Duizendmaal dank aan degene die hier laatst ‘Jigsaw’ van Daniel Sloss tipte (@Zemraluani?). Ik heb het gisteren gekeken en vond het mooi en treffend! Natuurlijk ging ik in mijn (over)enthousiasme meteen opzoeken of ik hem live kan zien en blijkbaar is hij net in Nederland geweest. Dus nu ben ik een beetje sip dat ik dat niet eerder wist.
Aww, jammer dat je ook te laat was om hem te zien. Nu maar hopen dat hij weer met een nieuwe show komt én weer naar NL komt én dat we dan wel op tijd zijn met kaartjes kopen.
weg
Wat denken jullie?
- Cadeautjes kopen
- Geen cadeautjes kopen
0 stemmers
Lief dat je het vraagt. Ik voel me nog steeds rot en lig nog in bed, misschien dat ik zo wel even een frisse neus ga halen want kan niet de hele dag in bed blijven liggen.
Ik zou ook gewoon cadeautjes kopen. Misschien kun je het bij kleine dingetjes (een boek of iets kleins voor in huis, of wanten of een sjaal oid) houden. Dan is er vast ook geen schuldgevoel. Misschien start je wel een nieuwe traditie!
Ik heb ben ongesteld en heb zoooveel buikpijn maar gebruik dit nu echt als excuus om niks te doen terwijl ik eigenlijk veel moet doen.
Dit gevoel begon eigenlijk op dat moment zelf, had daarna ook een bijna-flauwval-momentje (zwarte vlekken, oorsuizen), maar ging net goed. Heb wel vaker dat ik niet goed reageer op hasj/wiet, ben al een paar keer flauwgevallen. Heel vreemd.
En ik heb verder geen reden om me gestrest o.i.d. te voelen, dus gek.
Ah klinkt goed joh. Precies de effecten waar ik ook op hoop. Ik ga nog even volhouden!
Ik wil slaaaapen. Vanavond moet ik uit werk gelijk door naar een etentje, maar het liefst zou ik series kijken in m’n bed.
Ik heb zoveel zin om het wachtwoord van de wifi te veranderen. Mijn huisgenoot is echt gestoord en we praten aan maanden niet meer maar hij weigert zich aan te passen en gaat aan een stuk door met zn kutgedrag. Terwijl ik al zo vaak heb aangegeven wat ik niet chill vind en gevraagd wat hij wil dat er gebeurt. Hij gaat alle communicatie uit de weg maar blijft de hele dag door aan mijn spullen zitten en alles verplaatsen. Met als toppunt gister wéér mijn was op zolder op een stoffige tafel gelegd omdat meneer de wasmand nodig had (hij heeft er nog 4). Echt hoe haal je het in je hoofd. En nu wil ik het wifi wachtwoord veranderen. Gewoon om hem te naaien.
Kun je dit met de huisbaas bespreken?
Want wat geeft jou het recht dit te veranderen? Is het jouw wifi abbo of is het officieel van het huis?
Gewoon omdat het kan.
Heel mooi!!
Waar vind ik mooie, stijlvolle, gewatteerde winterjassen die er niet voor zorgen dat je er uit ziet als een michelin mannetje? Dus een met vorm? Ik was altijd fan van Naketano maar die zijn gestopt
Dat fijne gevoel van loswapperend haar dat tegen je net met lippenbalsem ingesmeerde lippen waait
Literatuuronderzoek doen #ADHD #Studieonwijkend gedrag
Ik heb dit ook weleens meegemaakt, dus ik denk dat het kan. Het ging wel na een paar dagen weer over. Echt vervelend dat je je zo voelt, hopelijk voel je je snel weer beter.
Dat heb ik al gedaan maar het is een heel specifiek onderwerp, dus ik kan niet zomaar iemand vragen.
En LinkedIn?
Kan wel voorkomen. Het kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben maar als je eigenlijk niet blowt en er verder ook nooit last van hebt, zou het wel door het blowen kunnen komen.
Ik vind Kanye best schattig hier. Of kan ik beter naar het opbiecht topic?