Ondanks dat ik 9 van de 10 keer alleeen tegen mezelf praat
Straks maar eens wat op papier zetten
Ondanks dat ik 9 van de 10 keer alleeen tegen mezelf praat
Straks maar eens wat op papier zetten
Gisteren Koreaanse BBQ gedaan met een vriendinnetje en wat drankjes gedaan, heerlijk uitgeslapen tot net en nu zit ik met een koffie lekker bij te lezen, mijn vakantie begint wel lekker zo
Nou lekker dan… Ik ken een meisje wat vlak naast mij woont straks (er zit 1 huis tussen) dus ze zei gisteren op een verjaardag ‘er was gisteren politie bij onze buurvrouw’. Krijg ik net een appje dat er bij mijn directe buren (nu nog niet maar als ik ben verhuisd) is ingebroken. Damn… :’)
Ik vergeet vaak hoe lekker het is en soms juist nog fijner als het wat regent. Alsof je dan nog meer kunt focussen ofzo? Hoop dat je je weer wat beter voelt! Niks mis met tegen jezelf praten
Ik heb jaren geleden een spoeling gedaan die er nooit meer uit is gegaan kan zijn dat het aan mij lag of dat de formules inmiddels verbeterd zijn maar een spoeling is niet altijd tijdelijk dus
Ja ik ook. Alsof het een soort viering is ofzo. Bluh beetje confronterend haha
Ik hoop het!
Want sinds ik het heb bedacht heb ik natuurlijk 4x zoveel jeuk als daarvoor
Ik vind het ook echt kut? En waar komt het vandaan
Zo meteen prinsenbal ALAAAFFF. Kan niet wachten tot het écht carnaval is.
Wij gaan verhuizen. Omdat ons huis nog in de verkoop moet, zijn we alles aan het opruimen en weg gooien. Ik vraag me echt af waarom we dat niet eerder en vaker doen. Wat veel onzinnige rommel kan je bewaren.
Ja dat herken ik ook wel. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Maar gewoon lief zijn voor jezelf vandaag.
Ik had een uitje met mn werk en ik vroeg aan iemand met een hele hoge functie binnen het bedrijf of hij nog tips had voor beginners zoals ik. En toen vertelde hij een heel verhaal dat vrouwen zoals ik hun vrouwelijkheid moesten inzetten om dingen gedaan te krijgen, lief lachen en de mannen een beetje inpakken. Op dat moment dacht ik stond ik er niet heel erg bij stil maar nu ik er weer over nadenk vind ik zo’n raar advies?? Mijn vrouwelijkheid inzetten en lief lachen om dingen voor elkaar te krijgen? Hij had ook gewoon iets kunnen zeggen over integer blijven en hard werken oid. Heb er toch een beetje een nare bijsmaak van ofzo kan het niet zo goed uitleggen
Jeetje, wat een seksistisch advies.
Al weken stel ik het uit om mijn wenkbrauwen te laten doen. Nu wilde ik het vandaag laten doen maar geen plek. Ben soort van geirriteerd dat het dan niet kan. Terwijl ik zelf op het laatste moment bel…
Kon ik het zelf maar
Wow dat is niet oké… Het gaat om je kwaliteiten als werknemer, niet over je vrouwelijkheid inzetten om dingen gedaan te krijgen. Ik vind het best respectloos want op deze manier lijkt het alsof hij je niet serieus neemt en niet serieus in gaat op jouw vraag. Het gaat toch om jouw ontwikkeling en kwaliteiten en hoe je beter wordt in je werk? Niet hoe je beter wordt in mannen inpakken om zo dingen voor elkaar te krijgen op werk? Ik vind het heel raar dat hij jouw vraag zo benaderd heeft en ik zou er persoonlijk ook een naar gevoel aan over houden omdat het op mij respectloos over komt.
Ja ik vind het eigenlijk ook wel respectloos het is wel echt een mannenwereld waar ik werk en misschien dat hij daarom zoiets zei maar dan nog is het gewoon een heel raar antwoord
Nou ja, dat verklaart misschien wel wat, maar het mag geen excuus zijn natuurlijk. Het kan goed zijn dat hij het helemaal niet vervelend bedoelde, alleen het zegt wel veel over hoe hij vrouwen inschat in dat werkveld. Het is misschien een verkeerde inschatting van mij, maar ik denk dan van ja zou hij dat nou ook tegen een man hebben gezegd? Gebruik je mannelijkheid maar om mensen in te pakken en dingen gedaan te krijgen, ik denk dat de kans klein is dat hij dat tegen een mannelijke collega zou zeggen als die dezelfde vraag zou stellen als jij.
Wil je het recept voor de heet geblakerde cherrytomaatjes delen?
En @Zemraluani ja geen idee waarom het sinds vorig jaar zo in is maar alle bedrijven maken er gretig gebruik van. Echt laat me met rust denk ik dan.
Net stuurde iemand in de groepsapp waarin ik zit met een aantal van Mn beste vrienden “nou Leeuwenhart, geniet van je speciale dag hiaho, als enige single in de groep” en dan 35x een “ha ha ha geniet ervan meid lekker vrijheid, groetjes van ons (als in “wij zijn wel een stel”) en toen stuurde iemand (aka een van Mn beste vriendinnen) een foto van haar kat(er) met “je hebt altijd nog deze man in je leven”
Ja leuk jongens jullie hebben allemaal een relatie, wist ook niet dat singles dag een dag was waarop je vrienden in relaties op je neer komen kijken. Soort nog confronterendere variant van Valentijnsdag. En nu klink ik Fucking zuur maar ik hoef helemaal geen relatie, heb alleen nul zin in nog een dag waarin ik publiekelijk met medelijden wordt overgoten.