Wat je even kwijt wilt #11

Mijn moeder heeft diabetes en de laatste tijd gaat het niet zo goed. Ze zit vaak te laag en mijn vader helpt haar dan maar ze doet zo gemeen dan tegen hem. Doet me echt pijn om te zien

Hij heeft een lekkere smaak, maar is net iets te droog :persevere::persevere:

Ja! Mijn huid is echt kurkdroog maar tegelijkertijd ook erg vettig :thinking:
Smeer me een ongeluk

1 like

@Vloeistof wat naar :frowning: voor jullie allemaal! Kunnen ze het er wel over hebben daarna? Of goedmaken ofzo? Knuffel voor jullie allemaal

Ik ben echt boos op mezelf gewoon. Ik ben gewoon weer over mn grens heen gegaan, niet de eerste keer deze week…
Ik haat dit echt. Echt.

Lief, dank je! En meestal laat mijn vader het gewoon gaan. Als het weer goed gaat met mijn moeder doet ze ook wel weer normaal. Maar het is vervelend om er tussen te zitten en ook omdat het natuurlijk ook een rotziekte is voor mijn moeder. Maarja mijn vader kan er ook niks aan doen en zorgt altijd voor haar. Dus dat vind ik soms wel stom

1 like

Probeer niet te boos te zijn op jezelf! Doe dit weekend rustig aan en probeer te bedenken wat ervoor gezorgd heeft dat je deze week over je grens heen ging en hoe je dit in de toekomst zou kunnen voorkomen

1 like

Ja je hebt ook gelijk, ik moet het ook meer loslaten idd… is gewoon een combinatie van meerdere dingeb

Weet iemand een goede netflix docu over iets van black historie?

Ik snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is hoor! :kissing_smiling_eyes:

1 like

Ja, echt superdroog! Vooral rond m’n neus en op m’n kin, en ik vraag me af of dit met sjaalgebruik kan samenhangen, want het is echt beetje de plaatsen waar m’n sjaal tegen m’n gezicht aan zit. Maar ik smeer me echt een ongeluk en het lijkt eindelijk een beetje minder te worden.

Ik was zo van plan om m’n Hema chocolaatjes adventskalender te bewaren, maar ik had net trek in chocola en niks anders in huis, dus nu missen er vier :sweat_smile: Maar het is een zelf aanvul ding, dus misschien koop ik morgen wel gewoon een zak bonbons en dan is het alsof er niks gebeurd is hahaha

3 likes

Morgen niks… terwijl ik juist afleiding nodig heb. Ben dus ook opzoek naar inspiratie. Jij al wat bedacht intussen??

1 like

Heb mn neus maar even goed in de zalf gezet. Echt dat ik nog neusvleugels heb is een wonder.

Ik heb een middenoorontsteking en ga morgen vliegen. Volgens mijn huisarts is het enige risico dat mijn trommelvlies scheurt maar dat heelt vanzelf weer.
Maar nu ging ik googelen naar tips tegen de pijn en lees ik overal dat artsen vliegen in dit soort gevallen afraden omdat je er blijvende schade aan over kunt houden. Joepie.

Allemaal draaaaghss

Au, beterschap!

Ik kom er vanmiddsg achter dat sinterklaas over een week al in nl is. Omg ik ben hier niet klaar voor hoor, jee t is al bijna december. Kan niet waar zijn :scream:

1 like

Goed excuus om er lekker veel slagroom ofzo op te doen!

1 like

Nee, ga een week op vakantie. En ik vertrouw mijn huisarts wel maar doordat ik nu heb zitten googelen ga ik toch een beetje twijfelen.

1 like

Waar kan je pantys halen die niet na een keer dragen al kapot zijn? Ben er echt helemaal klaar mee

OkƩ chill. Dat stelt me weer gerust. Neusspray gebruik ik inderdaad al een paar dagen en slik ook betamethason. Maar helpt allemaal nog niet zo, mijn oor blijft ontzettend dicht zitten en pijn doen.
Maar goed, dan is vliegen dus in ieder geval geen probleem. Dat is heel fijn!

1 like