Leuk! Ik ben afgelopen week bij twee bruidswinkels geweest. Vond het echt leuk (ookal ben ik nog niet geslaagd). Veel plezier! Hopelijk zit jouw jurk erbij
Ik kijk nu de eerste aflevering van seizoen 22 van Southpark en het is nu al geweldig. Er zijn dan bijna dagelijks schietpartijen op school en dat wordt dan alleen door Sharon serieus genomen en de rest van de wereld vindt het gewoon doodnormaal. Dus iedereen denkt dat ze gek is en dat ze zo overdreven reageert omdat ze misschien in de menopauze zit. Hahaha. I love Southpark.
Mijn vriend was deze week 5 nachten weg voor zijn werk, dat weten we nooit vanrevoren. Maar na 2,5 week samen zijn door vakantie viel dat heel erg tegen. Nu komt hij zo thuis maar ik moet in bed blijven tot ie er is maar ben zo onrustig. Hoop dat hij snel komt zodat ik hem kan knuffelen
Ik zag je stoet op insta en <3! Ik ben momenteel in Sofia en hier zijn ook allemaal zwerfhonden en katten, zo zielig. Liefst wil ik voer kopen en de hele dag zwerfdieren voeren.
Ik heb ook een dag Amsterdam gepland met eenvriendin én er rijden bussen ipv treinen maar ik laat me er niet door tegen houden, ik heb er zin in!
Vannacht was er een politiehelikopter boven mijn huis van 4-5. Kon ten eerste al niet slapen, toen ik ging kijken zag ik hem ook nergens, dus hij moest echt wel vlak boven het huis zitten denk ik. Kan ook nergens wat vinden over wat er aan de hand zou zijn (de fb groep van de wijk heb ik verlaten vanwege wat alle randdebielen daar posten)…
Jaa ben echt benieuwd, want ik heb echt totaal geen idee wat ik wil. Gaat wat worden
Gewoon overal stoppen en vlaai eten.
Als je tussen de middag een frietje wilt pakken moet je die ECHT eten van bij het stadhuis op het plein, bij het beeld van het ‘mooswief’ daar is een frituur waar je waarschijnlijk een lange rij voor ziet staan, die is ZO LEKKER.
Het huisfeestje onder mij is nu om 09:00 ‘s ochtends nog steeds bezig maar ik lach erom want ik heb een noise cancelling koptelefoon en echt heerlijk geslapen
Ik ben echt zo emo vandaag?? Ik las hier net iets van een forummer dat haar hart breekt als ze zich voorstelt dat ze haar kat moet achterlaten in het bos. En nu denk ik daar aan bij mijn kat en moest ik bijna huilen??
Gaat wat worden als ik straks met mijn omaatje naar het kerkhof ga om mijn opa te herdenken. Vandaag is hij 7 jaar overleden.
Redelijk. Ben een zijslaper dus duw m in mn (zachte) hoofdkussen en zet m als ik eenmaal in slaap ben gevallen onbewust af.
Ga ik dadelijk douchen of vanavond? Heb vanmiddag afgesproken met vriendinnen en verder ga ik het hele weekend chillen en uitrusten.
Nog iemand chilltips?
Dit wil ik al doen:
- netflix
- tekenen/kleuren
- boek uitlezen
- tijdschrift kopen en lezen
Huishouden, dan ben je maandag extra blij
Maskertje op, nagels lakken/verzorgen. En dalijk douchen en dan inameren met een goede creme en een haar maskertje.
Iets lekkers maar makkelijks eten! Bij voorkeur iets wat je zo in de oven kan schuiven, en dat dan onder een dekentje met een film/serie opeten. Niet koken draagt bij mij altijd heel erg bij aan het chillgevoel!
Hoef ik niet, woon bij mn vader. Enige is boodschappen doen
Doe dan vooral niet de allergoedkoopste van de Hema! Die zijn al lelijk nog voor je ze uit de verpakking hebt gehaald.
Ik las hier gister of eergister iets over een chai tea latte van de Starbucks en sindsdien heb ik daar zoveel zin in en heb er vannacht zelfs over gedroomd. Dus ik wil straks op werk kijken of ik het kan maken, want we hebben nu van die theezakjes met chai smaak. Iemand de gouden tip hoe ik hiervan de beste chai latte maak? We hebben een lattiz maar kan ook evt zelf melk opschuimen
Melk koken thee zakje erin. Et voilla