Wat je even kwijt wilt #11

Haha, ik zie er ook echt van die paaltjes in :joy: vreselijk

1 like

Hè gets. Mn vriend zou ivm een afspraak aan de andere kant van het land niet mee eten vanavond en rond 20.30 pas thuis zijn, dus ik had me sinds ik dit wist (2,5 week) al verheugd op een middag alleen en sushi bestellen. Mijn vriend lust geen sushi dus dat eten we nooit samen.

Maar neeeeeee zijn afspraak is ineens eerder klaar en nu komt hij om 18.45 al thuis en eet ie gewoon mee. We gaan wel thuisbezorgd want ik heb geen zin meer om boodschappen te doen. Maar dan wordt het toch weer pizza of patat. Meh. Ik wou zo graag sushi

Ja misschien dat ik dat inderdaad wel gewoon ga doen. Maar vind het dan altijd zo ongezellig dat als je toch samen bent en nog moeten eten, je dan apart gaat eten haha

Ik zit al de hele dag achter de telefoon op m’n werk en na zo’n lange dag word ik altijd een beetje baldadig ofzo. Echt zin om allemaal rare dingen aan de telefoon te zeggen of opeens ANUS te schreeuwen, zo benieuwd hoe mensen dan reageren.

25 likes

Ik heb dus nul vrienden op fb die voorstanders zijn van zwarte piet en dat op fb delen. #blessed

27 likes

Niks verzinnen, vragen aan de kinderen wat zij denken bij een vraag en daarin meegaan (of niet, wat je wilt). Vraag terugkoppelen: wat denk jij? :innocent:

1 like

Wauw net zo’n onvriendelijke helpdeskmedewerker van de HM aan de lijn. Echt onbeschoft. Heb toen het gesprek maar afgesloten en teruggebeld in de hoop iemand anders te treffen. Nou dat was zo. Ze was mega lief en heeft het probleem opgelost, hulde! Geef haar salarisverhoging haha.

5 likes

@Mhysa Vieren jullie wel Sinterklaas? Krijgen jullie kinderen cadeautjes? (Gewoon nieuwsgierig he :hugs:)

Ik had gisteren mijn functioneringsgesprek op werk en kreeg als kritiek mee dat ik me meer moet laten zien/horen tijdens vergaderingen. Vandaag had ik twee vergaderingen waar mijn leidinggevende ook bij zat en ik heb bij beiden een opmerking gemaakt of vraag gesteld en ze kwam net helemaal naar me toe om me daar een compliment over te geven, zo lief!

41 likes

Ik vind het ook altijd zonde om dan twee keer bezorgkosten te betalen of het komt niet tegelijk aan

4 likes

Ja okee sorry ik zag gewoon te veel beren op de weg :p. Beide verschillende dingen bestellen vind ik wel echt zonde van de bezorgkosten ja en vaak komt het dan niet tegelijk aan. Maar het is natuurlijk wel een optie ja

Maaaarr hij gaat onderweg wat eten zegt hij net, dus ik bestel alsnog lekker sushi😁

5 likes

Dan heb je toch juist al hard gewerkt vandaag? En dat nog wel in een voor jou vrij heftige week (n.a.v. wat ik heb gelezen van je). Vind ik echt knap, hoor! De rest van het huis volgt vanzelf wel weer een keer :blush:

1 like

Net zo leuk toch, het gaat ze toch om de cadeaus :joy:

1 like

Ik ben hier een paar jaar terug ook als enige mee begonnen. Langzaamaan ging de rest toen ook cadeautjes kopen en inmiddels geeft iedereen elkaar standaard een paar cadeaus en hoort het er helemaal bij. Vind dat zo leuk!

2 likes

Iemand postte hier een keer (volgens mij @anon44204370) dat het vaak zo stinkt bij Boxtel: ik merk hetzelfde!!
Niet dat het altijd stinkt als we voorbij Boxtel rijden, maar ALS het stinkt en ik kijk naar buiten, zijn we net rond Boxtel

Wat is daar? Ik lees iets over Vion? Woont er iemand van het forum daar? Zou je het dan ook nog ruiken🤔

2 likes

Er was een kleine brand op het Domplein!

1 like

Ik ben op vakantie en heb net een binnenlandse vlucht geboekt, maar heb helemaal niet goed naar de prijs gekeken en nu heb ik dus toch redelijk veel betaald hiervoor. Beetje dom dit

Of gewoon een heel harig iemand

2 likes

Ik weet niet wat ik wil eten. Struggles.

Hoe doe je dit dan met het geloof van je man? Lijkt me dan ook niet echt makkelijk.