Ahh nee zeg wat kut hoe raar die escalatie voor buitenstaanders klinkt geeft voor jou hopelijk wel aan dat jij het echt niet āverpestā kan hebben met een muziektest. Jij hebt daar toch niks fout mee gedaan, kom nou. Dat gaat toch nergens over, hoe komt het dat hij het opeens zo groot en serieus opblaast? Denk je dat jullie wat beter kunnen praten als deze āsituatieā zal ik het maar even noemen wat tot rust gekomen is? Moet hij dat wel ook willen. Je kunt nooit maar van ƩƩn kant communiceren. Dat zegt m.i. overigens niets over hoe leuk hij het ook met jóu heeft (als dit een troost is), maar heel veel over zijn zelfkennis en -reflecteercapaciteiten. Klote
sterkte!
Ja wist ff niet waar ik het zou moeten zetten, maar ik kan het weer verwijderen later dacht ik.
En niet zozeer om die muziektest zelf, maar wel hoe hij daar op reageerde en hoe ik weer reageerde en hoe hij weer reageerde etc. Het ging mis toen hij zei āsorry als ik je gekwetst hebā (toen ik had gezegd dat hij boos op mij reageerde en ik dat niet leuk vond), maar ik dacht van hallo dat komt over alsof je niet wilt toegeven dat je boos op mij reageerde en dat het aan mijn gevoelige karakter ligt, terwijl je ook gewoon oververhit reageerde op die test. Het was niet āalsā ik je gekwetst heb, maar dĆ”t ik je gekwetst heb.
Toen stuurde hij vandaag wat stomme smileys (als in een poging om het goed te maken denk ik ) en kon ik het niet laten om te zeggen āDat is niet de manier hoe je sorry moet zeggen, alsof je niet boos wĆ”s maar alsof ik het alleen boos opvatteā . Nouja en toen belde hij me schreeuwend op en gingen we nog ff verder via de app daarna.
Ik had waarschijnlijk die sorry gewoon moeten accepteren en dan was het hier niet op uitgelopen. Maar zijn sorry kwam op mij over als zoān excuus van āsorry als je je beledigd voeltā, dat je dan totaal geen verantwoordelijkheid neemt voor je eigen gedrag.
Ok ik kan blijven typen maar fuck ik baal hier van. Het hele ironische is nog dat ik die test juist doorstuurde met het idee van whiehhh ik heb een muzikale boyfriend, die scoort hier vast goed op.
En allemaal in het Engels ook nog dus waarschijnlijk miscommunicatie ook nog maarja kan ik nu niks meer mee.
@EllaFitzgerald Ja niet de test zelf dus denk ik, was meer de aanleiding. Al reageerde hij daar wel mad crazy op al wat ik niet kan hebben.
Ah nee wat kut allemaal. Hoop dat jullie eruit komen en dat je er later samen om kan lachen. Of er in ieder geval over kan praten zonder naar elkaar te schreeuwen.
Oh en ik zei zelf van misschien kunnen we het hier in het echt over hebben als we zijn gekalmeerd en dan besluiten nemen, maar hij reageerde nog vol in zijn emoties van wat dat voor verschil maakt en dat hij snel zijn sleutels terug wil. Ben benieuwd of hij morgen afgekoeld anders reageert. Kans dat hij morgen hier voor de deur staat voor zijn sleutel.
Nouja, dit typen heeft me in ieder geval een beetje rustig gemaakt. Kijken of ik kan slapen.
De liefde, echt geweldig! (y)
Hij zegt trouwens ook echt dingen als 'Alle Nederlandse vrouwen zijn hetzelfde, verwende nesten en vinden niks genoeg" en dat steekt mij ook nogal. Alsof hij mij op ƩƩn hoop gooit met iedereen inclusief zijn ex die hij haat (en zij haat hem).
Ik ben gigantisch aan het vechten tegen een eetbui. Wil het liefst toegeven maar daar ga ik (goh) spijt van krijgen en heb geen gezond alternatief in huis.
Gewoon teruggaan, doen ze echt niet moeilijk over. Heb je de bon nog of desnoods rekeningafschrift?
Gaan slapen!
Ik ben de laatste tijd (bijna) alle ochtenden vrij, dus mijn hele slaapritme is ruk. Dus nu ben ik maar vast begonnen aan een sinterklaasgedicht. Straks nog even een leuke kaart zoeken om het in te zetten.
Ik zit al een half uur op kantoor en ik voel me heel ijverig. Maar stiekem heb ik alleen nog maar geforumd en gegeten. Ik heb sociale controle nodig om aan de slag te gaan denk ik.
Ik begrijp er niets van dat zoveel mensen al winterjassen met sjaals dragen. Het is 13 graden! Wat dragen die mensen dan als het vriest?
Pfoe wat lastig, ik zag dit niet aankomen ook!
Maar als het je lukt en niet buitenproportioneel energie kost, zou ƩƩn keer dit gesprek voeren wel goed zijn denk ik, want ik ben bang dat hij hier anders niks van leert. Want het feit dat hij hier nu uit zichzelf over appt laat wel iets van openheid zien denk ik.
Maar nogmaals: als dit jou echt teveel energie of pijn kost ben je het ook niet verplicht. Moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk waarschijnlijk voor een middenweg zou kiezen en een of andere relevante longread naar 'm zou sturen en 'm Dan negeren, maar weet niet of dat een goede aanpak is haha
Haha dat snap ik ook niet. Heb pas sinds vorige week mn tussenjas aan
Dat wordt kou lijden voor het leven haha. Hoewel er dan nog mutsen en handschoenen zijn.
Het is wel iedere keer in de trein/bus nu ook meteen alles uit, anders val ik flauw van de hitte. Snap dan ook weer niet zo goed dat die verwarming altijd zo hoog moet, vooral in de bus
Ik ben zo om 08.00 op mijn werk. En mijn reistijd is 1 uur en 40 minuten. Wrong on so many levels dit. En ook nog vrijwillig
Er worden straks pakketjes bij mij opgehaald en het is zoveel, mennnn ik schaam me dan zo
Ja hetzelfde maar dan met meer lagen, extra panty onder mn broek bijv. Maar moet zeggen dat ik het nu nog niet echt koud vind, wel lekker, alleen ik ben wel een koukleum dus ja. Ik hou gewoon van sjaals.
Ach ja, wel eerder thuis. Is ook iets voor te zeggen.
Het helpt misschien wel als je iets fysieks doet ter ontspanning van je hersenpan. Een wandeling buiten of jezelf even kapot trappen op de fiets (of gewoon chill een rondje cruisen trouwens) kan echt even de mental work-out zijn die je nodig hebt.
Volgende keer: fƶhnen!
Mijn Billie Eilish obsessie is zo uit de hand gelopen dat ik baal dat haar concert in februari is uitverkocht. That escalated quickly.