Als mijn vrienden dat zouden doen zou ik een middelvinger terug sturen
Super dank je wel!
Ugh wtf ik zou hier ook absoluut niet mee gediend zijn?
Mijn vriendinnen weten heel goed dat ze zo’n dingen niet moeten zeggen plus ze zouden dat ook niet doen. Ik vind dit echt gemeen van jouw vriendinnen. Wat heb je erop teruggezegd?
Sowieso vind ik dit een belachelijk ding om te ‘vieren’ want de hele maatschappij is gefocust op koppels en relaties, een gezin is het hoogst bereikbare in velen hun ogen. Kom dan niet af met zo’n ding als singles day Ik word er alleen maar depri van.
Ik vind dat ook wel ontzettend flauw hoor. Ik ken je niet echt natuurlijk, maar volgens mij beschik je wel over een dosis zelfspot en kan je echt wel wat hebben, maar ik kan me goed voorstellen dat je hier echt geen zin in hebt. Ik zou iets scherps terug willen sturen dan, maar ik kan zo gauw niks bedenken haha
Ik heb ondertussen zo veel papers, essays, en onderzoeken geschreven dat ik nu uit mijn hoofd APA style referenties kan schrijven. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden
Bij mij ging roze er ook niet volledig uit.
Haha geniet ervan! Het is echt lekker buiten vond ik.
Idd…
Het was ZO DRUK in de Lidl
Ben helemaal overprikkeld en de helft vergeten nu haha
Mijn moeder is ook erg op dat gebied, had een keer voor de grap verteld over een leuke jongen bij de appie. Voordat ik er erg in had, wist de hele familie het en ging iedereen tips geven hoe ik hem het beste kon “scoren” . Zelf boeit het me echt vrij weinig dat ik geen relatie heb :’)
Mijn grootste nachtmerrie is dat mijn vriendinnen straks allemaal een relatie hebben en alleen nog maar willen afspreken met hun vriendjes erbij. Lijkt me de hel . Gelukkig zijn we nog niet zover.
Welkom in mijn leven. Ik vier mijn verjaardag 8 dec en er komen 3 stellen, terwijl ze vorig jaar nog allemaal vrijgezel op mijn verjaardag kwamen …
Gelukkig komen er ook 2 vrijgezelle vriendinnen
Ik had deze vraag in een ander topic gesteld maar misschien dat iemand hier het antwoord erop weet:
Ik werk in de horeca, heb 0 uren contract. Stond voor vanavond op het rooster maar ze hebben me op standby gezet (2 uur voordat ik moet beginnen met werken): ze kunnen me wel oproepen wanneer het druk is. Ik kan dus verder niets doen vanavond, maar krijg er echter geen enkele vergoeding voor. Weet iemand of dit mag? Ik heb van te voren niet afgesproken dat ik het goed vond om sb te staan. Ik snap dat het 0 uren contract is maar dit is toch wel raar?
Ik heb mijn Instagram account eindelijk opgeschoond Van ruim 1600 foto’s naar 141.
Zo heb limburg weer overleefd. Waren echte katten geen verkleede mensen.
Er vroegen net twee jongens van ongeveer dezelfde leeftijd of iets ouder dan me wat aan me en ze spraken me aan met u :’(
Broodje shoarma
- met kaas
- zonder kaas
0 stemmers
Je werkgever is niet verplicht een vergoeding te betalen voor een standby dienst volgens de horeca CAO. Ik weet alleen niet hoe het is als op het laatste moment je dienst opeens veranderd wordt. Echt netjes vind ik het trouwens niet, vaak krijg je toch wel minstens 2 uur uitbetaald bij zo’n dienst. Werk je via een horeca uitzendbureau of echt bij een horecaplek zelf?