Omg gekookte wortels met erwtjes is zo extreem ouderwets maar ook ZO lekker, kan daar echt een bord (of drie) van eten.
nee dat is niet zo! je kunt m ontkoppelen van je fb en koppelen aan een email adres, heb ik vorig jaar ook gedaan
Ik moet zo naar toneel kijken, maar ik ben zo moe dat ik heel waarschijnlijk tijdens de voorstelling in slaap zal vallen, haha.
@voortaan Tyrese is trouwens ook nog een aanrader voor je playlist! heeft heel fijne albums op Spotify 
Heb al een lekker kopje tjino gemaakt.
Ik heb wel eens migraine in m’n stopweek. Niet elke keer maar als ik migraine heb is het wel altijd in een stopweek. Voor mij ook reden om de pil door te slikken. Ik weet niet of je die gebruikt? Het komt wel vaker voor dat vrouwen tijdens de menstruatie idd hoofdpijn klachten of andere dingen krijgen door hormoonveranderingen. Je kan de huisarts bellen, maar waarmee hoop/denk je dat die je mee kan helpen?
Hell yeah. De gordijnrails en lampen zijn vanmiddag opgehangen.
Nu alleen nog de vloer en het is “klaar”. In ieder geval klaar genoeg om er te wonen, de rest doe ik wel terwijl ik er woon.
Ik zou vanavond met (deels onbekende) mensen gaan schrijven, maar 1 voor 1 haken de mensen af. Liefste bleef ik thuis, maar dat vind ik lullig voor de mensen die wel komen en waarvan ik het niet weet. Ook omdat ik beetje ziekig ben, last heb van mijn ogen (En dus met mijn bril op moet en ik haat mijn bril) en morgen weer om 7 uur op moet _-.
Dank voor alle eetsuggesties! Het is roti geworden
Ik voel me de laatste tijd echt heel eenzaam, terwijl ik dat helemaal niet ben
heb het juist super druk maar toch voel ik mij zo ontzettend eenzaam. Ik denk dat mijn winterdipje weer op komt 
Heb nog nooit zoveel afzeggingen gehad voor m’n verjaardag. Ziek, druk, andere plannen. Irritant gevoel.
Zo draag ik mijn haar al jaren en mensen vinden mij een saaie trut. Ben ik nu toch een trendsetter?
Op de een of andere manier ruiken mijn oordopjes naar wasverzachter, heel fijn dit.
Ik ga nu! Ben heeel benieuwd, heb zelf verder ook weinig met Queen
Man “the princess switch” op Netflix is toch officieel de slechtste film ooit???
Pfff ik had een leuk en origineel cadeau geregeld voor mijn zwager, zijn ze hier (samen met mijn moeder) en mijn moeder vraagt wanneer het klaar is, zeg ik in mijn antwoord wat het is. Wow. Nu weet ie het al, de lol voor mij is er al af 
Ik ben vanmiddag geweest en ik ben nu weer Queen aan het luisteren <3
ik denk vaak ahh ik miss de insta vlogs van sommige forummers. Maar ondertussen post ik zelf ook vrij weinig haha.