Zat net in de trein en schuin tegenover mij zaten twee meiden. Ze zagen er allebei nog vrij jong uit. En bij beide kon je zien dat ze enorme fillers in hun lippen hebben. Ze overtreffen allebei Mascha. I don’t get it. Je ziet gewoon veel lippen met een beetje gezicht.
Gefeliciteerd!
Na 1 keer dragen zit er een gat in mijn other st.ories jurk (is ook wel een heel dunne doorzichtige stof), maar alsnog zonde. Iemand die zoiets heeft gehad bij deze winkel en hoe reageerden ze dan op als je terug ging? Ik heb het ongeveer 2 weken geleden gekocht.
Thanks!
Eh sowieso teruggaan, geen ervaring mee maar ik doe dit ook al kleding goedkoop was. Hoort toch niet.
@Lula jij hebt ook adidas falcons he? Had ze net 5 min aan en bloed er gewoon van??? Die achterkant, die twee puntjes, is die bij jou ook knoerthard? Heb er gewoon schaafwondjes van
Ja, ik had daar een dag last van. Toen zat er een scherp randje aan de achterkant, aan één kant. Maar daarna alleen maar zonder sokken gedragen zonder problemen.
Heeft iemand enig idee hoe duur nieuwe banden voor een scooter (SYM) ongeveer zijn?
Ok dat geeft de burger moed, want AH is letterlijk 400 meter lopen en er zit gewoon bloeeeeed iiiiiin. Maar eerst dus maar f met sokken aan dan. Wel kut want heb alleen happysocks en zijn ook al happyshoes
Ik ook! Vier weken later nog steeds een wondje. Maar heb twee paar, bij het andere had ik er geen last van. Wist nog niet zeker of ik ze wilde houden maar ja toen zat er dus bloed op hahah. Welke heb je?
Met felroze zool, lichtgeel en felblauw. Misschien moet ik er een beetje met een gummy hamer op slaan om ‘t zacht te maken. Zijn ook echt bij beide schoenen de linkerpuntjes.
Zal iig mooi staan bij m’n roze/blauwe/gele pantersokken
Waarom nu wel maken dan?
Hmm…tenzij ze echt je oma is, dan heb ik niks gezegd.
Ik weet niet of iemand hier nog voor 23 december van plan is om iets te boeken bij booking(.)com maar zag vandaag een voucher van 40 euro in de Vogue.
Een knuffel of steuntje voor jou. Wat een rotbericht om te krijgen.
Heel veel sterkte voor jou en je familie. Hopelijk slaat de immunotherapie aan.
Ik ben serieus zo blij met hoe mijn haar heeft uitgepakt gisteren! haha. Ik dacht echt dat het zou mislukken, en toen ik bezig was dacht ik echt van omg wtf ben ik aan het doen, maar het ziet er eigenlijk best mooi uit. Niet zo rood als ik had gehoopt maar toch.
Omdat ik normaal op zondag kook voor twee dagen. Zodat ik maandag nooit hoef te koken.
Wauww. Ik vraag me af hoe oprecht dit allemaal is. Ik hoop dat het nep is maar ja. Huil.
(Die Viktor valt wel mee trouwens)