Wat je even kwijt wilt #11

de Boer? Die is niet zo geliefd op dit forum volgens mij :stuck_out_tongue:

4 likes

O hahaha geen idee. Wat is er mis met hem? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hij is al een aantal keer op het forum ter sprake gekomen (vooral egf denk ik, daar had hij toen ook ff een account vgm?) en dat was nooit positief haha. Geen idee waarom precies, ik ken hem verder niet echt dus ik heb geen mening over hem.

1 like

Sterkte! Waarom is dat hele ongesteld zijn nog niet afgeschaft godallejezus

Sinds ik hier woon heb ik el-ke dag ā€˜gekookt’ uit m’n airfryer hahaha jemig, dat is ongeveer al 6 weken. Maar het is zo snel en makkelijk!

3 likes

Hij heeft ook een keer een artikel geschreven over het egf :joy:

1 like

O hahaha

Zullen we morsen code gebruiken?

1 like

Goed punt.

Oh jeetje dat is kut :frowning: ouders die proberen hun kinderen ā€˜in bescherming te nemen’ maken ze daar juist hartstikke ongerust mee. Ik zou het ook heel kut vinden! Wil gewoon op de hoogte zijn. Hoop dat je ze snel kunt bereiken!!!

1 like

Ik zit op de bank onder een dekentje en het enige waarvoor ik nog van de bank af kom, is thee en chocola pakken.
Was om 5u thuis en heb eerst hard gelopen en daarna gegeten, dus nu kan ik gewoon chillen ipv dat ik nog ā€˜moet’ sporten :+1:

6 likes

@Sabr Oh wat rot, kan me voorstellen dat je daar nerveus van wordt. Heeft je vader inmiddels nog wat laten horen?

Omg ik kan na 5 weken weer zelf naar werk rijden, omdat m’n voet weer een beetje normaal doet. Voorlopig geen vervoer naar werk en huis meer regelen, maar zelf m’n begin- en eindtijd regelen omggg vrijheid

5 likes

Wow, jaloers. Ik heb dus allemaal mensen die even haarfijn gaan uitleggen dat het geen racisme is en als je daar een probleem mee hebt dat je dan maar terug moet naar je eigen land. En als ik dan zeg nou Gerda als iemand dit vervelend vind kunnen we daar toch wel een mouw aan passen, dan moet ik ook maar want ik snap er niks van en ik ontken de waarheid en ik voed haat.
En aan de andere kant allemaal linkse vegetariƫrs haha. Gelukkig.

Beetje off topic, maar ben wel benieuwd. Ik dacht dat als je Jehova’s Getuige was, je partner dat ook zou moeten zijn. Vindt de gemeenschap dat verder ok dan, dat hij met een ā€˜ongelovige’ gaat en zijn kinderen ook niet gedoopt/gelovig zijn?

1 like

Bah, morgen om 7 in de auto (boeit me an sich niet, slagschip van m’n vader opgehaald dus iig chill rijden) maar naar een cursus die ik niet wil volgen en dan op de terugweg EVEN tentamen maken, waarvan ik nu al weet dat het een zwaar kansloze missie is… Dit is gewoon m’n laatste echte avond in dit huis ook!!!

En ik wacht ook al anderhalve week op de uitslag van een assessment voor een mogelijke/hopelijke nieuwe baan en ik ben zo’n ongeduldige trol, maar er is ook niet gezegd op welke termijn je iets hoort dus verkeer in een soort vagevuur

Veel succes morgen!!!

Ok wel interessant. Maar dat vind ik van elk koppel bestaande uit een gelovige en een ongelovige. Helemaal als iemand dan in een wederopstanding gelooft en de andere partij niet. Of als je samen kinderen moet opvoeden en iemand stapt tijdens de relatie weer helemaal in het geloof met bepaalde (strenge) leefregels. Lijkt mij heel heftig! Vraag me af of je dan ook betrokken bent geweest bij het weer opnieuw actief worden, of de andere partij daar iets over te zeggen heeft. Hoef je verder niet op in te gaan als je niet wilt hoor! Zat zo ff te denken hoe ik daar mee om zou gaan.

1 like

Vraag me af, kun je eigenlijk zwemmen in een sport-bh met van die kleine softcups? :stuck_out_tongue:

Ik weet niet welk probleem ik me hierbij moet voorstellen, maar ik verlang hierdoor wel terug naar de zomer waarbij ik tijdens een rondje hardlopen in een meer ben gedoken (in een sportbroekje en sportbeha, shirtje had ik aan de kant laten liggen). Ohh geef mij zomerrr.

5 likes