Nou doe mij maar gewoon Bram Ladage
Ik vind het een beetje flauw van de McDonalds dat ik voor mayonaise gewoon moet betalen als ik dat bij mijn kipnuggets neem (en dus geen zoetzure saus of wat dan ook wat er wel gratis bij zit).
Ja same. Ik heb nu al de bbq saus, zoetzure saus en de chilimayo geprobeerd en die vond ik allemaal niet te vreten. Gewoon echt vies. Ik wil gewone mayonaise.
Ik ben zo misselijk al de hele dag en kan niks binnenhouden, zelfs thee komt er met dezelfde vaart weer uit, heb het ook de hele tijd koud en dan weer heel erg warm. Is lang geleden dat ik me zo rot voelde, iemand misschien tips?
Ik heb best wel veel gegeten net maar heb nog steeds honger, ga straks maar rijstwafels met chocopasta eten. Is het enige wat ik in huis heb haha
Gelukkig heeft de Burger King het beter begrepen en mag je gewoon kiezen uit alle sausjes.
Oh my een mitraillette kefta met witte samoerai en mais, tomaat en sla. 

Ook koud en warm tegelijk haha! En ben echt blij dat ik ben gegaan. Was echt een avontuur, allemaal nieuwe plekjes ontdekt waar ik normaal nooit kom. En ook wat verder en sneller dan de laatste paar keren 
Thanks forum
Ik ben hopeloos verliefd aan het worden op een getrouwde collega, ugh.
Welke reclame is dat nou dat zo’n man op de verjaardag van zijn dochter geen gebak kan eten omdat hij zure oprispingen krijgt, en dat hij dan op het eind zo debiel zegt:’ en dat werkt voor mij’. Mijn vriend en ik moeten daar al een paar dagen om lachen, maar nu wou ik die reclame opzoeken op YouTube maar ik weet de naam van het product niet 
Nee dat is hem niet volgens mij haha want ik kan hem daarop niet vinden haha
Aaah wat leuk!!
Goed voor je zelfvertrouwen ook
Dekentje, natte theedoek en afwasteiltje in je buurt houden en wachten tot het over gaat… Beterschap!
Jeeeeej zometeen weer Boer zoekt vrouw. Benieuwd hoe hork-achtig Marnix vanavond weer gaat zijn…
Ik was vandaag op een game markt en het was heel erg leuk! MAAR er was dus een loterij en ik erger me er dan zo aan dat ik echt ongeluk heb. Ik verlies dan niet alleen, nee ik verlies de hoofdprijs met 1(!!!) nummer verschil. En het ging op volgorde van wanneer je binnenkwam dus als er 1 iemand voor me binnen was gekomen had ik gewonnen
(Ging om een nintendo gamecube trouwens)
Stuur me een berichtje als je die cursus gevonden hebt, dan ga ik mee!
Hoop dat je toch wat kunt ontspannen vanavond, misschien even in bad/douchen?
Ik sta er elke keer weer van te kijken hoeveel het scheelt om voor meerdere dagen boodschappen te doen. Eerder deden we elke dag boodschappen en dan was het altijd het doel om onder een tientje te blijven, lukte soms wel en soms niet. Vanmiddag voor 5 dagen boodschappen gedaan en het was 17 euro? Vind het wel een uitkomst, wat we overhouden gaat op aan buiten de deur eten 
Verschil maakt dat hè?? Maar 17 euro voor 5 dagen? Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Ik kom meestal uit op rond de 30 euro voor één persoon voor 4 dagen ontbijt, lunch en avondeten…
Blijven drinken ook al komt het eruit!
Het scheelt dat we vandaag al gebruncht hadden voor we boodschappen gingen doen, en er komt normaal gezien doordeweeks nog 3 euro bovenop voor mijn lunch (harde broodjes). Ik had toevallig gisteren al yoghurt gehaald voor mijn ontbijt, en verder veel vanuit voorraad/restjes koken vooral en aanbiedingen kopen. We hadden gisteren erwtjes bijvoorbeeld maar niet de hele zak, dus die gaan door de curry samen met de boontjes die nog in de diepvries liggen, rijst is standaard op voorraad (koop van die grote pakken dus dat hoef ik maar heel soms de kopen), verse pasta en sauzen van de Appie waren 1+1 dus dat is voor 2 euro een avondmaaltijd, dat soort dingen! We eten trouwens nagenoeg geen vlees dus dat scheelt wel.