Wat je even kwijt wilt #11

ik had pas een supermooie trouwring gevonden op straat in Rotterdam, met inscriptie en al. Online melding van gemaakt maar ook even zelf aan het zoeken gegaan. Hoopte een oproepje op twitter ofzo tegen te komen maar niks.

Nu zat ik vandaag ziek thuis en dacht zal ik anders even op insta kijken of ik de namen uit de inscriptie kan vinden. Zijn vrij standaardnamen helaas maar ik dacht ik waag een poging. En ik heb gewoon bingo! Ik zag een foto van een pasgetrouwd stel in rdam met die namen eronder. Komt er op neer dat een stelletje uit Australie op honeymoon in Europa is en in rdam de trouwring verloren zijn! Ik heb ze op whatsapp om te regelen hoe de ring bij hun terugkomt.

Today is a good day :smiling_face_with_three_hearts:

119 likes

Woon je bij een ikea in de buurt? Ze hebben daar vega hotdogs, zou er wel toppings bijnemen.

Die vind ik dus ech niet te vreten. :stuck_out_tongue: Nu heb je wel een fijne hodogbar in Urech, Dogma, maar ik ben nostalgisch :stuck_out_tongue:

1 like

Zonder toppings vind ik m’n ook niet zo denderend maar met kool etc. wel lekker.

Ik wist ook niet van die hotdogbar in Utrecht, zal daar eens langsgaan, dus bedankt voor de tip.

1 like

Ben vanmorgen heel vroeg opgestaan om een schoolopdracht te maken, nu heb ik wierook aangestoken en lig ik in bed met thee en een aflevering van the sinner. Is het opeens toch een fijne maandag❤️

13 likes

Aargh! Ze hebben mijn favoriete lippenstift van Essence uit het assortiment gehaald. Er zijn allemaal nieuwe lippenstiften nu. Iemand enig idee of ik nog ergens kan inslaan? Het is essence matt 03 wow effect

@Krabsalade weet jij of ze losse injectie naalden verkopen bij de apotheek?

1 like

Ik ben zo zenuwachtig. :sweat_smile:

Ik zag een foto van een berggeit voorbij komen op insta en ik dacht wat leuk, ik ga meer foto’s opzoeken want het ziet er zo cool uit wanneer ze balanceren op kliffen. Ga ik zoeken, zie ik alleen maar neergeschoten berggeiten :frowning_face: Zo zielig

1 like

Je kunt dus nog helemaal niet overstappen :triumph: ik was helemaal hyped door dit bericht dus dacht ik doe het gewoon nu. Maar het is nog te vroeg

1 like

Ik heb een week geleden te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor mijn eerste serieuze baan. Ik heb nu heel erg de neiging om dit op facebook te delen, haha. Maar ik begin pas in januari, dus dat is misschien een beetje stom :stuck_out_tongue:

21 likes

Bij ons geen losse zoals 1 of 2. Maar wel een doos met enkel naalden maar dan heb je er wel gelijk 50 of 100.

Kan me een topic niet herinneren, maar ik heb het ook en soms wil ik er ook wel over praten. Topic openen?

1 like

Oh ja ik ben wel met de pil gestopt 4 maanden geleden! Ik weet niet hoelang het al weg is want ik merk het nu pas maar dat zou best wel eens de reden kunnen zijn. Super chill :smile:

1 like

Fijn dat je reageert! Ik zal eens een topic openen :slight_smile:

OOOOOMG JA IK HEB EIND DEZE MAAND DE SLEUTEL.

Oké nu rustig worden.

73 likes

hey, hier zou je t kwijt kunnen: Het grote medische vragen-topic

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Oh sorry verwijder maar weer dan!