Ik heb vanmiddag 2 chocolade adventkalenders gekocht bij de lid.l.
Eentje voor mezelf en een voor mn zusje. Nu wil ik die eigenlijk inpakken en volgende week stiekem in haar schoen doen 
Ik laat jullie woensdag weten hoe het was 
Ik heb dit eens gehad met Douglas dus geen idee hoe Asos het doet. Maar ik heb destijds gewoon opnieuw besteld en contact opgenomen met de klantenservice. Die hebben toen de eerste afschrijving weer teruggestort
edit: oh ja ik heb natuurlijk ook 2 uur lang gepanikeerd en een levenscrisis gehad dus misschien helpt dat ook nog 

Ik kan niet tegen alcohol, maar ik had ineens zin in een bepaald drankje dus mijn vriend ging die net maken. Nu heeft die lieve schat geen milde versie voor me gemaakt en durf ik niet op te staan omdat ik bang ben dat ik nu al draaierig ga zijn 
Buhhh mn werk is saai
Een vriendin vraagt of ik mee ga wat drinken in de stad. En een date/scharrel van paar maanden geleden probeert me over te halen bij hem te chillen
Maar nee, ik lig zo heeeerlijk op m’n bank, wijntje erbij, kaasflips, en ik ga zo lekker slapen🤩
Lief dat je t vraagt. Deze:
Was heel lekker. Niet zo gangbaar als een rode saus maar alles is helemaal op gegaan. Ik had gevulde pasta met noten en kaas gedaan ipv tagliatelle maar de Volgende keer zou ik er ook grana padano vlokken bij serveren. Verder had ik 2 bruine excellent pistoletjes in plakjes gesneden met kruidenboter en een klein zakje ijsbergsla met cherrytomaat, komkommer en tuinkruidenolie erbij geserveerd. Toe had ik kersenijs van Hertog
Pfff wat een stomme zooi. Had gisteren een feestje en vandaag een festival. Ik werd vanochtend wakker en was fine, en hoe later het werd hoe meer mijn lichaam overtrokken reageerde op de alcohol van gisteren dat ik me de hele dag verder zó vertiefd heb gevoeld inclusief overgeven. En ik had gisteren niet per se heel veel alcohol op, was echt niet nodig om daar zo ziek van te worden. Heb dat festival dus moeten skippen en leef nu pas weer een beetje
en nu heb ik @Gebruikersnaam niet kunnen meeten en haar kunnen zeggen hoe tof het is en meh.
Festivals en ik gaan blijkbaar niet samen dit jaar
.
Hmm ziet lekker uit!! Klinkt ook goed 
Zeker! Tips nodig voor iets nieuws?
die trailer van de lion king is zo vet. ik heb hem al een paar keer gezien en krijg steeds kippenvel bij naaaaa tie konjaaaa. ik heb zoveel feelings bij die film. ik vond de musical ook echt fantastisch en toen moest ik huilen in het begin toen al die dieren tevoorschijn kwamen (misschien kan dit beter in het opbiechttopic
)
Yassssss ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn flat gesloopt gaat worden, zo blij dat ik eindelijk ga verhuizen binnenkort 
Heb je wel een andere woning dan??
Ik krijg stadsvernieuwingsurgentie, dus dat komt wel goed 
oh wat fijn! hopelijk een fijne plek zonder rumoerige buren 
Dan denk ik dat je mij verwart met iemand anders, aangezien ik juist geen last heb van rumoerige buren! (de buren van mijn vriend wel van mij, maar dat is een andere zaak)
oh nvm, dacht dat ik je een keer iets daarover had zien posten! 
Dat kan best, heb een hoop gepost (ook op het egf) over de buren van mijn vriend, die lopen te klagen over geluidoverlast die wij onmogelijk kunnen maken. Gelukkig is het al een paar maanden stil. 
