Wat je even kwijt wilt #11

Iemand tips voor ‘s nachts wakker worden en niet meer kunnen slapen door negatieve gedachten die je op een gegeven moment niet meer stop kan zetten? :sleeping:

Kleuren in een kleurboek of het even van je afschrijven?

2 likes

Oh help, dat lijkt me niet zo fijn. Heb je 'm inmiddels of heb je beetje geslapen? Alle eetresten opruimen, kiertjes dichten…

@Seaside dat wat Alpaca zegt of een ‘stom hersendood spelletje’ op je mobiel spelen? Wel heel rot, 's nachts kan je slechter relativeren he? En als je relativerende/ helpende gedachten opschrijft overdag en die 's nachts terugleest?

Iemand dé gouden tip tegen extreme keelpijn?

Tragitol.

Al gehad indd, maar werkt niet :sob::sob:

Op een stuk verse gember kauwen

@Mhysa water drinken doet ook echt mega veel pijn … als er lucht langskomt dan triggert dat ook om te hoesten ofzo. Kriebelt zo erg.

@HvO Waterijsjes ga ik halen met de auto terwijl de supermarkt om de hoek is :eyes:

@Quinn oeh ik weet niet of ik dat aandurf. Ik hou niet zo van gember :grimacing:

1 like

Wat ook helpt om de pijn te verzachten is gorgelen met tandpasta.

1 like

Water lauw drinken helpt dan misschien

1 like

Hahaha jaa kwam mijn buurvrouw een keer mee maar het verzachte wel.

Mucoangin al geprobeerd? Dat verdooft echt je keel.

Ik ging vannacht met twee vriendinnen uit en mijn hemel

Ik ga altijd uit om gezellig te dansen met mijn vriendinnen maar zij waren echt 80% van de tijd met jongens bezig zo ongemakkelijk

1 like

Ik kende het niet, maar zie op internet dat het niet mag tijdens zwangerschap, helaas!

Ik hou echt van gember, maar er zo op kauwen vind zelfs ik een beetje heftig. Het helpt altijd wel. Maar is misschien ook een beetje placebo- effect

1 like

Ah sorry! Geen idee van haha

1 like

pfff al 3 nachten op rij kut geslapen. Misschien ga ik straks wel weer gewoon in bed liggen.

Ja he? Die angst van haar is bijna tastbaar. Die man, brrr.

1 like

Ja nog best pril hoor! Nu net 9 weken

1 like

Gefeliciteerd! Ik volg je op IG en vind je dochter zo’n leuk blij kind haha. Vind je stories altijd leuk om te zien

1 like