Wat je even kwijt wilt #11

Ah dat scheelt wel vind ik! Zij lag te kreunen als een of andere zeehond. Ik heb wel eens samen met Mn vriend ons oor aan de muur gehouden. Het was ook zo’n vreemd gekreun he. Nooit zo gehoord. Ik heb het zelfs een keer hard nagedaan zodat ze het hoorde. Maar bed horen is ook wel irritant ja. Ik vraag me dan altijd af of die mensen zich daar zelf niet aan storen. Vind zelf kraakbedden de hel.

1 like

Kom je ook naar Duitsland, heb er hier ook nog eentje die volgens mij nog wel wat openstaande bekeuringen heeft…

1 like

Ah dit was echt een leuke opeenvolging van berichten haha wat lief :heart: Foto van Guus en Meeuwis? :blush:

1 like

Ahhh wat leuk :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb vandaag gewandeld in het bos, ben natgeregend op de fiets, heb bananenbrood gebakken, maak nu pompoensoep en dit is echt herfst ten top hahaha heerlijk

10 likes

Knap dat je je grens hebt aangegeven! Knuffel :heart:

2 likes

Best een fijne middag en ochtend gehad, gezichtsmaskertje gedaan en vanmiddag met vriendinnen geluncht.
Morgen doe ik mijn nagels, dadelijk iets chills eten en netflix & een boek. En geen telefoon vanavond. Dus stuur me weg als ik hier de hele avond zit :thinking::hugs::innocent:

6 likes

Ik had vanmiddag rijles van een andere instructeur omdat ik ben geswitcht en dat beviel heel goed, nu ben ik onderweg naar een vriendin en ze heeft net gereserveerd bij m’n favoriete restaurant in die stad EN we gaan uit daar en ik heb zo’n zin om te dansen en te shaken met m’n kont

Goeie dag

15 likes

Gadver kan iets als dit niet even in een spoiler?

Ik heb een okergele trui. Zal ik die meewassen met roze/rood of blauw/groen

Ik heb zon last van m’n darmen en m’n kamer stinkt nu naar gore combi van geurkaars en scheten. En dan is het zo warm als in een terrarium daar.

8 likes

Ik ga zo eten met een vriendengroep, maar het is het deel van de vriendengroep die ik minder vaak spreek en ik heb echt zo ontzettend geen zin. Zal vast wel leuk zijn, maar pfff ik moet me er echt toe zetten om zo de deur uit te gaan. Anders had ik nu lekker Crazy Rich Asians ergens gegooglet en was ik dat gaan kijken.

Mijn okergele trui gaat in een bonte was samen met rood, groen, blauw etc. Maar ik weet wel zeker dat de kledingstukken niet ‘‘uitlopen’’ qua keur. Misschien de trui eerst een keer met een handwas doen om te kijken of hij kleur afgeeft!

Dat was slim geweest, ja. :smile: Ik heb het antwoord niet meer afgewacht en hem bij roze/rood gedaan. Ben benieuwd. Hoop dat ie niet afgeeft.

Oh dat valt mee! Wat fijn dat het zo snel gelukt is!

Komt vast goed! Mijne gaf de eerste keer niet af :smiley:

1 like

Ga je wel naar een lekker restaurant?

Ja, had ik ook eerlijk gezegd niet verwacht. Dacht echt dat ik zonder jurk naar huis zou komen.

1 like

Ik ben niet voor de doodstraf, maar ik heb moord meegemaakt van heel dichtbij, dan is het wel heel moeilijk om je niet te laten meeslepen door je gevoelens. Dus ik begrijp mensen wel die denken oog om oog, tand om tand. Wil ik het overigens niet mee goed praten.

O dat hierboven ging niet helemaal goed geloof ik. Nou Sint Maarten is weer begonnen. Vanaf half zes al kinderen aan de deur.