Oooh wat sip. Mijn tips zijn wel voornamelijk netflix gericht, maar ik weet dat The Handmaidstale op Videoland staat en dat is zooo vet. Ik weet niet precies wat je leuk vindt en waar je voor openstaat, maar ik drop gewoon even wat dingen waarvan ik vind dat iedereen ze moet kijken:
The Handmaids Tale dus (Dystopisch maar eng realistisch, over een wereld waarin mensen (vooral vrouwen) heel erg in een afeministische standensamenleving worden gedrukt, check vooral een trailer)
Orphan Black (megaspannende serie waarin vooral het acteerwerk van die ene actrice (je snapt later wel wat ik bedoel) enorm indrukwekkend is, gaat een beetje over genen en klonen)
Orange is the New Black (need I say more)
Please Like Me (Australische serie over een jongen die uit de kast komt, enorm leuke humor maar ook goede weergave van psychische stoornissen)
Better Call Saul (ook leuk als je BB niet hebt gezien, is een spin-off over een slinkse maar ietwat onhandige advocaat, sterk en enorm mooie shots)
Breaking Bad (Scheikundeleraar, drugs, je kent het wel maar net als Better Call Saul fantastisch camerawerk en enorm bingewaardig)
Top of the Lake (Pittige Nieuw-Zeelandse serie, rauw en best gruwelijk, maar heel knap neergezet)
Travelers (Futuristische serie over tijdsreizigers, kijkt enorm lekker weg zonder simpel te zijn)
Atlanta (Gemaakt en gespeeld door Donald Glover/Childish Gambino, vernieuwend, grappig en soms pijnlijk, heel tof)
Brooklyn Nine-Nine (Oprecht grappige politieserie, lekker luchtige comedy)
Glow (Over boksende vrouwen in de 80s, hoofdpersonage is soms irritant maar daardoor ook boeiend, mega chille vibe)
Maniac (Ook een beetje futuristisch/80s, over deelnemers aan een psychologisch onderzoek. Alle genres komen wel terug, knap acteerwerk van 2 acteurs die je hier niet meteen bij zou bedenken)
The Sinner (Psychologische thriller waarvan ik vooral het eerste seizoen indrukwekkend spannend en goed opgebouwd vind)
Black Mirror (Futuristisch, iedere aflevering lijkt een minifilm)
Fargo (Ieder seizoen andere verhaallijn, 50s en goed spannend/criminaliteit)
Grace and Frankie (Over 2 vrouwen van middelbare leeftijd waarvan de partners uit de kast komen en een relatie aangaan, echt leuk)
Love (Amerikaanse not your typical romcom met mega interessante personages, best grappig awkward en luchtig maar boeiend)
Casa del Papel (Spaanse bankoverval met een mastermind die een plan heeft opgezet)
Mindhunter (Jaren 80 serie die zich een beetje focust op de psychologie achter seriemoordenaars met waargebeurde casussen)
Dark (Spannende Duitse serie die zich op verschillende jaartallen afspeelt maar waarin de gebeurtenissen iets met elkaar te maken hebben)
Glitch (Australisch, gaat over mensen die op onverklaarbare wijze weer tot leven komen in een dorpje, uit verschillende tijdsperiodes)
La Mante (Franstalige thriller over vrouwelijke seriemoordenaar)
Edit: sorry voor het boekwerk, ben gewoon heel enthousiast hahaha. Hoor graag wat je al hebt gezien en of je mening overeen komt, en of je hiervan iets gaat kijken en wat je dan vindt!
Hahahah ja voel helemaal energie stromen, vind dit echt leuk om over te praten. Ik post ook altijd reviews op instagram stories zonder dat ik weet of iemand t iets boeit hahaha. Hoop dat je er iets aan hebt!
Ik hou wel bij wat ik helemaal af heb gekeken, per jaar in mn bullet journal! Ook voor films en boeken. Maar rate ze verder niet op papier hahah, misschien vanaf januari ff een systeem voor bedenken