Wat je even kwijt wilt #11

weg/verkeerd gelezen.

Sterkte vandaag bij de begraafplaats :heart:

Leuk! Veel aan gehad?

Ik voel me heel erg beperkt. Eigenlijk is mijn dag straks kwijt een iemand vermaken in mijn eigen huis zonder ervoor gekozen te hebben.

Potvwddprie mijn kat loopt gewoon pontificaal over mijn net gedweilde vloer en ik zei nog zo dat ze moest wachten tot het droog was :rage::rage:

20 likes

Ik hoop dat ze die 2e meeuwis noemen.

11 likes

Je kunt het na aanvragen meteen stopzetten. Er wordt niets afgeschreven

1 like

Dat lijkt me inderdaad de enige passende oplossing in deze kwestie

2 likes

Whoop whoop meeuwiiiis

1 like

Ik volg al een tijdje een Instagram die paarden red van de slacht enz en nu is waarschijnlijk hun ranch afgefikt door de branden nu in Amerika. Ik vind het zo erg voor haar (en ook voor andere mensen hoor). :cry: Ze weet het nog niet zeker want ze is met de paarden weggevlucht maar brandweer was bij haar ranch hebben mensen gezegd dus ze denkt dat het inmiddels afgebrand is. Pff krijg er gewoon kippenvel van. Ze is alles dan kwijt zegt ze… ze heeft alleen de paarden mee kunnen nemen.

Haha dit zat bij mijn koelkast, wel mooie uitleg voor alle geluiden die OK zijn om te horen :joy:

39 likes

In totaal 4 stuks, dus het valt mee. Maar echt de eerste 10 minuten dacht ik echt wtf wat doe ik hier? Was ik maar alleen gekomen haha

3 likes

Hahahahaah Geweldig!

2 likes

Dit is echt een lief verhaal! Guus en Meeuwis samen onverwacht heel gelukkig😍

7 likes

Ja zeker!!

@August Ik heb even in mijn ‘bad cattitude’ boek gekeken en helaas heeft je kat nog twee openstaande bekeuringen dus ik heb haar moeten meenemen naar het bureau. Morgen kan je haar gewoon weer komen ophalen na 16:00!

Hier alvast haar mugshot:

104 likes

Omg mijn vader belde me net op, of ik nog wel tampons had want er lag een doosje bij hun thuis op de kast in de badkamer. Wtf? Hahahah en ik ben nog niet eens ongesteld.

6 likes

HAHAHAHAHAAH held

Ik hoor mijn huisgenoten zo vaak seksen dat ik er nu echt wel aan toe ben om iets voor mezelf te hebben. Goede motivatie he.

3 likes

Ik vind dat overlast wegens seksgeluiden strafbaar moet zijn. Echt het laatste op aarde wat mensen willen horen. Ben zo blij dat Mn buurmeisje is opgetiefd. Naast dat ze het meest nare manipulatieve gemene meisje ooit is, waren die seksgeluiden ook niet om aan te horen. Toen ik hoorde dat haar vrindje het uitmaakte omdat “jij drijft mensen tot waanzin!” (had ff hun zoveelste ruzie afgeluisterd) was ik ook in de 7e hemel. Geen seksgeluiden meer. Oké wat een random bericht is dit geworden.

11 likes

Hahaha die laatste zin, dank :wink: maar ja, eerst dacht ik nog “good for her” maar nu is het meer dan 3x per week en dan geloof ik het wel. Hoor gelukkig geen gekreun maar wel hun bed. Vet irritant.

Eigenlijk zouden van die mensen die keiharde seksgeluiden maken ook gewoon een boete moeten krijgen en dan zo’n mugshot schieten met ondertekst: “Sophie, 9 november 2018, overtreding: kreunt harder dan Selena tijdens een Grand Slam”.

11 likes