Wat je even kwijt wilt #11

Ik duim voor je! :crossed_fingers:

Ik heb sinds afgelopen zomer een langeafstands relatie dus ik ben er nog niet helemaal aan gewend maar heb nu voor het eerst dat ik hem echt zo intens mis, ook omdat ik niet zo lekker in m’n vel zit nu. Ben echt bereid om het vliegtuig te pakken voor een goeie knuffel. Gadver wat klef :nauseated_face:

1 like

lief dat je meedenkt!
en ik heb verschillende vriendinnen al getrakteerd op etentjes! en mijn vriendje ook, dus grappig dat je ook hetzelfde zou hebben gedaan

1 like

stukje kunst:
https://www.youtube.com/watch?v=gb-B3lsgEfA

welterusten allemaal!

2 likes

Anders stuur ik 'm met plezier op (heb de papieren versie)

1 like

Ah super lief! Ik ga morgen kijken en anders stuur ik je een berichtje :blush:

1 like

Vanavond bij Bohemian Rhapsody geweest. Leuke film! Ook al je niet per se fan bent van queen.

1 like

Ik raak echt fucking gefrustreerd van het spelen van Carcassonne tegen mijn vriend. Ik verlies echt continue. Hebben denk ik zo’n 16 potjes gespeeld en ik heb er 2 gewonnen. Ik vind t echt een heel leuk spel, maar iedere keer als ik nu verlies word ik gewoon zo chagerijnig/boos. Ik haat mezelf echt nu. Zo oneerlijk dat ik doe, maar ik heb moeite die ‘woede’ te onderdrukken. Door een fucking spelletje?! Wat is er mis met mij :weary:

2 likes

Waaarom droom ik zo vaak over mijn werk? :confused: heb niet echt stress ofzo dus wil het gewoon loslaten. Iemand tips toevallig?

Elke maandagochtend als ik me moet haasten naar een werkvergadering denk ik echt “tijd voor een andere baan”, nu ook alweer 20 minuten vertraging waardoor ik sowieso al te laat ben. Zucht.

Misschien bij je gemeente even bekijken of ze ook grof vuil komen ophalen. Soms kan dat tot 2 keer per jaar gratis en dan hoef je niet zelf naar het stort te rijden.

Goeie mix :joy:

Maar klinkt serieus wel leuk zo eigenlijk haha

1 like

Mijn vriend kan zo erg overdrijven. Hij heeft het altijd koud, maar doet dan ook net alsof het in de winter altijd -30 is. Gisteren zei ik dat ik een pakket wel weg kon brengen en toen zei hij “maar dan moet je weer naar buiten in deze kou!!!” En vandaag gaan we naar de Efteling zei hij “hoe doen mensen dat toch? In de Efteling lopen in deze kou???” :expressionless::expressionless::expressionless: En dan doet hij in de winter altijd al een joggingbroek over zijn gewone broek en een trui en daarna nog een vest aan. Pffff deze man

18 likes

Ik heb hem kunnen kopen! Maar bedankt voor het aanbod :blush:

2 likes

Ben ik jouw vriend?

4 likes

Zo fijn om een goeie tandarts (en huisarts) te hebben !!! Dit is al de 2e keer dat ik bel met veel pijn en mag zo direct al langs komen, bij m’n vorige was dat echt onmogelijk

2 likes

Jouw vriend kleedt zich tenminste nog aan. Mijne trekt superdunne kleding aan. Maar hij mag daarom nooit van mij zeggen dat ie het koud heeft.

Veel plezier in de Efteling, volgens mij is het daar -30 :wink:

4 likes

Ik heb geen college meer, alleen scriptie, maar ik kan zo slecht opstaan en gewoon beginnen? Waar is die discipline?

Ik snap niet waarom mensen zeggen “ohhhh wat een knapperd, wat een mooierd” wanneer iemand bevallen is en ze een foto van een bloederige wittige kersverse gerimpelde baby sturen :face_with_hand_over_mouth: :flushed:

29 likes

Haha omg, een vriendin van me is tante geworden van een tweeling. Vervolgens reageert een andere vriendin met de vraag of die namen serieus zijn. Hahaha

28 likes

Uuuuuuuugh net een mega fittie gehad met mn huisgenoot. Ik heb hoofdpijn van het geschreeuw en de frustratie. Komt erop neer dat ik me niet aan de afspraken houd en dat ik dat wel moet doen. Toen ik pareerde met een afspraak die we ook hebben waar hij zich niet aanhoudt zei hij doodleuk: waar bemoei jij je mee. Die kerel is onbekend met het fenomeen tweerichtingsverkeer, er valt echt niet mee te praten. Mijn afsluiter was, na 15 min dikke fittie, dat hij de tering kon krijgen. En ik heb er geen spijt van? Normaal heb ik dat wel, als ik me weer laat verleiden tot scheldkanonnades maar deze had hij zo verdiend. Toen heb ik de muziek zo hard gezet dat ik hem niet meer kon horen en droop hij af naar zn werk. 18 maanden buildup

7 likes