Wat je even kwijt wilt #11

Een bevriende arts zei dat de werking wel minder wordt na die datum. Als de dosering 500% van aanbevolen hoeveelheid was, dan blijft er dus nog wel over! Maar als het al niet een heel hoog percentage was, dan zou ik dat wel in overweging nemen.

1 like

Als je ze goed bewaard hebt en de verpakking nog gesloten is zijn ze nog goed, sommige bestanddelen vervallen eerder dan anderen maar als ze gegarandeerd tot en met oktober 2018 goed waren (en met goed wordt optimaal bedoeld), kun je ervan uitgaan dat er nu nog niks mee is gebeurd.

2 likes

Ik ook niet zoals je avatar laat zien. :rofl:

1 like

@boemboem @TheOne @GEEZ of een andere limbo heeft iemand van julle al eens gegeten bij ernesto’s in Sittard? Zag het lansgkomen op insta en wil er zaterdag misschien naar toe

3 likes

Ik heb sinds een paar uur een vriend!

60 likes

Scripties die 2 jaar in beslag nemen zijn een hele bevalling. Maar de eindstreep halen bevalt wel. groetjes een ervaringsdeskundige

7 likes

@ladygodiva je kunt het :kissing_heart:

1 like

Ik hoop dat ik op wonderbaarlijke wijze toch een nieuwe baan in mijn schoot geworpen krijg. Pff ik heb echt echt echt geen zin meer :expressionless:

1 like

Helemaal nat geregend worden op weg naar de bus is altijd een goed begin van de week :upside_down_face:

Bleh heb slecht geslapen en heb er zo geen zin in vandaag.

Zo slecht geslapen ik ben kapot

storiesig

Jaaa, sittard is mijn hometown :metal:t3: ik vind het een leuk en gezellig kroegje, en je kan er lekker eten. Zeker een aanrader.

1 like

Zou graham hier nog zitten? Moest ineens aan haar denken

2 likes

Zag dat @GEEZ al had gereageerd, maar ik ken het niet. Ik ben benieuwd !

1 like

Een week geleden kreeg ik griep, daar heb ik een oorontsteking aan over gehouden. Maar sinds ik ik Israël ben (vakantie) begin ik me alleen maar slechter te voelen. Heb echt volledig bloeddoorlopen ogen en mijn keel is zo dik dat slikken pijn doet. En natuurlijk nog steeds die klote oorontsteking.
Iemand enig idee hoe ik hier weer vanaf kom?

Heel gek maar ik heb iets soortgelijks met een collega? Zij heeft mij in het verleden veel verteld en in vertrouwen genomen en nu sluit ze mij buiten als er anderen bij zijn en maakt steeds nare opmerkingen als ik bijvoorbeeld een inside joke van ons zeg doet ze alsof ze het niet begrijpt enzo. Als ik iets vraag waar we het samen overhadden doet ze net of ze van niks weet etc. Zodat ik een soort voor paal sta en de hele tijd rare dingen zeg in de ogen van anderen. Als ik er wat van zeg ontkent ze het ook. Zij gedraagt zich als een soort van queen en veel nieuwe mensen vallen voor haar en die betrekt ze hierin.
Als ik dit schrijf zou je denken dat ik psycho ben maar ik weet zeker dat ik dit niet in m’n hoofd haal. Zij heeft ook een hele moeilijke jeugd gehad en nu gebruikt ze mij een soort van om haar plaats op de sociale ladder duidelijk te maken.
Ik accepteer het maar want ik heb er niet zoveel last van. Ik bekijk het meer vanuit een soort psychologisch interesse en lach haar eigenlijk uit om dit gedrag maar het is wel vervelend op het werk.

Eeeeeehhhww dit vind ik echt goor, klinkt als een nachtmerrie. Ik zou van die rubberen strips onder je deuren zetten. Uwlch ik haat wormen.

Misschien naar dokter voor antibiotica?

Ennnnn @roeptoeter je kan misschien met je leidinggevende praten ookal gaat het er niet over? Misschien iemand waarmee je gestudeerd hebt of anders iemand van het forum. Wil je advies vragen of gewoon beetje sparren?

3 likes

Net naar de tandarts voor controle geweest… ik haaaaat mijn gebit. Weer twee gaatjes he. Ik poets, ik flos, ik spoel met mondwater, alles. Waar komen die krengen toch altijd weer vandaan?

Hè bah, wat vervelend. Mocht het nou weer gebeuren, zeg het dan tegen iemand die bij je in de trein staat. Misschien wil iemand even met je meelopen? Ik bel zelf altijd iemand op als ik me niet veilig voel, dat helpt me ook vaak.

1 like

Hebben jullie iets van een werkcoach of vertrouwingspersoon ofzo?