Wat je even kwijt wilt #11

Stuur me een berichtje als je die cursus gevonden hebt, dan ga ik mee!

:heart: Hoop dat je toch wat kunt ontspannen vanavond, misschien even in bad/douchen?

Ik sta er elke keer weer van te kijken hoeveel het scheelt om voor meerdere dagen boodschappen te doen. Eerder deden we elke dag boodschappen en dan was het altijd het doel om onder een tientje te blijven, lukte soms wel en soms niet. Vanmiddag voor 5 dagen boodschappen gedaan en het was 17 euro? Vind het wel een uitkomst, wat we overhouden gaat op aan buiten de deur eten :grin:

7 likes

Verschil maakt dat hè?? Maar 17 euro voor 5 dagen? Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Ik kom meestal uit op rond de 30 euro voor één persoon voor 4 dagen ontbijt, lunch en avondeten…

2 likes

Blijven drinken ook al komt het eruit!

1 like

Het scheelt dat we vandaag al gebruncht hadden voor we boodschappen gingen doen, en er komt normaal gezien doordeweeks nog 3 euro bovenop voor mijn lunch (harde broodjes). Ik had toevallig gisteren al yoghurt gehaald voor mijn ontbijt, en verder veel vanuit voorraad/restjes koken vooral en aanbiedingen kopen. We hadden gisteren erwtjes bijvoorbeeld maar niet de hele zak, dus die gaan door de curry samen met de boontjes die nog in de diepvries liggen, rijst is standaard op voorraad (koop van die grote pakken dus dat hoef ik maar heel soms de kopen), verse pasta en sauzen van de Appie waren 1+1 dus dat is voor 2 euro een avondmaaltijd, dat soort dingen! We eten trouwens nagenoeg geen vlees dus dat scheelt wel.

Ik vind het echt een dramatische kut serie

3 likes

Hahaha ik heb er ook maar3 afleveringen van kunnen volhouden. T lijkt alsof het hele riedeltje steeds overnieuw begint elke aflevering ofzo

1 like

er is een Nederlandse yogalerares die ik leuk vind om op insta te volgen maar ze is een antivaxxer en nu vind ik haar echt zo stom. Haar kind heeft dus dit jaar ook gewoon mazelen gekregen

1 like

Ik kan m’n iPhone 7 plus nog steeds niet updaten naar iOS 12… meer mensen dit? Ik wil de nieuwe smileys😩

Zou er morgen nog een kans zijn om de Volkskrant van zaterdag te kunnen kopen bij een winkel? Of doen ze die meteen weg als ze er over hebben?

Voor zover ik weet ligt morgen de krant van maandag weer gewoon in de winkels.
Zoek je een specifiek artikel? Ik heb die van zaterdag namelijk wel online dus kan wel wat delen?

1 like

Je kunt het proberen, sommige winkels houden de krant nog even

1 like

Waar? Ik wil ook, haha

Ik gebruik de app Stickermaker

1 like

Ik ga richting de dertig en ik krijg best vaak de vraag waarom ik geen vriend heb/waar mijn vriend is/dat mijn vriend vast nog ergens rond loopt en ik heb vandaag voor het eerst gezegd dat ik een hele vervelende vraag vind omdat ik meer ben dan een vrouw zonder vriend. Voelde goed dus ik ga het vaker doen.

67 likes

Ik ben net met mijn epilator uitgeschoten op mijn schaamstreek (die ik bewust in jaren '70 stijl behoud) en ik heb mijn leven voor m’n ogen zien flitsen. Echt Jezus ik dacht dat ik wat gewend was na 10 jaar epileren en 5+ jaar Brazilian waxes maar dat deed eeecht zooo veel pijnnn aaahhh

10 likes

Mijn vriend kwam thuis en zei dat ik de rest van zijn chocoladeletter mocht, omdat hij al heel veel chocolade vandaag op had. Ik heb maar niet gezegd dat ik vandaag ook al chocola heb gegeten hehe

7 likes

Bedankt voor het aanbod! Mijn moeder wil graag een interview van die zaterdagbijlage op papier dus ik ga morgenochtend maar gewoon even langs om te vragen of ze er misschien nog eentje hebben liggen. Komt ze nu mee :sweat_smile:
@mercurysummer thanks, ga ik doen :blush:

2 likes

hehe, ik ben eindelijk bijgelezen. wat praten jullie veel zeg, rustag

ik wilde zeggen dat ik mijn allereerste echtevolwassenmensenbaan-salaris binnen heb gehad en ik dat ik me miljonair voel. waar zal ik mezelf op trakteren :monkey:

51 likes

en ook dat ik allerlei belangrijke uitslagen aan het afwachten ben (gezondheid) en dat ik wil dat mensen met mij meeduimen :frowning_face:

11 likes