Oh nee Ik heb wel eens nagedacht over die cameoâs. Zouden ze er niet gewoon tientallen met een green screen hebben opgenomen zodat dat nog door kan blijven bestaan?
Ja, vriend van mij zegt dat er al meer zijn opgenomen. Maar dat houdt ook een keer op
Ik heb ruzie met iemand en volgens mij gaat dit niet meer goedkomen. Ben er best wel een beetje verdrietig door.
Ik heb oreoâs in mn nieuwe voedingsschema gedaan
Morgen maar weer naar de huisarts, mijn huid is gewoon zo slecht dat het niet leuk meer is. Ben het echt zat, ik doe niet eens meer moeite om make-up op te doen omdat het toch niet mooi zit. Niks helpt, mân huid is zo vreselijk verstopt echt lelijk, hoop dat mân huisarts met een goed idee komt want weer Differin/Duac smeren zoals vroeger zie ik niet zitten aangezien het weer teruggekomen is Echt doei zelfvertrouwen
Ik scheer al 10 jaar mn benen ofzo en ik krijg het nog steeds voor elkaar om in mijn benen te snijden echt 9 vd 10 keer is het raak
Pfff ja kan ik begrijpen! Je mag mij altijd een berichtje sturen als je ergens mee zit hoor! Geldt trouwens voor iedereen
@Hectometer wtf en daarom staan daar ineens drie jongens om jou te intimideren? Echt raar. Je bent trouwens goed met deze situatie omgegaan zeg!!!
Zo sneu van Stan Lee. Mân vriend stuurde net een I am groot gifje. So sad.
Ik slik sinds 3 maanden roaccutane en de bijwerkingen vallen me heel erg mee als ik de resultaten zie en hoe dat ook doorwerkt naar mijn psychische gesteldheidâŠ
Ja ik vroeg me al af hoe dat bij jou ging inderdaad, moet jij ook elke maand bloed laten prikken (lowkey naalden/bloed fobie hier)? Ik vind het op zich wel een optie maar ik lees altijd ervaringen op internet en ben echt wel een beetje bang voor de bijwerkingen zeeeker mbt mentale gezondheid want ik ben al vrij labiel zonder. Wil er gewoon heel graag eens vanaf zijn
Ik heb 1 x bloed moeten laten prikken tot nu toe. De andere keren alleen een zwangerschapstest (die moet iedere maand) maar dat is gewoon een plasje inleveren. En toen ik begon had ik net na jaren mijn anti depressiva afgebouwd dus was ook echt bang voor depressieve klachten maar daar heb ik geen last van gehad. En mocht je die krijgen, dan verdwijnen die weer zodra je stopt zei mijn arts. Enige waar ik écht last van heb zijn bloedneuzen en droge lippen.
Ah ja dat is zo naar, misschien kan je aangeven dat je dat vervelend vindt of specifiek om hulp vragen, dan kunnen ze er niet echt omheen lijkt me
Hmm dan wil ik het denk ik wel overwegen, ik heb sinds ik 20 ben (al bijna weer 4 jaar geleden) op en af last van acne en het is nooit echt weg. Ben wel blij om te horen dat het bij jou dan geen vervelende bijwerkingen heeft op dat gebied, geeft mij wel even hoop dat het dan allemaal wel mee zal vallen. Je hebt me wel een beetje gerust gesteld en ik ga morgen even kijken of de huisarts het misschien een optie vindt voor mij
Ik ben even een paar dagen bij mijn ouders omdat ik het nu ff moeilijk heb met alles maar het is super fijn
Net koekjes gebakken samen met mân vader, super grappig, ik moest echt weer aan vroeger denken
En nu net lekker een glas rode wijn gekregen
@Honey Ik heb drie(!) kuren gehad en wel wat last van de bijwerkingen gehad maar was het altijd waard. Helaas is mijn acne erg hardnekkig en ik zou serieus zĂł weer een kuur doen ware het niet dat ik bezig ben met een laserbehandeling (dan mag het niet).
Mag ik vragen hoe snel het na een kuur weer terug kwam?
Na ongeveer een half jaar. Nooit meer zo erg als voor de eerste behandeling maar wel zodanig dat ik nog steeds niet blij ben met mijn huid.
Edit: en genoeg mensen waarbij het wel helemaal weg is gebleven (na één kuur)!
Ik ben kapot. Wat een dag.
Ik wil dit ook.
Helemaal zin in! En die chick met die borstvergroting haha âwe zijn voor het eerst met zân drieĂ«n op vakantieâ hehe