Wat je even kwijt wilt #11

Ik vind cadeautjes uitzoeken voor mn vriendinnen zo leuk. Baal dat ik niet rijk ben en niet elke dag cadeaus kon kopen voor mensen.

17 likes

Ik heb echt moeite met een verjaardagstaart kiezen. Normaal haal ik gebakjes maar ik wil het dit jaar iets goedkoper houden. Weet iemand of de carrotcake van de Hema lekker is? :thinking:

Mijn collega’s zijn zooooo vervelend? Gewoon telefoon niet opnemen terwijl het druk is, ene collega is de hele tijd aan het lullen terwijl mensen in de wacht staan, ze heeft net 25 minuten pauze genomen ipv 10 en ik maar de telefoon opnemen, vuile heks.

En morgen sta ik niet ingeroosterd terwijl ik heb aangegeven dat ik kan? Ik weet niet of ik nu er iets van moet zeggen of gewoon dat dagje vrij neem :sweat_smile:

Mijn like was niet voor de ruzie natuurlijk, maar hiervoor.

2 likes

Wel super goed dat je het doet! Veel uitgaven gaan eigenlijk ongemerkt, als je het op een rijtje hebt gezet kun je veel makkelijker bedenken waar je op moet letten of waar je op kunt korten

1 like

Pff ik moet bijna ongesteld worden maar ik heb nu al buikpijn en ik vind dat zo irritant. Ik wil niet een soort pre-ongesteldheid laat me gewoon nu ongesteld worden asjeblieft dan kan ik mezelf ook gewoon legitiem zielig vinden

Zal ik een wat moet ik in godsnaam voor een cadeau kopen tpic maken.

Cadeau papier vind je wel leuk hahah

5 likes

Awww, dit vind ik schattig. Hopelijk is er niks ernstigs met hem? Succes zometeen!

2 likes

Ik ben echt zoooo moe. En moet nog tot 18u werken fml :persevere::persevere:

Shiittt ja ik mis het oranje ook wel een beetje… misschien moet ik iets nemen wat wel oranje is maar toch anders.

Zoo heb nu een (tijdelijk) meer oranje plaatje.

5 likes

JA #teamoranje

2 likes

Willen jullie zeggen wanneer ik een one issue forummer word? Kan echt deze verliefde gevoelens niet aan. Lijk wel fokking 16 man.

3 likes

Haha misschien moet ik deze nemen, dan kan ik meteen laten zien wat mijn mening was/is in het wc-rol-ophang-debat.

16 likes

Laf it, moet je doen

Ik heb als tiener een oranje-tumblr gemaakt waarop ik de hele dag zulke plaatjes plaatste. Zou die wc-rol zo rebloggen hahaha

5 likes

Wij gaan vrijdag kerstboom kopen en optuigen! :heart: Nu al zin in.

5 likes

Denk aan Henk/Harry. Ik dacht ook hahaha wtf🙈. En het grappige is dat die vriendin dus echt dacht dat ze waarschijnlijk gewoon ouwehoerde.

1 like

Is Essie nagellak het geld waard? Ik ben op zoek naar een mooie grijze nagellak voor dagen dat je wel iets op je nagels wil maar niet te opvallend als rood of blauw ofzo.

Iemand tips?

Ik zit bij de kapper te wachten op een vriendinnetje dat geknipt wordt. En ik vind het echt veel te heftig geworden. En ik ben bang dat ze dat zelf ook vindt. Het is gewoon geknipt maar ze heeft krullen en nu is het veel te wild en pluizig eigenlijk. Aiaiiii

Zo, de satisfier doet zijn werk bijzonder goed. Holy shit zeg

8 likes

Net lekkere koekjes gekocht bij de Lidl, ik dacht ik eet er braaf 1 of 2 en vanavond de rest maar ik ben alles aan het opeten nu. :see_no_evil:

3 likes