Wat je even kwijt wilt #11

Sterkte!

1 like

Weet er iemand een goede torrent voor Word/Office 2016 voor Mac?

Dank je wel!

1 like

Stan Lee is overleden :open_mouth:

Nee, helaas niet :frowning_face:

Zo veel vragen

Waarom staan er drie gangsters in je keuken? Waarom wilden ze je intimideren?

32 likes

Stan Lee is overleden :crying_cat_face: Nooit meer leuke cameo’s in de films…

2 likes

Ook niet helaas, maar toch bedankt voor de tip!

1 like

Ik heb sushi en harry potter begint. :heart_eyes:

7 likes

Ik vind het zo verdrietig :crying_cat_face:

Oh nee :frowning: Ik heb wel eens nagedacht over die cameo’s. Zouden ze er niet gewoon tientallen met een green screen hebben opgenomen zodat dat nog door kan blijven bestaan?

Ja, vriend van mij zegt dat er al meer zijn opgenomen. Maar dat houdt ook een keer op :frowning_face:

Ik heb ruzie met iemand en volgens mij gaat dit niet meer goedkomen. Ben er best wel een beetje verdrietig door.

Ik heb oreo’s in mn nieuwe voedingsschema gedaan

19 likes

Morgen maar weer naar de huisarts, mijn huid is gewoon zo slecht dat het niet leuk meer is. Ben het echt zat, ik doe niet eens meer moeite om make-up op te doen omdat het toch niet mooi zit. Niks helpt, m’n huid is zo vreselijk verstopt echt lelijk, hoop dat m’n huisarts met een goed idee komt want weer Differin/Duac smeren zoals vroeger zie ik niet zitten aangezien het weer teruggekomen is :pensive: Echt doei zelfvertrouwen :wave:

Ik scheer al 10 jaar mn benen ofzo en ik krijg het nog steeds voor elkaar om in mijn benen te snijden :joy: echt 9 vd 10 keer is het raak

4 likes

Pfff ja kan ik begrijpen! Je mag mij altijd een berichtje sturen als je ergens mee zit hoor! Geldt trouwens voor iedereen :slight_smile:

@Hectometer wtf en daarom staan daar ineens drie jongens om jou te intimideren? Echt raar. Je bent trouwens goed met deze situatie omgegaan zeg!!!

1 like

Zo sneu van Stan Lee. M’n vriend stuurde net een I am groot gifje. So sad.

1 like

Ik slik sinds 3 maanden roaccutane en de bijwerkingen vallen me heel erg mee als ik de resultaten zie en hoe dat ook doorwerkt naar mijn psychische gesteldheid…

1 like

Ja ik vroeg me al af hoe dat bij jou ging inderdaad, moet jij ook elke maand bloed laten prikken (lowkey naalden/bloed fobie hier)? Ik vind het op zich wel een optie maar ik lees altijd ervaringen op internet en ben echt wel een beetje bang voor de bijwerkingen zeeeker mbt mentale gezondheid want ik ben al vrij labiel zonder. Wil er gewoon heel graag eens vanaf zijn :sleeping: