Wat je even kwijt wilt #11

Uniqlo! Die stof is ook mooi mat ipv zo’n glimmende vuilniszak, en ze zijn heel warm

Ik kwam net thuis en de achterdeur was open maar er is niemand???

Ik heb vandaag zoiets heftigs meegemaakt. Ik denk dat zelfs sommige van jullie hiet overstuur van zouden raken…
Mijn collega vond allemaal siropen terug die hij al een tijdje aan het zoeken was voor de masterclass.
Dus hij wou een lekkere koffie voor mij maken. En toen gingen we aan allemaal siropen ruiken. En toen zei hij deze is echt heel vies. En hij liet mij pumkin spice siroop zien en hij gooide het zo hup weg…

Maar goed hij maakte toen de lekkerste koffie ooit namelijk creme brulé koffie. Inclusief gesuikert laagje :heart_eyes:

16 likes

Geen idee of ik spuit 11 ben, maar ik wil een sjaal en H&M was me aangeraden. Ik zie daar die Moschino sjaal

En dit zijn toch gewoon van die ANWB paaltjes maar dan ondersteboven?! Of een soort hoeven? Ik vind het er echt hee apart uitzien.

30 likes

@Insouciance Bijzonder, doet mij eerder denken aan twee dode vogelpoten. But soo Fahsjon.

6 likes

Haha, ik zie er ook echt van die paaltjes in :joy: vreselijk

1 like

Hè gets. Mn vriend zou ivm een afspraak aan de andere kant van het land niet mee eten vanavond en rond 20.30 pas thuis zijn, dus ik had me sinds ik dit wist (2,5 week) al verheugd op een middag alleen en sushi bestellen. Mijn vriend lust geen sushi dus dat eten we nooit samen.

Maar neeeeeee zijn afspraak is ineens eerder klaar en nu komt hij om 18.45 al thuis en eet ie gewoon mee. We gaan wel thuisbezorgd want ik heb geen zin meer om boodschappen te doen. Maar dan wordt het toch weer pizza of patat. Meh. Ik wou zo graag sushi

Je hoeft toch niet hetzelfde te eten? Als jij zin hebt in sushi gewoon sushi bestellen toch? Ik zie het probleem niet? Haha

5 likes

Ja misschien dat ik dat inderdaad wel gewoon ga doen. Maar vind het dan altijd zo ongezellig dat als je toch samen bent en nog moeten eten, je dan apart gaat eten haha

Ik zit al de hele dag achter de telefoon op m’n werk en na zo’n lange dag word ik altijd een beetje baldadig ofzo. Echt zin om allemaal rare dingen aan de telefoon te zeggen of opeens ANUS te schreeuwen, zo benieuwd hoe mensen dan reageren.

25 likes

Ik heb dus nul vrienden op fb die voorstanders zijn van zwarte piet en dat op fb delen. #blessed

27 likes

Niks verzinnen, vragen aan de kinderen wat zij denken bij een vraag en daarin meegaan (of niet, wat je wilt). Vraag terugkoppelen: wat denk jij? :innocent:

1 like

Wauw net zo’n onvriendelijke helpdeskmedewerker van de HM aan de lijn. Echt onbeschoft. Heb toen het gesprek maar afgesloten en teruggebeld in de hoop iemand anders te treffen. Nou dat was zo. Ze was mega lief en heeft het probleem opgelost, hulde! Geef haar salarisverhoging haha.

5 likes

Ik ben op een congres en het is zooo saai Omg.

1 like

@Mhysa Vieren jullie wel Sinterklaas? Krijgen jullie kinderen cadeautjes? (Gewoon nieuwsgierig he :hugs:)

Ik had gisteren mijn functioneringsgesprek op werk en kreeg als kritiek mee dat ik me meer moet laten zien/horen tijdens vergaderingen. Vandaag had ik twee vergaderingen waar mijn leidinggevende ook bij zat en ik heb bij beiden een opmerking gemaakt of vraag gesteld en ze kwam net helemaal naar me toe om me daar een compliment over te geven, zo lief!

41 likes

Maar je kan toch gewoon alsnog samen eten dan? Alleen het eten op je bord verschilt dan toch. Zie het probleem gewoon niet zo denk ik.

Ik vind het ook altijd zonde om dan twee keer bezorgkosten te betalen of het komt niet tegelijk aan

4 likes

Twee jaar. Daarvoor werkte ik in een andere stad en had ik een reistijd van een uur. Gewoon in de trein/tram stappen en verstand op nul. Ik ga ook niet verhuizen want ik zit heel fijn waar ik nu woon. Als mijn werk leuk genoeg is, maakt het me niet zoveel uit. En dan heb ik lekker veel tijd over om hier te modereren en vooral bannen, me lievelings.

19 likes

Ja okee sorry ik zag gewoon te veel beren op de weg :p. Beide verschillende dingen bestellen vind ik wel echt zonde van de bezorgkosten ja en vaak komt het dan niet tegelijk aan. Maar het is natuurlijk wel een optie ja

Maaaarr hij gaat onderweg wat eten zegt hij net, dus ik bestel alsnog lekker sushi😁

5 likes