Dankjewel!
Oh no! In je slaapkamer?
Net Brimstone voor de tweede keer gekken. Bizarre film, echt heel goed.
ik ben net begonnen met Sick Note (met Rupert Grint) >> misschien ook wel een aanrader voor jou!
Ik ben altijd verbaasd als ik zie hoeveel zooi er naast de prullenbakken bij de McDonnaldsâs ligt. Die parkeerplaatsen zijn ook altijd bezaaid met troep?? Maakt me serieus boos, waarom zijn mensen zo damn
Zo tof dat ze weer nieuwe mummyâs en andere dingen hebben gevonden in Egypte. Er ligt nog zo veel 
Mijn vriend en ik zijn best impulsief samen gaan wonen, hadden nauwelijks spaargeld en qua meubels hadden we bijna alles al, maar dat was allemaal tweedehands. Inmiddels hebben we een paar nieuwe meubels, maar ik vind het nog steeds zo saai en kil, ik mis echt een persoonlijke touch en ik kan zo jaloers zijn op vriendinnen met een suoer gezellig huis. Dat zij al een paar jaar samen wonen en ook niet alles in 1 keer nieuw hebben gekocht vergeet ik dan maar ff.
Op de Lidl online shop staat eentje afgeprijsd voor 18âŹ, in donkerbruin of donkerpaars
Heb ik vandaag in mn lijst gezet toevallig, thanks! Ben benieuwd. Wat vind jij tot nu toe?
Ik had toevallig laatst een screenshot gemaakt van deze jas die ik hier voorbij zag komen, is van Primark dus zal qua prijs ook wel meevallen.
Tot nu toe leuk! Beetje in de stijl van fresh meat/love sick!
Hee die heb ik toevallig ook voor in de trein gedownload! Als het inderdaad in de stijl van Love sick is ben ik helemaal gelukkig, vond die serie echt fantastisch. 
Aah nice! Slinger denk ik morgen even een aflevering aan
Ahh het lijkt me heel vervelend als je eigen huis kil aanvoelt 
Overigens vind ik zelf helemaal niet dat weinig geld hoeft te betekenen dat je je huis niet leuk kunt inrichten. Je hebt wel eens van die huizen waarin alles in één keer nieuw gekocht is. Dan zie je heel duidelijk dat alles perfect op elkaar afgestemd is, maar meestal vind ik het niet per se gezellig / persoonlijk.
Toen ik ging verhuizen en een stuk groter ging wonen heb ik op mijn bed na niks nieuw gekocht. Ik ben alle kringloopwinkels in de stad afgestruind en heb ook marktplaats goed in de gaten gehouden. Inmiddels vind ik mijn huisje heel gezellig geworden! Het is nog niet helemaal af, maar dat komt in de loop van de tijd wel. Ik vind het juist ontzettend leuk om langzaamaan leuke spullen bij elkaar te verzamelen en omdat het allemaal tweedehands is kost het me heel weinig geld 
Vind het echt zo tof als iemand zo een enorm lange reactie achter laat! Heeft iets liefs
Ik huil even van binnen. Morgen om 7:15 op en moet nu nog naar huis 
H&M site/app doet het even niet ivm Cyber Monday maar als je zoiets bedoeltâŠ
Ik heb deze in het zwart gekocht voor âŹ50.
dit klinkt echt super super zweverig maar ik heb afgelopen weken inzichten gekregen en een positieve kijk op verschillende dingen en ik heb zoveel zin om âte levenâ. echt raar maar ik ben blij dat ik mezelf een kans heb gegeven en dingen heb aangepakt, waardoor ik er uiteindelijk ook wel kom.
wel lekker op mân eigen manier, met veel hobbels en shit, maar uiteindelijk komt het wel goed, hoe dan ook.
Ik heb iets te horen gekregen waar ik eigenlijk heel verdrietig om zou moeten zijn, maar ik voel me heel apatisch? Bijna gewoon normaal en vrolijk?
Dat denk ik wel inderdaad⊠steek altijd mân kop in het zand en doe alsof er niks aan de hand is maar hoop niet dat de klap dan opeens later 10x harder aankomt