Ik heb 1 x bloed moeten laten prikken tot nu toe. De andere keren alleen een zwangerschapstest (die moet iedere maand) maar dat is gewoon een plasje inleveren. En toen ik begon had ik net na jaren mijn anti depressiva afgebouwd dus was ook echt bang voor depressieve klachten maar daar heb ik geen last van gehad. En mocht je die krijgen, dan verdwijnen die weer zodra je stopt zei mijn arts. Enige waar ik écht last van heb zijn bloedneuzen en droge lippen.
Ah ja dat is zo naar, misschien kan je aangeven dat je dat vervelend vindt of specifiek om hulp vragen, dan kunnen ze er niet echt omheen lijkt me
Hmm dan wil ik het denk ik wel overwegen, ik heb sinds ik 20 ben (al bijna weer 4 jaar geleden) op en af last van acne en het is nooit echt weg. Ben wel blij om te horen dat het bij jou dan geen vervelende bijwerkingen heeft op dat gebied, geeft mij wel even hoop dat het dan allemaal wel mee zal vallen. Je hebt me wel een beetje gerust gesteld en ik ga morgen even kijken of de huisarts het misschien een optie vindt voor mij
Ik ben even een paar dagen bij mijn ouders omdat ik het nu ff moeilijk heb met alles maar het is super fijn
Net koekjes gebakken samen met m’n vader, super grappig, ik moest echt weer aan vroeger denken
En nu net lekker een glas rode wijn gekregen
@Honey Ik heb drie(!) kuren gehad en wel wat last van de bijwerkingen gehad maar was het altijd waard. Helaas is mijn acne erg hardnekkig en ik zou serieus zó weer een kuur doen ware het niet dat ik bezig ben met een laserbehandeling (dan mag het niet).
Mag ik vragen hoe snel het na een kuur weer terug kwam?
Na ongeveer een half jaar. Nooit meer zo erg als voor de eerste behandeling maar wel zodanig dat ik nog steeds niet blij ben met mijn huid.
Edit: en genoeg mensen waarbij het wel helemaal weg is gebleven (na één kuur)!
Ik ben kapot. Wat een dag.
Ik wil dit ook.
Helemaal zin in! En die chick met die borstvergroting haha ‘we zijn voor het eerst met z’n drieën op vakantie’ hehe
Ik heb iets lekkers gegeten en ik kan niet stoppen met er aan denken dus ik deel het ff. Vegetarische schnitzel in stukjes snijden en krokant bakken in olijfolie. In een kom stukjes mango, avocado, ui, komkommer en cherrytomaatjes mixen met peper/zout/chilipoeder/knoflookpoeder, verse koriander en limoensap. Schnitzel + salade + sla in een wrap en sweet chilisaus van de Aldi (die zonder velletjes van pepers) er overheen. Nouuuu dit kan ik iedere dag wel eten
Ging stuk hierom.
Hmm klinkt goed! Ik wil er gewoon echt vanaf zijn alleen heb ik dus niet het standaard type ‘ernstige’ acne waarbij het meestal als optie wordt gegeven dus ik zag het eigenlijk nooit echt als optie meer als een soort laatste hoop. Net zoals nu heb ik niet eens per se echt puistjes maar mijn hele gezicht is verstopt, elke porie lijkt wel verstopt te zitten alleen worden het geen echte puistjes. Van ver af zie je het ook niet eens maar de textuur is echt vreselijk en make-up benadrukt het alleen maar. Misschien moet ik het dan toch even aankaarten morgen.
Ah nee wat een rotnieuws. Dikke knuffel voor jou en ook voor haar!
Ik hoop dat het allemaal aanslaat, zonder complicaties en dat het meevalt
Oh lees nu verder. Ik heb ook immuno gehad en had ook nergens last van. Kreeg het om de 3 weken. Ik kreeg her.cep.tin (tr.as.tu.zi.mab).
Je mag me ook pb’en als je wilt
Zeker kut! Je mag het altijd hier kwijt he
Ik ben mn bagels aan het lakken en ik vind ‘t altijd zo stom dat het zo lang duurt voor ze droog zijn
Edit: ja nagels dus.
Wil jij het zonder emotie en zakelijk? Want juist als dat niet lukt en je met hem in gesprek wilt/gaat, ziet hij misschien wel nogmaals dat het je echt raakt en kwetst.
Je zou met hem in gesprek kunnen gaan en dan niet voor hem, maar voor jezelf. Zodat jij het daarna los kunt laten en dan ben jij het kwijt. Hoef je niet direct vrienden te worden en ook in de toekomst niet, maar dat geeft jou hopelijk rust en levert hem een goed nieuw inzicht op.
Hopelijk.
Hahahaahah maar WAT IS DIT ? Heeft ie een masker ofzo???
Misschien helpt het om het wat meer zonder emotie te doen als je een hypothetische kwestie aangaat om het uit te leggen i.p.v. een waargebeurde situatie?
En @hanson, lekker! Dit ga ik maken deze week!