Wat je even kwijt wilt #11

Dan heb je toch juist al hard gewerkt vandaag? En dat nog wel in een voor jou vrij heftige week (n.a.v. wat ik heb gelezen van je). Vind ik echt knap, hoor! De rest van het huis volgt vanzelf wel weer een keer :blush:

1 like

Net zo leuk toch, het gaat ze toch om de cadeaus :joy:

1 like

Ik ben hier een paar jaar terug ook als enige mee begonnen. Langzaamaan ging de rest toen ook cadeautjes kopen en inmiddels geeft iedereen elkaar standaard een paar cadeaus en hoort het er helemaal bij. Vind dat zo leuk!

2 likes

Klinkt ook niet heel legit, die winkel.

3 likes

Iemand postte hier een keer (volgens mij @anon44204370) dat het vaak zo stinkt bij Boxtel: ik merk hetzelfde!!
Niet dat het altijd stinkt als we voorbij Boxtel rijden, maar ALS het stinkt en ik kijk naar buiten, zijn we net rond Boxtel

Wat is daar? Ik lees iets over Vion? Woont er iemand van het forum daar? Zou je het dan ook nog ruiken🤔

2 likes

Er was een kleine brand op het Domplein!

1 like

Ik ben op vakantie en heb net een binnenlandse vlucht geboekt, maar heb helemaal niet goed naar de prijs gekeken en nu heb ik dus toch redelijk veel betaald hiervoor. Beetje dom dit

Of gewoon een heel harig iemand

2 likes

Ik weet niet wat ik wil eten. Struggles.

Hoe doe je dit dan met het geloof van je man? Lijkt me dan ook niet echt makkelijk.

Leer je je kinderen wel dat geloof?

Ik had ruzie op werk met een mevrouw die heeeeeel gepikeerd was over dat ik haar afgewezen had (dat beoordelen is mijn verantwoordelijkheid). Was aanvankelijk een mailtje van vijf regels en werd een boekwerk van haar terug over dat we er vast niet eens naar hadden gekeken, we onze klanten niet serieus nemen en uiteindelijk zei ze dat ze met mijn bazen wilde praten (die tegen me zeiden dat ik dit prima zelf aan kon, dat was wel chill).

Was heel kut en heeft echt m’n middag een beetje verpest. Vijf minuten later kreeg ik van iemand anders een mail terug op een andere afwijzing, een wat oudere meneer. Die heel lief zei dat dat geen probleem was, en oh, wat een bijzondere en zeldzame naam heb je, heb je dit boek met dezelfde naam al gelezen, heb er echt van genoten, aanrader! En vervolgens stuurde ie een nieuwe versie van zijn product mee, voor het geval dat we hem ooit nog een kans wilden geven. Dat fleurde me echt weer helemaal op.

Tuurlijk was het slijmen, maar met 1 van de 2 bereik je daadwerkelijk iets. En dat was niet die eerste reactie. :rolleyes:

6 likes

Ik kreeg net uit het niets redelijk heftige oogmigraine in de supermarkt en het was zo kut. Ik raakte echt een beetje in paniek want het was superdruk en ik zag bijna niets meer en daarna moest ik nog naar huis rijden. En nu heb ik hoofdpijn en ik had net zo’n zin in deze vrije avond :frowning:

1 like

Ik heb de hele dag congres gehad en ben echt compleet hersendood haha wauw. Ik ga voor een hersenloze serie of televisieprogramma nu om te compenseren en pizza eten. Nu nog bedenken wat ik ga kijken.

2 likes

Ah dat is zooo kut. Sterkte en rustig aan. Hopelijk trekt het snel een beetje weg!

1 like

Ik ben ineens ongesteld geworden terwijl dat echt niet de bedoeling was. Ik slik de pil door en heb nu een doorbraakbloeding die niet meer stopt inclusief buikkrampen en alles. Had al extra pil genomen, maar dat werkt niet :unamused:

Fuck. Komt echt niet lekker uit deze week en AUUUUWWWWW het doet zeer

Ik moet een restje opeten en heb daar echt geen zin in, zo saai. En ik wil iets anders dat in mijn koelkast ligt veel liever eten. Maar ik wil ook minder eten weggooien.

1 like

Ik lig kreunend op de bank vanwege die verrotte buikkrampen mijn god wat een ellende

Nou het was maar goed dat ik niet wist wat voor sessie het zou zijn vanmiddag hahaha. Het was met pers in een of ander mega luxe congreshotel en ik zat aan tafel een of andere bekende? Wel heel tof om mee te maken allemaal

4 likes

Ik ben aan het afkicken van cola (want ja ik dronk bijna 1,5l iedere dag) en nu voel ik me zooo slecht. Hoofdpijn, suf en heel moe. Maar ik moet doorbijten want dit kon echt niet meer.