Fijn om te lezen en vooral fijn dat je geen kater hebt!
Wat lief van je!
Dit spel speelde ik vroeger altijd en nu heb er een app van ontdekt. Alleen ik kom steeds niet verder dan level 12

ooh ik heb hier zoveel tijd mee verdaan he
Ik zit koffie te drinken en wil net weer op pad, maar er komt net een date-situatie-gesprek naast mij zitten. 
Heeft hij je (persoonlijk) uitgenodigd? Dan zou ik wel gaan, want dan kan hij je steun waarschijnlijk wel gebruiken als collega zijnde. Zie je op tegen de rit? Of daar zijn?
Edit: sorry lees net dat je al hebt besloten niet te gaan
Oeeeh keep us posted
normaal gesproken zou ik het hier wel mee eens zijn, maar ik vind dat bij begrafenissen of andere grote belangrijke gebeurtenissen niet opgaan. dat vind ik nou juist de gelegenheden waar je je eigen ongemak of tegenzin even aan de kant zet om iemand te steunen.
of je daarbij close met iemand bent vind ik wel meetellen. bij een bevriende collega zou ik dus eerder wel gaan en bij een collega met wie ik niets heb zou ik het langer overwegen (ook omdat ik dan zou denken: zou ik er andersom meer of minder steun aan hebben als hij/zij erbij zou zijn?)
Qua uiterlijk dacht ik dat zij zijn moeder was. Hij is heel cultureel georiënteerd en zij houdt van breien. Hij aaide haar net wel even over haar wang & ze willen zo samen naar de film. Maar hij heeft het einde al verteld. 
De stad ingeweest tot 05:00 vannacht ik ben kapot haha
En nu heb ik met m’n domme kop gezegd dat ik wel wil invallen voor een collega die niet kan werken vandaag 
Maarja wel extra geld hehe
Ik heb sinds september geen studentenov meer (ik studeer nog wel een jaar), maar ik heb wel nog steeds 40% korting in de bus? Heel gek en lijkt me ook niet dat het klopt. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb wel een ns daluren abonnement, maar dat geldt alleen voor treinen.
Wat is 36 uur werken toch afschuwelijkkkkk
haha je bent wel ver gekomen tot level 15
Je weet dat je serieuze oma levels hebt bereikt als je op je zaterdag avond in slaap valt tijdens een aflevering van the profit en katerachtige hoofdpijn hebt omdat je teveel thee hebt gedronken voor je dutje 
Ja nu wordt het pas echt duidelijk hoe duur ov is
maar jij hebt ook sinds dit jaar geen studenten ov meer? Ik maak me wel een beetje zorgen dat ik opeens al dat geld voor de bus moet terugbetalen als ze erachter komen, ook al is het niet mijn fout geweest.
Ja echt duur, tikt ook wel aan als je dat elke dag moet betalen zeg! Oh goeie, ik ga als ik straks thuis ben even daarop kijken. Ik weet niet of ik wil bellen eigenlijk haha, beetje dubbel… want dan wordt het sowieso teruggedraaid naar gewoon 100% betalen. Ook wel logisch, maar ik kan ook nog even doen alsof m’n neus bloedt. Lastiggg
Dat is apart! Heb je het abonnement wel stopgezet bij een ns automaat? Anders gaat het abonnement gewoon door, maar neem aan dat je dat wel hebt gedaan!
Ja dat heb ik wel gedaan! Er is ook sowieso wel iets veranderd, want eerst reisde ik altijd gratis doordeweeks in de bus en nu dus met 40% korting. Bij m’n abonnementen op de OV-chipkaart site staat ook alleen gewoon dalvoordeel. 
Helaas. Niets geworden, geloof ik. Andere verwachtingen. Zij nodigde zichzelf uit voor middagseks, hij schrok en zei: ‘misschien de volgende keer’. Wel heel interessant!