Al gehad indd, maar werkt niet 

Op een stuk verse gember kauwen
@Mhysa water drinken doet ook echt mega veel pijn … als er lucht langskomt dan triggert dat ook om te hoesten ofzo. Kriebelt zo erg.
@HvO Waterijsjes ga ik halen met de auto terwijl de supermarkt om de hoek is 
@Quinn oeh ik weet niet of ik dat aandurf. Ik hou niet zo van gember 
Wat ook helpt om de pijn te verzachten is gorgelen met tandpasta.
Water lauw drinken helpt dan misschien
Hahaha jaa kwam mijn buurvrouw een keer mee maar het verzachte wel.
Mucoangin al geprobeerd? Dat verdooft echt je keel.
Ik ging vannacht met twee vriendinnen uit en mijn hemel
Ik ga altijd uit om gezellig te dansen met mijn vriendinnen maar zij waren echt 80% van de tijd met jongens bezig zo ongemakkelijk
Ik kende het niet, maar zie op internet dat het niet mag tijdens zwangerschap, helaas!
Ik hou echt van gember, maar er zo op kauwen vind zelfs ik een beetje heftig. Het helpt altijd wel. Maar is misschien ook een beetje placebo- effect
Ah sorry! Geen idee van haha
pfff al 3 nachten op rij kut geslapen. Misschien ga ik straks wel weer gewoon in bed liggen.
Ja he? Die angst van haar is bijna tastbaar. Die man, brrr.
Ja nog best pril hoor! Nu net 9 weken
Gefeliciteerd! Ik volg je op IG en vind je dochter zo’n leuk blij kind haha. Vind je stories altijd leuk om te zien
Wat leuk! Gefeliciteerd 
Ik heb ineens spontaan een goed idee om een weekendje weg te gaan met mijn moeder en nu ben ik geïrriteerd dat ze al 3 minuten niet reageert op dit SUPER goede plan
Of de zon opzoeken naar Tenerife bijv of met de auto naar Luxemburg.
Maakt me eigenlijk niet uit waar, als ik er maar even uit ben haha 
Als ik naar Vlaamse tv-programma’s kijk, voel ik altijd zo’n heimwee en ben ik bijna bereid om weer van land te verhuizen. De vlaamse keuken weer eten. Grijze straten, lekkere croissants, stoofvlees met frieten, rustigere mensen, vernaggelde fietspaden, maar goedkoper openbaar vervoer, mijn familie in de vlaamse velden. Coureurs overal. Bier overal. Instituten die makkelijker te begrijpen zijn omdat je ze gewoon bent. Niemand die je taalgebruik corrigeert of erover valt.
Maar ergens ben ik al heel erg Nederlands geworden en dan zou ik op den duur Nederland ook nog heel erg missen. Mijn man zou in Belgie misschien niet kunnen aarden, laat staan de taal kunnen spreken en laat staan leven in een land met minder aziatische restaurants en opties dan hier in het mooie Rotterdam 
Binnenkort ga ik naar Belgie voor een aantal dagen en dan neem ik mijn man mee naar het mooie Gent waar ik toch vaak zat in mijn jeugdjaren voor al het leuks met vriendjes - oh - en ik neem hem misschien ook gewoon mee naar de Kinepolis in Gent!! ECHTE NOSTALGIE!
Ah wat rot! Zal ik iets voor je zoeken?
En anders kan een kipfiletje in de bh met kerst geen kwaad hoor. Het is maar 1 keer per jaar kerst haha