De architect is vandaag geweest met 3D beelden van ons huis, en het is zo mooi Ik kan niet wachten tot het af is. Nog 2-3 jaren geduld
Ik draag altijd de light support pantyâs van de hema! (40den)
Ze zijn niet te dik en schijnen mooi door, maar zijn ook niet te licht voor de winter. En ik draag mijne nu al een jaar en hij blijft goed. Echt super!
Die van Zeeman waren altijd fijn, alleen mijne zijn zo oud dat ik niet weet of die nog bestaan. En van C&A heb ik ook fijne, maar die zijn ook 40d of meer
Ik zag dat MarcMarcs comfort 40 ergens het beste uit een test kwamen. Nog geen tientje, wil die een keer proberen.
Ik heb de 40 den van de Hema, ontzettend fijn; maar heel dik vind ik. Heb nog nooit een fijne panty met 20 den gevonden helaas.
Pantys zijn gemaakt om kapot te gaan.
Ik vind Oroblu een heel fijn merk. Ik heb altijd hun stay-ups in 15 denier (vind ik zelf fijner dan pantyâs) en die draag ik minstens een jaar. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet vaak een jurk/rok draag. Ze zijn niet goedkoop, tussen de 10 en 20 euro.
Ik weet niet meer wie het was maar iemand zei dat de popcorn van de Hema met kalkoen tijm smaak heel zout was. Thanks voor de tip zoooo lekker
13th! En als je meer wil weten over popular black culture kan ik je dear white people aanraden!
Ik zou het negeren maar ben te pussy om uit dat soort apps te stappen
Dankjewel! Dear white people heb ik gezien toch bedankt.
Haha , dat was ik! Graag gedaan
Haha thanks! Ik hou van achterlijk zoute popcorn
Aaahh net mân proefdag gehad en het ging zo goed ik ben super blij en ze zijn ook enthousiast over mij !!!
Nee, nog niks. Misschien dat ik de trein pak naar Utrecht.
Waarom heb je afleiding nodig?
Heb uiteindelijk even een berichtje gestuurd via Facebook en ze hebben de foto verwijderd gelukkig!
Klopt! Hier zijn helaas heel veel straatkatten.
Ze zijn 3/4 maanden oud denk ik, nu twijfel ik of ik er iets mee moet doen? Ik denk dat ze dat hier ânormaalâ vinden maar ik ga morgen op internet wel even info zoeken hierover. Ze waren heel dun wel. Mehhh arme beestjes.
Maar het staat nog steeds op mân to do lijst: als ik ooit veel geld heb ga ik de straatkatten laten steriliseren en ga ik met vrijwilligers iedere dag tonijn uitdelen haha
Ja doen, is echt heel erg leuk! Ik doe het ook al aantal jaar. Zoân officiele aanhef past niet echt bij mijn afsluiting (âliefs xxâ). Eerste jaar heb ik hem gewoon helemaal overgeslagen en ben ik begonnen met de kaart, maar âgoededagâ, of openen met de groet die in jouw regio gebruikelijk is, is natuurlijk ook leuk. Heb je gelijk een onderwerp om over te beginnen, dat het bij jou in de stad bijv al mooi verlicht is, en je je afvraagd of dat bij de geadresseerde in kwestie dat ook al is!
Mocht je het trouwens op prijs stellen, er zijn mensen die heeeel graag iets terug willen sturen. Je kan dan dus altijd op de envelop je postcode en huisnummer vermelden, mocht je nieuwe buddy een kaartje terug willen sturen!
Ik ga helpen met iets op werk morgenochtend. Weken van te voren denk ik: âOja leuk.â Nu denk ik: âPff geen zin in zeg.â
Weet niet hoe lang jij het al slikt, maar merk jij verschil?
Ik heb ze een aantal maanden geslikt, maar had echt 0 resultaat. Ziet nu aan de Yummygumms (ben echt té beïnvloedbaar haha)