Wat je even kwijt wilt #11

Dit gevoel begon eigenlijk op dat moment zelf, had daarna ook een bijna-flauwval-momentje (zwarte vlekken, oorsuizen), maar ging net goed. Heb wel vaker dat ik niet goed reageer op hasj/wiet, ben al een paar keer flauwgevallen. Heel vreemd.

En ik heb verder geen reden om me gestrest o.i.d. te voelen, dus gek.

Ah klinkt goed joh. Precies de effecten waar ik ook op hoop. Ik ga nog even volhouden!

Ik wil slaaaapen. Vanavond moet ik uit werk gelijk door naar een etentje, maar het liefst zou ik series kijken in m’n bed.

Ik heb zoveel zin om het wachtwoord van de wifi te veranderen. Mijn huisgenoot is echt gestoord en we praten aan maanden niet meer maar hij weigert zich aan te passen en gaat aan een stuk door met zn kutgedrag. Terwijl ik al zo vaak heb aangegeven wat ik niet chill vind en gevraagd wat hij wil dat er gebeurt. Hij gaat alle communicatie uit de weg maar blijft de hele dag door aan mijn spullen zitten en alles verplaatsen. Met als toppunt gister wéér mijn was op zolder op een stoffige tafel gelegd omdat meneer de wasmand nodig had (hij heeft er nog 4). Echt hoe haal je het in je hoofd. En nu wil ik het wifi wachtwoord veranderen. Gewoon om hem te naaien.

4 likes

Kun je dit met de huisbaas bespreken?

Want wat geeft jou het recht dit te veranderen? Is het jouw wifi abbo of is het officieel van het huis?

Gewoon omdat het kan.

8 likes

Heel mooi!!

1 like

Waar vind ik mooie, stijlvolle, gewatteerde winterjassen die er niet voor zorgen dat je er uit ziet als een michelin mannetje? Dus een met vorm? Ik was altijd fan van Naketano maar die zijn gestopt :frowning:

Dat fijne gevoel van loswapperend haar dat tegen je net met lippenbalsem ingesmeerde lippen waait :roll_eyes:

10 likes

Literatuuronderzoek doen #ADHD #Studieonwijkend gedrag :joy:

1 like

Ik heb dit ook weleens meegemaakt, dus ik denk dat het kan. Het ging wel na een paar dagen weer over. Echt vervelend dat je je zo voelt, hopelijk voel je je snel weer beter.

1 like

Dat heb ik al gedaan maar het is een heel specifiek onderwerp, dus ik kan niet zomaar iemand vragen.

En LinkedIn?

Kan wel voorkomen. Het kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben maar als je eigenlijk niet blowt en er verder ook nooit last van hebt, zou het wel door het blowen kunnen komen.

1 like

Ik vind Kanye best schattig hier. Of kan ik beter naar het opbiecht topic?

2 likes

Uniqlo! Die stof is ook mooi mat ipv zo’n glimmende vuilniszak, en ze zijn heel warm

Ik kwam net thuis en de achterdeur was open maar er is niemand???

Ik heb vandaag zoiets heftigs meegemaakt. Ik denk dat zelfs sommige van jullie hiet overstuur van zouden raken

Mijn collega vond allemaal siropen terug die hij al een tijdje aan het zoeken was voor de masterclass.
Dus hij wou een lekkere koffie voor mij maken. En toen gingen we aan allemaal siropen ruiken. En toen zei hij deze is echt heel vies. En hij liet mij pumkin spice siroop zien en hij gooide het zo hup weg

Maar goed hij maakte toen de lekkerste koffie ooit namelijk creme brulé koffie. Inclusief gesuikert laagje :heart_eyes:

16 likes

Geen idee of ik spuit 11 ben, maar ik wil een sjaal en H&M was me aangeraden. Ik zie daar die Moschino sjaal

En dit zijn toch gewoon van die ANWB paaltjes maar dan ondersteboven?! Of een soort hoeven? Ik vind het er echt hee apart uitzien.

30 likes

@Insouciance Bijzonder, doet mij eerder denken aan twee dode vogelpoten. But soo Fahsjon.

6 likes