Wat je even kwijt wilt #11

Komt toch omdat ze het in België eigenlijk altijd bakken in dierlijk vet en in Nederland in plantaardig vet? Ik vond het in België ook véél lekkerder, maar dat is meer een biecht voor mij (eet vegetarisch) en daarom een beetje beschamend :stuck_out_tongue:

Edit: https://www.frietopia.nl/frietopia/wiki/frituurvet/ hier staat het ook

Ik heb zo’n stickermaker ontdekt en nu heb ik allemaal foto’s van mijn vriend gemaakt als sticker. Vind het zelf echt hilarisch

8 likes

Haha héél herkenbaar, ik ben een maand geleden naar een nieuwe sportschool gegaan. Hele website en social media uitgeplozen, en toen ik daar was ook honderduizend vragen gesteld aan het personeel.
Klinkt heel relaxt zo’n fancy sportschool, komt vast goed, ben je iig goed mentaal voorbereid haha

1 like

Ja voorbakken helpt ook! Maar volgens mij is het wel standaard daar dierlijk vet, lekker hoor, heb er weer zin in. Ben ook niet strikt want ik zal ook wel snoepjes met gelatine eten. aar vind het toch een gek idee omdat het dan zo doordrenkt is met iets wat ik eigenlijk niet eet.
Ik had altijd een favoriete snackbar sinds ik hier woon, maar ik vind het de laatste keer niet meer zo lekker :o wel dat ik er zin in heb, maar dan heb ik zo’n bord met friet voor me en denk ik hm ja matig, zo’n bord vol met eigenlijk niet echt heel lekker vet eten. Misschien maar op zoek naar een andere snackbar.

3x raden wat ik nu aan het bakken ben :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Nou doe mij maar gewoon Bram Ladage

3 likes

Ik vind het een beetje flauw van de McDonalds dat ik voor mayonaise gewoon moet betalen als ik dat bij mijn kipnuggets neem (en dus geen zoetzure saus of wat dan ook wat er wel gratis bij zit).

3 likes

Ja same. Ik heb nu al de bbq saus, zoetzure saus en de chilimayo geprobeerd en die vond ik allemaal niet te vreten. Gewoon echt vies. Ik wil gewone mayonaise.

1 like

Ik ben zo misselijk al de hele dag en kan niks binnenhouden, zelfs thee komt er met dezelfde vaart weer uit, heb het ook de hele tijd koud en dan weer heel erg warm. Is lang geleden dat ik me zo rot voelde, iemand misschien tips?

Ik heb best wel veel gegeten net maar heb nog steeds honger, ga straks maar rijstwafels met chocopasta eten. Is het enige wat ik in huis heb haha

Gelukkig heeft de Burger King het beter begrepen en mag je gewoon kiezen uit alle sausjes.

1 like

Oh my een mitraillette kefta met witte samoerai en mais, tomaat en sla. :drooling_face::drooling_face:

2 likes

Ook koud en warm tegelijk haha! En ben echt blij dat ik ben gegaan. Was echt een avontuur, allemaal nieuwe plekjes ontdekt waar ik normaal nooit kom. En ook wat verder en sneller dan de laatste paar keren :smiley:

Samenvatting

Thanks forum

9 likes

Ik ben hopeloos verliefd aan het worden op een getrouwde collega, ugh.

Welke reclame is dat nou dat zo’n man op de verjaardag van zijn dochter geen gebak kan eten omdat hij zure oprispingen krijgt, en dat hij dan op het eind zo debiel zegt:’ en dat werkt voor mij’. Mijn vriend en ik moeten daar al een paar dagen om lachen, maar nu wou ik die reclame opzoeken op YouTube maar ik weet de naam van het product niet :joy:

Nee dat is hem niet volgens mij haha want ik kan hem daarop niet vinden haha

Aaah wat leuk!! :smiley: Goed voor je zelfvertrouwen ook

1 like

Dekentje, natte theedoek en afwasteiltje in je buurt houden en wachten tot het over gaat… Beterschap!

2 likes

Jeeeeej zometeen weer Boer zoekt vrouw. Benieuwd hoe hork-achtig Marnix vanavond weer gaat zijn…

2 likes

Ik was vandaag op een game markt en het was heel erg leuk! MAAR er was dus een loterij en ik erger me er dan zo aan dat ik echt ongeluk heb. Ik verlies dan niet alleen, nee ik verlies de hoofdprijs met 1(!!!) nummer verschil. En het ging op volgorde van wanneer je binnenkwam dus als er 1 iemand voor me binnen was gekomen had ik gewonnen :weary: (Ging om een nintendo gamecube trouwens)