I Bob’s Burgers
Ik heb zo meteen een spontane koffie date met een leuke man, nu stelde hij voor om koffie te drinken precies bij een tent waar ik schuin boven woon. Ik durf zo niet te zeggen dat ik daar woon straks is het niets en heeft hij toch mijn adres. Straks vraagt hij nog waar in D woon jij?
Je kan toch zeggen ‘Oh in de buurt’. Helemaal niet raar om je adres niet te geven hoor.
Super lief, dank je wel
Waaaauww! Jij bent echt zo knap en je haar is mega mooi
Wauw thanks! Echt heel lief Haha Ben wel ook echt blij met mijn nieuwe haarkleur haha
Ik moet straks naar een bijeenkomst in fucking Emmeloord die tot 6 uur duurt en dan ben ik pas om 8 uur thuis ofzo en ik wilde gaan sporten vanavond maar dat lukt dan denk ik niet. En ik moet ook een uur met mn baas in de auto zitten en daar heb ik echt geen zin in.
Bleh.
Ik lig onder een dekentje voor de verwarming op de grond hahaha koukleum for life
Zo sporten!!
Ik had een klasgenootje die het thuis niet vierden want zij was een nakomeling. Maar zij ging het dus wel vertellen tegen andere kinderen.
Maar ik was er net achter gekomen dat de tanden fee nep was haha. Dus haar verhaal geloofde ik niet .
Ik ben zo onrustig als ik op mijn vrije dag veel van te voren gepland heb. Kan niet goed tegen verplichtingen ofzo. Het helpt ook niet dat ik mijn fluffy badjas uit moet doen.
M’n neus is vandaag verbrand
Deze muziek is zo heerlijk om bij te werken of te studeren. Dat hele magische, winterse gevoel ervan is echt top.
Ik heb onwijs zin om te winkelen. Maar voorlopig heb ik daar geen tijd voor + ik woon niet meer in een stad
Je hebt ook wel gelijk. Ik vind heel erg dat dingen bespreekbaar moeten zijn in een relatie, en niet dat mijn mond gesnoerd wordt. En ja ik kan vaak dingen anders brengen en reageer ook niet altijd ok, maar hij ook niet en hij wil dat niet eens toegeven.
Ik denk inderdaad dat hij nog terug zal kunnen komen op zijn beslissing, en ik wil dat natuurlijk enerzijds want ik ben verliefd en als het leuk is, is het heel leuk, ik wil die sleutel helemaal niet teruggeven en dat het dan echt gedaan is. Maar ik zie ook wel in dat een relatie zo niet werkt en dat dit ook niet goed voor de langere termijn is. Ik zie al zo’n on/off ding voor me wat jaren kan doorslepen, dat is voor niemand goed. (en doet me sowieso pijn om in mijn omgeving te zien, mensen gaan daar aan onderdoor en het is voor niemands eigenwaarde ok).
Niks meer gehoord trouwens, ik zelf ook niet.
Overigens houd ik mezelf wel in ja, maar dat is vaak maar goed ook omdat ik nogal fel kan reageren wat niet constructief is. Dus alles kunnen zeggen wat je wilt, daar ben ik het ook niet mee eens. Net zoals dat ik vind dat hij niet alles moet zeggen wat hij wilt in een ruzie. Soms kun je je maar beter inhouden of dingen anders verwoorden. Het niet alleen bij een ander zoeken maar ook bij jezelf. Je bedenken maar waarom je reageert zoals je reageert en waar dat vandaan komt. Maar dat moeten beide partijen doen, niet maar eentje.
Heb het laatst al hier geplaatst maar heb op dit moment redelijk wat sterfgevallen in mijn omgeving, en gister had ik het daar dus met iemand over, en diegene zei: oh wat mooi om te horen dat ze plaats hebben gemaakt voor een nieuwe generatie, dat ze naar een nieuwe dimensie zijn gegaan. En ik zat alleen maar zo ?!?! Doe gewoon ff normaal
Klopt! Wegens omstandigheden ben ik wat later geswitcht, ben nu aan het einde van mijn tweede strip en merk nog geen verschil. Moet het sowieso nog even wat meer tijd geven dus. Hoe gaat dat bij jou?
Ik heb zondag geblowd en heb het gevoel dat ik er nog steeds ‘last’ van heb? Misselijk, hartkloppingen, 's nachts slecht slapen en heftige dromen enzo. Kan dat nog steeds daardoor komen of is dit bullshit?
@quantum @SpeedOfSound ja ik wist dus niet zo goed of ik heel hard moest lachen of huilen, was helemaal flabbergasted. En over de Maya’s: ja, toevallig gelooft ze dus serieus dat vanaf 2012 de energie in de wereld anders is, dat wij het altijd verkeerd hebben begrepen en dat de wereld dus niet vergaat, maar er een verschuiving gaande is van mannelijke naar vrouwelijke energie. Maar ja, met zulke mensen heeft het toch geen zin om de discussie aan te gaan
Godverdomme mn yoghurt is veranderd in een soort fruitsoepje.
Ik ben heel erg blij dat ik straks niet meer in de teringzooi van andere mensen woon maar het maakt me ook wel een beetje verdrietig. Ik heb bijna 7 jaar samen gewoond met deze mensen (vrienden), we hebben zoveel leuke dingen meegemaakt ook. En ik denk dat ik het heel erg stil ga vinden in het begin.