Wat je even kwijt wilt #11

Ik ben nu onderweg naar stage en als ik echt ga stoppen zou het het makkelijkst zijn om het vandaag te vertellen, want er gaat sowieso gevraagd worden hoe het bij de dokter was en dan kan ik het aanhalen. Maar ik weet het gewoon niet zeker? Ik ga constant heen en weer tussen naar m’n lichaam luisteren en stoppen, en denken jeetje stel je niet zo aan en maak dit gewoon af. Ik ben alleen bang dat ik het nooit zeker ga weten en dan is het natuurlijk makkelijk om niks te zeggen en gewoon door te gaan maar ik weet niet of dat is wat ik wil. Nog anderhalf uur tot ik er ben, hoop dat ik dan weet wat ik wil zeggen.

Mijn föhn is alleen al om deze reden aan topaankoop geweest, snel mijn ondergoed (ook sokken) kunnen droogföhnen is heeeel chill

3 likes

Ticketswap, maar ben je echt bereid tussen gillende meisjes te staan? Is België trouwens geen optie voor je? Misschien staat ze in Antwerpen

Ik had gisteravond met mezelf afgesproken dat ik 08:45 de deur uit zou gaan, wat ik al erg ambitieus vond voor een vrije dag. Uiteraard lig ik nu nog in bed.

2 likes

@Dazed Staat je buikpijn ook in relatie tot drukte die je voelt nu? Dus zou uitrusten daadwerkelijk helpen?
Ik ben namelijk om een soortgelijke reden gestopt met stage, maar uiteindelijk hielp dat niet tegen de klachten die ik had. Als je echt overspannen bent door te veel hooi op je vork nemen, kan het natuurlijk wel helpen.
Ik ben trouwens 6 weken eerder gestopt en ik kon uiteindelijk nog wel mijn studiepunten krijgen. Heb je een contactpersoon op school aan wie je dat kunt voorleggen? Misschien mag je 1 dag minder stage lopen per week en dat je alsnog je punten kunt krijgen?
Ik zou eerlijk gezegd niet vandaag meteen de keus maken, maar op stage vertellen wat de dokter zei en dat je dit nog gaat bespreken op school als dat mogelijk is om te kijken wat nu het beste is om te doen. Dan weten ze het, maar heb je iets meer tijd om na te denken en is er hopelijk nog een andere oplossing. Zou jammer zijn als je je hele stage moet overdoen als het niet nodig is natuurlijk. Hopelijk worden je klachten snel minder!

1 like

Dankjewel voor je reactie! Het werd er niet door veroorzaakt in eerste instantie, want m’n klachten begonnen al voordat ik hier begon, maar ik heb wel echt het idee dat het elkaar nu in stand aan het houden is. Wat vervelend dat het voor jou uiteindelijk niet geholpen heeft, gaat het nu wel beter?
Stage is voor mij geen verplicht onderdeel dus als ik stop is de enige consequentie dat ik na de zomer nog 2 vakken moet doen om de punten te compenseren. Ik doe al maar 3 dagen dus nog minder wordt wel weinig denk ik. En als ik studiepunten tot nu toe zou krijgen (dus de helft) moet ik nog steeds 1 vak doen na de zomer, dan denk ik dat ik mezelf liever de stress van een verslag schrijven bespaar.
Ik denk dat je suggestie een hele goede is. Ga inderdaad maar zoiets zeggen en het er over hebben met m’n begeleider vanuit school. Dankjewel!

1 like

Haha wtf, ik zag net dat ik gebeld was door een nummer dat ik niet kende, dus ik belde even terug. Wordt diegene boos op mij dat ik terugbel en begint te schreeuwen “Ja hallo ik had gewoon één verkeerd nummertje ingetypt hoor, was per ongeluk, kan toch!!!”. Terwijl ik alleen nog maar had gezegd “Goedemorgen, ik zie dat u mij gebeld heeft”. :joy: Gezellig!

24 likes

Herkenbaar dit, als ik meerdere pakketjes moet wegbrengen ga ik vaak ook naar verschillende pakketpunten haha :no_mouth:

weg

1 like

Ik moet iemand face to face interviewen voor school voor dit weekend. Ik heb 11 personen gemaild en ze kunnen allemaal alleen telefonisch :frowning: waarom lukt dit mij niet

1 like

Dat is een lange reistijd! Hoe lang doe je dat al? Ik heb jaren lang 1h (autorijden) gehad maar ik ga er alles aan doen dat mijn nieuwe baan dichter in de buurt is!

Is dat vanwege geloof? Je hoeft geen antwoord te geven als je niet wil hoor, maar ik ken eigenlijk niemand anders die het zo aanpakt. :stuck_out_tongue:

@Dazed Ik zou wel goed naar je lichaam luisteren. En even goed communiceren met de stagebegeleider en school; misschien dat er een oplossing naar voren komt? Of je stage op een later moment doen? Achteraf maakt het vrijwel niets uit indien je wat langer over je studie doet!

1 like

En als je een oproep zet op een weggeefhoek of vraagpagina van een omgeving in je buurt? Als je Facebook hebt tenminste. Dan zoek je ze sowieso al in de buurt.

Dat klinkt echt super verfrissend haha, ik vind het vaak jammer als mensen tegen hun zin in maar meedoen met alle tradities omdat iedereen het doet

1 like

Afgelopen weekend een vriendin geholpen om haar huis weer op orde te krijgen. Het was een enorme klus (ze verzameld nogal), maar ik vond het zoooo leuk om te doen.

Hier zou ik wel mijn werk van kunnen maken, mag ik komend weekend bij een van jullie langskomen? :smiley:

3 likes

@Nidorina

Dit wordt het denk ik

Samenvatting

Het is een shirt met lange mouwen dus dan kan ik het jasje uit doen daar

13 likes

Je zal er toch ooit voor moeten gaan leren dus dan kan je het beter nu meteen gaan doen toch, dan ben je er vanaf! Je kan het!

1 like

Dat lijkt me ook zooo leuk en bevredigend om te doen

Ga ik doen, dankjewel voor je berichtje! :blush:

1 like