Ik heb iets lekkers gegeten en ik kan niet stoppen met er aan denken dus ik deel het ff. Vegetarische schnitzel in stukjes snijden en krokant bakken in olijfolie. In een kom stukjes mango, avocado, ui, komkommer en cherrytomaatjes mixen met peper/zout/chilipoeder/knoflookpoeder, verse koriander en limoensap. Schnitzel + salade + sla in een wrap en sweet chilisaus van de Aldi (die zonder velletjes van pepers) er overheen. Nouuuu dit kan ik iedere dag wel eten
Ging stuk hierom.
Hmm klinkt goed! Ik wil er gewoon echt vanaf zijn alleen heb ik dus niet het standaard type āernstigeā acne waarbij het meestal als optie wordt gegeven dus ik zag het eigenlijk nooit echt als optie meer als een soort laatste hoop. Net zoals nu heb ik niet eens per se echt puistjes maar mijn hele gezicht is verstopt, elke porie lijkt wel verstopt te zitten alleen worden het geen echte puistjes. Van ver af zie je het ook niet eens maar de textuur is echt vreselijk en make-up benadrukt het alleen maar. Misschien moet ik het dan toch even aankaarten morgen.
Ah nee wat een rotnieuws. Dikke knuffel voor jou en ook voor haar!
Ik hoop dat het allemaal aanslaat, zonder complicaties en dat het meevalt
Oh lees nu verder. Ik heb ook immuno gehad en had ook nergens last van. Kreeg het om de 3 weken. Ik kreeg her.cep.tin (tr.as.tu.zi.mab).
Je mag me ook pbāen als je wilt
Zeker kut! Je mag het altijd hier kwijt he
Ik ben mn bagels aan het lakken en ik vind āt altijd zo stom dat het zo lang duurt voor ze droog zijn
Edit: ja nagels dus.
Wil jij het zonder emotie en zakelijk? Want juist als dat niet lukt en je met hem in gesprek wilt/gaat, ziet hij misschien wel nogmaals dat het je echt raakt en kwetst.
Je zou met hem in gesprek kunnen gaan en dan niet voor hem, maar voor jezelf. Zodat jij het daarna los kunt laten en dan ben jij het kwijt. Hoef je niet direct vrienden te worden en ook in de toekomst niet, maar dat geeft jou hopelijk rust en levert hem een goed nieuw inzicht op.
Hopelijk.
Hahahaahah maar WAT IS DIT ? Heeft ie een masker ofzo???
Misschien helpt het om het wat meer zonder emotie te doen als je een hypothetische kwestie aangaat om het uit te leggen i.p.v. een waargebeurde situatie?
En @hanson, lekker! Dit ga ik maken deze week!
Nou, ik loop dus al een aantal maanden met heftige maag- en rugpijn, vanmiddag uitslag van mān gastroscopie gehad, kwam ook niks uit. De arts denkt dat mijn klachten door stress komen (met terugwerkende kracht, eind vorig jaar was vrij pittig voor me). Alleen door die pijn is mān concentratie dus helemaal ruk, en ga ik (misschien vooral voor mān eigen gevoel/eisen die ik aan mezelf stel) niet zo lekker op stage, wat weer veel stress oplevert. Ik heb het idee dat het elkaar zo een beetje in stand houdt. En ik wil heel graag van die buikpijn af, maar stage duurt nog 2 maanden en daarna ga ik mān scriptie schrijven. Dus nu twijfel ik of ik misschien met stage moet stoppen. Het werk is heel leuk maar door hoe alles gaat vind ik het heel lastig om er nog plezier en voldoening uit te halen, en ik denk dat even helemaal niks me wel goed zou doen. Anders heb ik pas in de zomervakantie weer echt rust. Aan de andere kant voelt het zo zonde om niet af te maken, heb er al 2,5 maand opzitten, heb heel veel moeite gedaan om überhaupt stage te kunnen lopen, en ik leer veel. Minder uren maken op stage is geen optie want dan haal ik niet genoeg studiepunten. Pfff, ik weet echt niet zo goed wat ik moet doen nu, ik dacht dat van me afschrijven misschien nog nieuwe inzichten op zou leveren maar ook niet echt.
