WAT? Je bent zelf een Pieeeeeeep
Haha, dat is ook het enige wat ik in morse kan.
Dat is ook het enige wat je nodig hebt als doomsday prepper natuurlijk
Ik heb net gegoogled op Masterchef, en nu heb ik gezien wie heeft gewonnen .
Waarom ik ging googlen? Geeeeennidee
Mijn moeder kan mij zo snel irriteren. Ze hoeft maar op een komkommer te kauwen en ik denk dat ik gek word
heb dikke laag crème en toen een olie op mn gezicht gesmeerd en wat duurt dat laaaang met intrekken zeg, moet echt even opschieten want ik wil op bed liggen zonder alles op mn kussen te smerenâŚ
Ik heb 3 weken niet gesport doordat ik me kut voel en vandaag ff potje archery tag gespeeld, best wel fanatiek en ik heb nu gewoon al een soort kramp in mân bovenbeen. #uitshape
Massimo dutti al gekeken?? Op de website moet je dan kijken bij jacks en niet bij jassen
Te toevallig, ik heb net precies hetzelfde gedaan
Haha nou ja vroeg me af of het dan niet zich helemaal volzuigt met water of er raar uitziet ofzo. Ik ga vanavond nog zwemmen maar mân bikini is eigenlijk te groot geworden dus daarom twijfel ik haha
Hahaha, heel toevallig
Dat is mijn grootste nachtmerrie! Ik wil weleens dingen opzoeken over kandidaten, maar doe het niet ivm ^
Heb net even 14 km gefietst. Ik ben wel moe nu. Maar was voor een goed doel, was een gesprek bij mijn psycholoog.
Nu wel moe, maar ik heb hier een bad en daar ga ik zo heerlijk inliggen.
Kan iemand mij iets vertellen over msm-pillen voor meer / snellere haargroei? Ik heb van mijzelf heel dun steil haar en door mijn veranderde eetgewoonten veeeel uitval.
Ik las net dat iemand er ook veel haargroei op andere plekken van kreeg? Is die kans reeel? En kun je abrupt stoppen als je inderdaad opeens haargroei krijgt waar je t niet wil? Wat zijn de bijwerkingen? Ik krijg het op internet niet helemaal helder
Wow! Thanks! Ik zie wel een paar mooie er tussen!
@voortaan @Gebruikersnaam @Nidorina Ahhh super lief! Dank je wel ik ben blij dat mijn eerste verf poging forum approved is haha
ik zag dit vandaag voor het eerst in mijn sportschool en het lijkt me echt fantastisch om te doen haha. Is toch ook dat je een masker op moet enzo voor bescherming?
Ik lig al heerlijk in bed onder een fris gewassen dekbed. Zo te ruiken heb ik het wasmiddel wel erg ruim genomen maar ik hou ervan. Nu rupauls dragrace kijken met een zere ongestelde buik en onderrug maar iig wel lekker in bed.
Wat je ruikt in Boxtel is de geur van de varkensslacht.
Als varkens bang zijn verspreiden ze een hele nare geur.
Je ruikt letterijk bange varkens die geslacht worden.
Ja klopt! Heb 2x zoân ding op mân tiet gekregen, was wat minder prettig haha! Maar we hebben veel verschillende vormen gespeeld en was mega tof.
(Ik lig nu te stinken op de bank ook, heb me dood gezweet )