Als je van planten houdt PictureThis (tip ook weer gekregen via hier), je kan ook van dit forum een app downloaden. En heel belangrijk: thuisbezorgd.
JA!!
Ik heb het deze week echt niet naar mn zin. Heel veel dingen lukken niet en ik voel me over alles heel melancholisch. Ik zou echt even een winterslaap willen doen als een beer.
De frietjes zijn veel lekkerder maar ook de vele sauzen en snacks erbij. En als je dan nog een frituur vindt die stoofvlees en zo zelf maakt dan is het helemaal goed.
Net lekker gewandeld in de kou met mn hondenkind (haha) en zo datenight met mn vriend (sushi en wijn). En naar huis met de taxi lekker decadent anders moeten we 30 minuten fietsen in de kou😂
Zal
Ik
Gaan
Hardlopen
Hahahha ik las serieus “als een hoer” ik dacht huh maar vond t wel grappig. Bedankt voor mini opvrolijkinkje. Balen dat je week niet lekker loopt. Gelukkig morgen maandag nieuwe week nieuwe kansen 
Kutactie dit.
Echt geen zin in.
Grapjeeeeeee. Misschien wel ff lekker als ik eenmaal buiten ben 
Ik ben net terug van 3km en het was echt heel lekker. Dus go, go, go!
Wtf
@Yzile ik wil ook niet (zat er eerder over na te denken om een dutje te gaan doen zelfs, hahaha) maar @voortaan en @Dr.Watson hebben me overtuigd dus ik ga me nu omkleden. Doe je mee?!
In mijn vorige woonplaats hadden we zo’n lekkere frituur. Maar waar ik nu woon vinden we het echt niet zo lekker. Dus helaas is niet alle Belgische friet goed 
Hebben jullie ook vaak dat je op het verkeerde topic drukt (topic onder topic waar je naartoe wilt) of ben ik de enige
Ik heb dat ook. Of ik klik er net onder dat ik bij de laatste post kom ipv de laatste ongelezen. Heel irritant.
Haha jij bedankt voor deze heerlijke post 
Nu heb ik dus zin in Belse friet met mayo 
En nog steeds in pannenkoeken door het andere topic.
#honger 

Ja. Te vaak.
Vast door mn dikke vingers 
Misschien even proberen bij Aziatische merken. Daar is de pasvorm vaak meer gemaakt voor kleinere boezems.
Yeah yeah!! Ben terug. Nu koud en warm tegelijk!! Voel me niet super voldaan maar alsnog voldaner dan wanneer ik niet was gegaan
@Briseis hoe was jouw rondje 
Dankzij dit forum toch maar gaan hardlopen. Tjonge waar het al niet goed voor is.