Wat je even kwijt wilt #11

Wat leuk! Waar heb je die gedronken?

heel makkie, kan zelfs beker melk in magnetron zetten met theezakje erin.

Op internet kan je nog allemaal recepten vinden dat je eerst thee moet zetten met dat theezakje en dat dan in een pannetje doen en daar geschuimde melk bij ofzo. Nou dat is allemaal onzin als je het mij vraagt.

@fysicus sterkte vandaag. Misschien juist wel fijn als je een reden hebt om te huilen in plaats van de hele dag om onbenullige zaken. Dan kun je je tranen lekker zn beloop laten zonder je ook nog moeten af te vragen waarom je zo emo bent.

2 likes

Bij al Pachuco!

2 likes

Chai tea latte betekend als je het vertaald : Thee thee melk. Mja dat klinkt niet zo spannend

17 likes

Hoe negeer je ook alweer een topic? Ik kan het topic met uitleg even niet meer vinden…

Ieh ineens overspoelt me het idee dat mensen elkaar gewoon kunnen doden. En dat ook doen
Dus dat je een heel mensenleven ineens weggooid. Een mens met een heel leven, geschiedenis, toekomst. Een mens, ook een kind van twee ouders, een zus/broer
Wow . :thinking:

Ik zag net een foto voorbij komen van die xxxtention ofzo, die laatst is vermoord en al die haatreacties eronder, man man man. Hoe kun je zulke haat achterlaten bij zoiets. Ondanks zijn verleden ( hij was al helemaal afgeschreven omdat hij ooit een vrouw heeft mishandeld), alsof hij honderden mensen heeft vermoord en geen recht meer op leven had.
Ff een voorbeeld van hoe een mensenbrein blijkbaar werkt he. Drugsverslaafden ook, eigen schuld dikke bult.
Echt heftig hoor als je zo denkt!

Ik denk zo bij mensen die vermoorden. Die mogen ook dood van mij. Maar het zet me nu ook op een andere manier aan t denken. Of dat ook echt zo moet zijn.
Hmm okƩ nu even totally spies kijken voor afleiding

2 likes

Ja precies door al die dingen op internet raakte ik vet in de war wat nou het beste is. Maar ik ga wel gewoon wat proberen met hete melk en het zakje.

Ik zou vandags niets doen en chill boodschappen doen.
Hebben mijn ouders bedacht dat ze bij mij wachten tot hun vloer droog is. Ik wil geen contact maken vandaag :pensive:

Ik zou water koken, een mok voor ± 3/4 vullen met dat water, daar een theezakje in hangen voor heel lange tijd en dan aanvullen met opgeschuimde melk. Kaneel eroverheen strooien en klaar :smiley:

Ik heb gehoord dat de moeder van een oude vriend is overleden, ik vind het heel erg en wil nu een whatsapp berichtje sturen denk ik? Maar ik heb al heel veel jaren niet meer met hem gesproken of hem gezien. Is dat dan raar? Misschien wil hij ook wel liever met rust gelaten worden…

Aaah, sterkte vandaag…

En het idee dat ik m’n kat zou moeten achterlaten vind ik ook intens verdrietig. Ga er niet teveel over nadenken. (De kat op mijn foto is ook echt van mij, ze is eigenlijk best wel een kreng maar ik hou zielsveel van haar.)

1 like

Probeer kaartjes te kopen voor de Spice Girls, maar word er elke keer uitgegooid…:tired_face:

Ik zou zeker iets sturen, altijd fijn om te weten dat iemand met je meeleeft!

5 likes

Ze doen bij de Zara altijd moeilijk over terugbrengen, ook als het op tijd is. Ik weet niet hoe je ethisch kompas is, maar ik zeg dan altijd dat ik heb gebeld met een medewerker en die heeft gezegd dat het nog terugmocht.

10 likes

Ik heb sinds een paar weken last van schoonmaakdrang. Ik wil de hele dag chloor ruiken of schoonmaken met dettol. Vooral voor de geur, maar ook dat het dan lekker schoon is. Ik kijk zelfs graag op YouTube clean with me video’s. What is wrong with me?!

2 likes

Geen ervaring met eindhoven maar gewoon Zara an sich is altijd echt drama met retourneren vind ik…
Had eens iets online besteld, maar dat was veel te laat binnen (waar ik wel excuses voor had gehad), maar toen was ik al op vakantie. Heb het dus in de winkel geretourneerd en het net te laat was, maar goed dat was dus stiekem hun fout. Kreeg ik vervolgens verwijt dat ik 1) te laat was met retourneren, terwijl ik email met excuses kon laten zien, en 2) mocht ze het iegenlijk niet aannemen want had het niet mooi opgevouwen… Had 2/4 items uberhaupt niet hoeven openen, en die 2 die ik wel open had gemaakt heb ik echt prima fatsoenlijk terug gestopt. Deze tactiek werkt overigens wel, heb echt ZARA-retourneren vrees nu…

1 like

Volgens mij gebruiken ze bij de Starbucks deze Chai tea: https://www.koopjesdrogisterij.nl/p/yogi-tea-chai-1000ml-835882.html?utm_source=beslist.nl&utm_medium=cpc&utm_campaign=835882&dfw_tracker=10494-835882

Deze is in ieder geval heel lekker (maar niet zo gezond haha).

Dankjewel :two_hearts: en superlieve foto van je kat!! :smiley_cat:

@yzile jij ook bedankt en je hebt gelijk!

1 like

Haha vind dit echt super aandoenlijk!

1 like

Wie heeft er tips voor een restaurant in Den Haag? Little V heeft helaas geen plek meer dus die valt af.