Ik heb vandaag bijna hetzelfde gegeten en het was idd superlekker! Ik vond mijn idee om de wrap in zoete chilisaus te dippen echt een briljante ingeving maar blijkbaar toch niet zo zelfbedacht en origineel als ik dacht haha
Je zou hem inderdaad wel kunnen vertellen hoe zijn gedrag overkomt, hoe respectloos het is en dat jij ervoor kiest om emotionele afstand van hem te nemen maar omwille van de lieve vrede in groepsverband hem niet zal negeren. En dan afspreken dat je dit niet met anderen bespreekt omdat je vindt dat iedereen zelf mogen bepalen of ze iemand wel of niet oprecht vinden maar dat voor jou de beslissing nu definitief is.
En dan met deze emotie:
Vriendelijk beleefd afstandelijk
Ja het is onbetrouwbaar/onvoorspelbaar en het voelt in elk geval nooit oprecht. Alsof alles wat ik zeg tegen me gebruikt kan worden. Ik ben er nu dus wel klaar mee. Kletsen nog wel wat zo over sport of koken of films in de bios maar ik vertel haar niks persoonlijks meer en ga ook niet mee in haar spelletje of mān best doen om haar vriendin te zijn. Zo leuk is ze nou ook weer niet haha. Gelukkig ook geen vriendengroep ofzo die er hinder van ondervindt. Dat zou het lastiger maken.
Dat moment dat je in bed ligt na een lange dag . Zo fijn!
Ik ben spellingsoefeningen aan het doen in een boek dat reeds ingevuld is en ik erger me dood aan alle foutenā¦
Wat is daar allemaal gebeurt?
Wat gebeurd daar allemaal?
Ik wil die gozer opsporen en hem in zijn gezicht slaan, wat een barbaar.
Edit: Mijn buurman reedt veel te hard.
Hij herkendt mij vast niet meer.
Knap dat je het vandaag helemaal af hebt gekregen.
Ik weet niet waar ik dit kwijt moet? Het date topic? Het relatie topic? Het break up topic?
Zoals al eerder gezegd heb ik vaak ruzie met mijn (nieuwe) vriend dus moesten nog kijken of het zou werken. Tenminste, dat had ik mezelf voorgenomen.
Maar nu is het sinds gisteravond toen ik die muziektest van hier doorstuurde helemaal losgebarsten en nu heeft hij net eigenlijk wel gezegd dat het over is. Met een hele hoop boze woorden.
Nu was het vaker aantrekken en afstoten en weer aantrekken, maar denk dat het niet gezond meer is. Maar zo pijnlijk ook. Ben zo verliefd op hem en ik wil heel graag aan mezelf en de communicatie werken. Maar het lijkt wel of hij het niet inziet, of hij niet wilt zien waar de knelpunten zitten die van ons beide uitkomen.
En ik moet zoān relatie waarin je veel boos bent op elkaar en ruzie maakt, ook helemaal niet willen, maar damn, als het leuk is, is het ook echt wel heel erg leuk Nu ben ik in tranen en heb ik het idee dat ik het helemaal verpest heb door een of andere stomme muziektekst. Echt serieus.
Ik ken jouw situatie niet, maar boos worden om een muziektest? Wat is deze? Even serieus hoor, wat is dit?
Zie trouwens dat dit topic openbaar staat. Misschien voelt het voor jou beter om het in een members-only topic neer te zetten
Op dit ben je door je verdriet niet in staat om dit te releveren, maar ik denk dat je over een tijdje blij kan zijn dat het door die āstommeā muziektest stuk liep. Als het nu al zo vaak uitmondde in nare situaties ben je hem straks beter liever kwijt dan dat het nog jaren zo door zou gaan.