Deelnemers van eotd haha
En die eerste dan: ik zet mezelf altijd op de eerste plaats, ook in een relatie uhh dat is dan geen relatie vriend
@monkeyslut ik kijk er ook naar uit hoor (of moet dit in het opbiecht topic )
Deelnemers van eotd haha
En die eerste dan: ik zet mezelf altijd op de eerste plaats, ook in een relatie uhh dat is dan geen relatie vriend
@monkeyslut ik kijk er ook naar uit hoor (of moet dit in het opbiecht topic )
Gefeliciteerd!
Ik denk ook dat die verhalen altijd aangedikt worden. Kan natuurlijk altijd maar
En deelnemen doe je natuurlijk voor de (insta)fame, hopen dat je opgepikt wordt voor ev een ander programma of iets anders
Er schiet me nu iets te binnen. Woon straks bij oma, nog een week (kreeg net nota van afrekening van de notaris: happy) maar hoe ga ik straks nieuwe aankopen verbergen?! Die vrouw ziet ALLES en die vertelt m’n moeder dan weer ALLES en meeehhhhh
Waarom moet je ze verbergen?
Omdat ik teveel zooi heb en mijn moeder daar superkritisch over is en mijn moeder is letterlijk mijn oma en die dus ook. Vruiwke zelf heeft 4 paar schoenen en 4 broeken ofzo. #generatiekloofje
Aaiii. Blijf je daar lang wonen?
Forummen!
To be determined hahaha. Moet eigk gewoon met m’n dikke hol minder eten, dan heb ik zonder te kopen weer een kledingkast extra
Misschien is dat een ingrediënt?
Ik heb de nieuwe Muse op Spotify maar opgezet nadat ik ze na hun eerste vier albums zat was. Ik ben benieuwd. :’)
Zit als een moeke sperzieboontjes (geen haricots verts) te doppen voor slechte overdagtv, wacht nu tot dr Phil begint
Zat net in de trein en schuin tegenover mij zaten twee meiden. Ze zagen er allebei nog vrij jong uit. En bij beide kon je zien dat ze enorme fillers in hun lippen hebben. Ze overtreffen allebei Mascha. I don’t get it. Je ziet gewoon veel lippen met een beetje gezicht.
Gefeliciteerd!
Na 1 keer dragen zit er een gat in mijn other st.ories jurk (is ook wel een heel dunne doorzichtige stof), maar alsnog zonde. Iemand die zoiets heeft gehad bij deze winkel en hoe reageerden ze dan op als je terug ging? Ik heb het ongeveer 2 weken geleden gekocht.
Thanks!
@Lula jij hebt ook adidas falcons he? Had ze net 5 min aan en bloed er gewoon van??? Die achterkant, die twee puntjes, is die bij jou ook knoerthard? Heb er gewoon schaafwondjes van
Heeft iemand enig idee hoe duur nieuwe banden voor een scooter (SYM) ongeveer zijn?
Ok dat geeft de burger moed, want AH is letterlijk 400 meter lopen en er zit gewoon bloeeeeed iiiiiin. Maar eerst dus maar f met sokken aan dan. Wel kut want heb alleen happysocks en zijn ook al happyshoes