Ik heb sinds een aantal dagen ineens last van jeuk op nn hoofd.
Nu ben ik bang dat ik hoofdluis heb. Heb dat alleen nog nooit gehad dus weet niet hoe dit voelt en of het inderdaad zo is
Ik heb sinds een aantal dagen ineens last van jeuk op nn hoofd.
Nu ben ik bang dat ik hoofdluis heb. Heb dat alleen nog nooit gehad dus weet niet hoe dit voelt en of het inderdaad zo is
Komt toch gewoon door het weer? Koud buiten, verwarming weer aan etc. Heb ik ook altijd. Maar dan overal. Huilon.
Zo heb ik vannacht mn voet opengekrabd
(En afgelopen week mn haar gecontroleerd op luizen, niks gevonden gelukkig)
Ik wil een keer mijn haar rood/roodachtig verven, maar vraag me echt af of ik dan beter gewoon zelf even een kleurspoeling kan kopen en het zelf doe (ik wil niet dat het altijd in mijn haar blijft zitten, in het geval dat ik het niet mooi vind). Of moet je voor zoiets als een kleurspoeling ook al naar de kapper gaan? Ik wil iig een keer iets anders met mijn haar doen, ik heb nog nooit echt een compleet andere kleur gehad, en vind ergens dat je dat toch een keer gedaan moet hebben in je leven haha.
Ik vind dat singles day gedoe echt super confronterend.
@Mgg gefeliciteerd!!
Ik voel me heel brak en dat terwijl ik gisteren echt niet zoveel heb gedronken, zo oneerlijk.
Nu op naar een lunch waar ik niet Uber veel zin in heb, hopen dat het meevalt.
Kom ik net buiten om een stuk te gaan wandelen, regent het. Miezer oke.
Karma?
Nja ben toch gegaan
Bleh ik ben gisteravond met ruzie in slaap gevallen en nu kan ik gewoon niet normaal doen tegen mn vriend. Zo irritant dat ik dit soort dingen niet kan loslaten, terwijl hij wel lief doet en hij probeert t goed te maken maar t lukt me gewoon niet. Zo stom
Vraag om het uit te praten, dana kun je het beter loslaten.
–
Hoe frisse lucht en wandelen en praten met vriendinnen kunnen helpen he als ik me kut voel… en dit forum ook
Ondanks dat ik 9 van de 10 keer alleeen tegen mezelf praat
Straks maar eens wat op papier zetten
Gisteren Koreaanse BBQ gedaan met een vriendinnetje en wat drankjes gedaan, heerlijk uitgeslapen tot net en nu zit ik met een koffie lekker bij te lezen, mijn vakantie begint wel lekker zo
Nou lekker dan… Ik ken een meisje wat vlak naast mij woont straks (er zit 1 huis tussen) dus ze zei gisteren op een verjaardag ‘er was gisteren politie bij onze buurvrouw’. Krijg ik net een appje dat er bij mijn directe buren (nu nog niet maar als ik ben verhuisd) is ingebroken. Damn… :’)
Ik vergeet vaak hoe lekker het is en soms juist nog fijner als het wat regent. Alsof je dan nog meer kunt focussen ofzo? Hoop dat je je weer wat beter voelt! Niks mis met tegen jezelf praten
Ik heb jaren geleden een spoeling gedaan die er nooit meer uit is gegaan kan zijn dat het aan mij lag of dat de formules inmiddels verbeterd zijn maar een spoeling is niet altijd tijdelijk dus
Ja ik ook. Alsof het een soort viering is ofzo. Bluh beetje confronterend haha
Ik hoop het!
Want sinds ik het heb bedacht heb ik natuurlijk 4x zoveel jeuk als daarvoor
Ik vind het ook echt kut? En waar komt het vandaan
Zo meteen prinsenbal ALAAAFFF. Kan niet wachten tot het écht carnaval is.
Wij gaan verhuizen. Omdat ons huis nog in de verkoop moet, zijn we alles aan het opruimen en weg gooien. Ik vraag me echt af waarom we dat niet eerder en vaker doen. Wat veel onzinnige rommel kan je bewaren.
Ja dat herken ik ook wel. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Maar gewoon lief zijn voor jezelf vandaag.