Wat je even kwijt wilt #11

Ah ik werk als docent, heb net kaartjes besteld - zo leuk!! Al helemaal zin om dit met mijn zorg- en welzijnklassen te doen :hugs:

2 likes

Ik vind Danells leuk voor cocktails (gelijk als je Hoog Catherijne uitloopt, zit naast Tivoli)

1 like

Ik reed net tijdens mijn rijles bijna een BN’er aan, OMG :no_mouth:
Bijna zou ik de kranten hebben gehaald, dan hadden jullie te maken met een beroemde medeforummer

23 likes

Misschien was het die blonde vrouw die draaahgs haalde met dr kind op dr arm.

26 likes

drahgs :sob: ik hoor het iemand zo zeggen

2 likes

Ben je dan voor de doodstraf? Ik vind juist niet dat mensen die doden ook dood mogen, naast dat het een schending van een mensenrecht is, ook juist omdat zij dus ook een heel leven hebben inclusief familie etc. Tand om tand, oog om oog, daar heb ik nooit wat van begrepen.

1 like

Ik heb echt moeite met de komende winter (zoals elk jaar) en ik hoop dat ik hier ooit eens van kan genezen.

Ik weet nog dat Helen Helmink in GTST dit zo zei. Altijd het eerste waar ik aan denk als ik draaahgs hoor, waarom blijft dit me zo bij haha.

4 likes

Ik heb mijn jurk :metal:t3::metal:t3: woehoeewee

55 likes

Er kwam net een knappe bezorger een pakketje brengen en we vonden elkaar allebei wel leuk geloof ik. Toen hij weer in z’n busje zat keek hij nog even naar mij, precies op het moment dat ik nog even naar hem keek. Dus ik kom met een stomme grijns weer de kamer in lopen terwijl ik doe tegenover m’n zus alsof dat met het pakketje te maken heeft. Gaat de bel wat later weer, is hij het! Hij kwam een pakketje afleveren voor de buren die niet thuis zijn dus ik zet een handtekening en hij vraagt mijn naam. Kom ik weer terug de kamer in lopen, zegt mijn vader ‘wilde hij een date met je?’ en mijn moeder zei ‘hij komt helemaal terug naar dit gedeelte van de straat, om dat pakketje hier te brengen?’. Het was allemaal zo flirterig maar op een onschuldige manier, ik werd er helemaal vrolijk van, ook al heb ik een super leuke vriend haha

50 likes

Hoe is Uber eats met terugbetalen? Ik heb met iDeal betaald maar bestelling direct moeten annuleren omdat het huisnummer niet klopte. De livechat was niet erg verhelderend.

Opzeggen gaat heel makkelijk en snel, paar keer klikken :slight_smile:

1 like

Ik baal een beetje dat een vriendin die altijd zei dat ze nog een keer de spice girls met mij wilde zien gisteren tegen mij zei dat ze het nu toch niet zag zitten. Ze ziet teveel beren op de weg om af te reizen naar de UK. Dus heb ik maar niet geprobeerd om kaartjes te scoren voor hun nieuwe toer en probeer ik mijzelf wijs te maken dat de spice girls alleen leuk zijn als ze met z’n 5en zijn. (Iets da bullshit is. :P)

Dit! Ik vind een huisdier echt het meest domme en onverantwoordelijke cadeau wat je iemand kunt geven en kan me daar echt boos om maken. Het is een DIER waar je iemand verantwoordelijk over maakt, geen kandelaartje wat je uit je zicht zet als je het niet (meer) leuk vindt. Daarbij moet iemand zelf de bewuste keuze maken om een huisdier te nemen en daar 100% achterstaan, en dan ook nog achter het soort + evt ras.

14 likes

Helemaal mee eens! Ik ben nog steeds blij dat het me gelukt is een paar vriendinnen uit hun hoofd te praten om een andere vriendin kippen als huwelijkscadeau te geven.

2 likes

Ik heb net bij Sanju Ramen (in Utrecht) geluncht, en het was zo lekker! Het was helemaal niet de bedoeling om voor bijna 40 euro te lunchen (wel met z’n tweeën) maar het was het echt waard. En het was super gezellig met m’n vriend en vanavond gaan we avondeten met een grote borrelplank en ik ben helemaal gelukkig.

11 likes

Arme cavia. Die kan ze beter terugbrengen. Die diertjes horen sowieso niet alleen te leven.

2 likes

Maar omdat je cavia’s absoluut niet alleen moeten worden gehouden omdat het groepsdieren zijn. Echt minstens met z’n twee.

2 likes

Ik wil koekjes van de Subway maar ze zitten nog in de oven. Over tien minuten kan ik drie verse koeken halen. :heart::ok_hand:

5 likes

Ze zouden ook nog een tweede kunnen zoeken bij een cavia-opvang. Dan weet je ook eerder dat het klikt.

2 likes