Ja wist ff niet waar ik het zou moeten zetten, maar ik kan het weer verwijderen later dacht ik.
En niet zozeer om die muziektest zelf, maar wel hoe hij daar op reageerde en hoe ik weer reageerde en hoe hij weer reageerde etc. Het ging mis toen hij zei âsorry als ik je gekwetst hebâ (toen ik had gezegd dat hij boos op mij reageerde en ik dat niet leuk vond), maar ik dacht van hallo dat komt over alsof je niet wilt toegeven dat je boos op mij reageerde en dat het aan mijn gevoelige karakter ligt, terwijl je ook gewoon oververhit reageerde op die test. Het was niet âalsâ ik je gekwetst heb, maar dĂĄt ik je gekwetst heb.
Toen stuurde hij vandaag wat stomme smileys (als in een poging om het goed te maken denk ik ) en kon ik het niet laten om te zeggen âDat is niet de manier hoe je sorry moet zeggen, alsof je niet boos wĂĄs maar alsof ik het alleen boos opvatteâ . Nouja en toen belde hij me schreeuwend op en gingen we nog ff verder via de app daarna.
Ik had waarschijnlijk die sorry gewoon moeten accepteren en dan was het hier niet op uitgelopen. Maar zijn sorry kwam op mij over als zoân excuus van âsorry als je je beledigd voeltâ, dat je dan totaal geen verantwoordelijkheid neemt voor je eigen gedrag.
Ok ik kan blijven typen maar fuck ik baal hier van. Het hele ironische is nog dat ik die test juist doorstuurde met het idee van whiehhh ik heb een muzikale boyfriend, die scoort hier vast goed op.
En allemaal in het Engels ook nog dus waarschijnlijk miscommunicatie ook nog maarja kan ik nu niks meer mee.
@EllaFitzgerald Ja niet de test zelf dus denk ik, was meer de aanleiding. Al reageerde hij daar wel mad crazy op al wat ik niet kan hebben.