Wat je even kwijt wilt #11

Ik heb al heel lang last van keratosis pilaris (van die bultjes) op de achterkant van m’n armen, maar opeens merk ik dat het compleet is verdwenen?! Zo raar. Wist niet dat dat kon. Verder is er in m’n dieet ook niks veranderd eigenlijk? Echt fijn :blush:

2 likes

Wat bedoel je hier precies mee? Staat er boven de deuren een nummer? Of staat er nog boven het nummer info?

O wat chill! Misschien iets veranderd in je hormoonhuishouding op de een of andere manier?

1 like

O jaa precies. Snapte je zin echt even niet haha maar superhandig!

En ook alleen als er anderen bij zijn hè. Als er “publiek” is.

1 like


Zooo chill en lief van de AH hahaha

10 likes

Net voor het eerst in mijn leven mijn voicemail ingesproken op mijn zakelijke nummer
Heb het tot nu toe altijd nog weten te vermijden omdat ik het zo haaaat om mijn eigen stem terug te horen maar kon er nu echt niet meer onderuit. En idd heb nog steeds een kinderachtige stem als ik het zo terughoor maarja.

#succesfuladulting

4 likes

Lief van jou dat je ze je gegevens overhandigt bedoel je. Serieus?

9 likes

Zo, iedereen op de hoogte gebracht en net afscheid genomen op stage. En nu zit ik echt op de bank van: oké, en nu?

Uhh zit te zeiken over mn werk en ben ik dus vanochtend aan t werk. Ga ik ineens door mn rug. Met moeite en pijn alle zorg geleverd en me ziek gemeld. Shit :persevere:

Stom… ik wil ook. Kon alleen die gore sprite ophalen vorige week :nauseated_face:

Ja klopt precies dat doe ik nu dus! Goed omschreven ook. Heb je ook ervaring met zon situatie?
Als ik haar negeer dan doet ze er een schepje bovenop qua rotopmerkingen maar kan dat prima hebben hoor. Alleen als ik moe ben/baaldag heb vind ik het echt irritant. En hou zo van keuvelen en kletsen haha dus is wel wat saaier om iemand links te laten liggen.

2 likes

Hee, wat goed zeg! Heb je ook al reacties gehad van mensen uit je omgeving? Hopelijk viel het mee hoe ze reageerden! En wat zeiden ze op je stageplek?

Dat gevoel van ‘wat nu?’ kan ik me goed voorstellen, maar uit je eerdere berichten viel op te maken dat er nu zoveel gaande is in je leven dat je eerder tijd tekort gaat komen. Dus ik zou zeggen: vandaag lekker alles doen waar je zin in hebt en héél trots op jezelf zijn dat je deze keuze hebt gemaakt!

1 like

Ja die er al langer werken wel hoor, vroegen ook aan mij wat er aan de hand was dat ze zo fel op me reageerde maar het is een beetje een vies en weinig doorzichtig spelletje. Mensen die haar niet heel goed en lang kennen kunnen dat nooit doorhebben. Dan lijk ik de chagrijnige brompot die niet tegen een grappige opmerking kan en af en toe iets raars zegt wat niemand grappig vindt.

2 likes

Eigenlijk reageert iedereen heel begripvol, zelfs mijn ouders en schoonouders wat ik niet had verwacht. Heb ineens het gevoel alsof ik een heel volwassen keuze heb gemaakt, haha. Op stage vonden ze het natuurlijk ook jammer en mijn mentor zei nog dat als ik in rustiger vaarwater zit, ze hoopt dat ik de studie weer op pak want ik ben een goede juf. En dat vond ik heel lief, zeker omdat ik er maar 7 weken ben geweest en ik nu dus al die indruk heb achter gelaten. Maakte het ook weer een beetje moeilijker trouwens, maar het nu niet meer hoeven studeren is ook wel heel erg fijn.

En ja, ik moet het nu inderdaad ook niet te snel weer allemaal als een gek gaan oppakken maar het voelt gewoon even heel leeg nu. Ook al heb ik inderdaad genoeg plannen, het hoofd-plan is toch een nieuwe baan vinden maar ik weet even niet zo goed hoe ik moet beginnen.

2 likes

Hoe is dit lief? Dit is gewoon marketing.

Edit: oh hebben anderen ook al gezegd.

1 like

Ik baal zo erg dat ik niet kan vanavond :disappointed_relieved: Heb woensdagmiddag al geblokt voor het terugkijken :smile:

1 like

Ik heb heel veel zin in zo’n hema hotdog met saus maar ik eet al 6 maanden geen vlees meer. HEMA ga eens met je tijd mee en maak ook een vervanger. Of laat mij die saus los kopen :sob::sob::sob:

1 like

Spannend… Ik was net bij de woningbouw en dat andere huis wat ik heb aangeboden is volgend jaar pas af dus ik daar huilen enz… Nu gaan ze proberen te regelen dat ik toch het eerste huis krijg wat mij was aangeboden. Ik krijg vandaag een telefoontje. Iedereen even duimen voor me!

16 likes

Al met al klinkt dit toch wel heel positief. Wat fijn dat je omgeving zo begripvol reageerde. Mensen kunnen je soms zo verrassen met hun reactie, he? En wat een lief compliment van de stagebegeleidster dat ze jou wel als een goede juf ziet, maar je besluit wordt er inderdaad heel dubbel door. Weten dat je waarschijnlijk wel op de goede plek zat, maar misschien niet op het goede moment, lijkt me best lastig. Gelukkig heb je nog genoeg toekomstplannen en je komt er vanzelf achter hoe je die het beste kunt uitvoeren :slight_smile:

Ik heb een tijdje geleden iets vergelijkbaars gehad (wel minder ingrijpend dan bij jou hoor). Ik had een extra klus aangenomen op mijn werk, die in theorie uitdagend was en precies in mijn straatje zou passen. Alleen ik raakte er zo gestresst van, dat ik bevroor achter mijn laptop op dagen dat ik daaraan moest werken en op een gegeven moment begon ik erover te dromen. En ik bleef maar tegen mezelf zeggen dat ik moest doorzetten en dat het een kwestie van wennen was, terwijl ik diep van binnen wist dat dit niks ging worden (op dat moment). Dus op een gegeven moment heb ik aangegeven bij mijn leidinggevende dat ik met die klus wilde stoppen en hij reageerde zo begripvol, en zei dat ik het zelfs op een ander moment alsnog mocht proberen. Ergens ben ik nog steeds boos op mezelf omdat ik heb gefaald/opgegeven, maar ik ben vooral heel erg opgelucht.