Wat je even kwijt wilt #11

Haha ja dit heb ik ook altijd. Dan zeg ik enthousiast ja en de avond ervoor vervloek ik mezelf “aaaahhh ik had morgen vrij kunnen zijn/uit kunnen slapen”. Maarja als je er eenmaal bent valt het mee vaak.

Ohja dat is wel leuk. Beetje winkelen beetje mensen kijken. Is dat ver voor je?
Ik heb afleiding nodig omdat ik te veel tijd heb en die in m’n eigen hoofd/gedachten doorbreng en daardoor dingen moeilijk maak. Ben nu marktplaats dingen voor in huis aan het zoeken in een straal van 20 km. Wil een deel van het huis een makeover geven. Hopen dat ik morgen iets kan gaan ophalen.

Hoe duur zijn die krengen dan

Lief dat je dat gaat uitzoeken! Denk dat ze het wel overleven maar als ze echt heel dun en klein zijn is het wel sneu. :frowning:

1 like

Ja precies. Ergens wat eten ook waarschijnlijk. Is toch altijd even fijn een andere omgeving. Ik woon zelf in Den Haag, dus Utrecht is niet zo ver.

Leuk een make over! Marktplaats is voor mij altijd wel een goede afleiding.

Opzich vind ik dat nog wel meevallen maar betwijfel of het daadwerkelijk werkt :grimacing:

Ik vind het zo saai en irritant als er artiesten aan tafel zitten bij een programma als Pauw

1 like

Wolford 80den!

1 like

Hopelijk doet het bij jou meer dan bij mij :crossed_fingers:t2:

Wat een onwijs goed idee, dat van die begroeting! Ik ga morgen gelijk wat kaartjes schrijven.

Ik sliep om 22u45. Ik moet om 3u op. En ik schrok net superheftig wakker, omdat ik dacht dat ik me overslapen had. Waarom? Waarom doet mijn lichaam me dit aan als ik al een korte nacht heb?

Lees nu pas bij dus misschien onnodig late reactie hoor maar ah klinkt heel vervelend :frowning: is natuurlijk ook symptoom van de ziekte, lage bloedsuiker maakt je kribbig, chagrijnig en dat is niet persoonlijk. Maar kan me voorstellen dat dat rot is om mee om te gaan :frowning:

1 like

Ik werd gewoon wakker omdat ik zo’n trek had
Dus nu zit ik in bed crackers met speculoos te eten
En pombär chips

4 likes

Ben nu in Amsterdam en was bij e3n super leuk feestje maar begeven moment werd het zo ontzettend druk. Kon amper ergens heen. Voelde me echt verloren. Gelukkig komt mijn vader nu naar utrecht om me op te halen. Ben er helemaal down van.

Weet iemand of ze bij de Zara (Eindhoven als dat nog wat uitmaakt) moeilijk doen over te laat kleding terug brengen?

1 like

Ow heftig!

Ik word net gewoon wakker met steken op mn litteken :frowning:
Gelukkig verder wel oké geslapen :slightly_smiling_face:

Ja dat kan.
Ik denk dat het hierin staat:

2 likes

:zap:
:eyes:
:lips:

Haha sorry, maar het deed me gelijk denken aan Harry Potter. Is de pijn inmiddels weggetrokken?

9 likes

Hahahah :joy: Zou ik ook magische krachten hebben dan??

Nee nog niet :frowning:

2 likes

Ik ga vandaag kijken voor een trouwjurk :grin::grin::metal:t3::metal:t3:

56 likes

Veel plezier :heart:

1 like