Wat je even kwijt wilt #11

@Yzile, ik ben geen klein kind. Ik vraag niet om voedingsadvies maar ik wil graag wat meer tips over msm.

1 like

Omg dit is zo naar. Blij dat ik daar nauwelijks langskom

Goed bezig geweest!!

1 like

Ik studeerde in Boxtel. Heb zo’n 5 jaar door die lucht gelopen.

Heb m’n bericht weggehaald. Bedacht me 1 seconde te laat dat ik geen zin heb in ruzie of discussie. Gelukkig jij blijkbaar ook niet. Ik heb geen tips over msm verder.

1 like

Ik heb die van hema. Geen extra haargroei op andere plekken, ik merk er sowieso niet heel veel van nog. Slik t 2 maanden nu.

OkƩ hier heb je echt niks aan :sweat_smile:

1 like

Hahaha nou ja behalve dat dit me niet het gewenste effect lijkt dus dat ik er dan niet in ga investeren

Wat zielig :cry:

1 like

Waarom durft niemand wat te zeggen :disappointed_relieved: ?

1 like

Ja snap ik, mijne zijn 5 euro per potje. Ga geen 40 euro betalen ervoor.
Ik heb wel gelezen dat je ze minimaal 3 maanden moet slikken voor je resultaat merkt. Maar goed. Ik weet t verder ook niet eigenlijk :sweat_smile:

2 likes

Goeie vraag

Ik weet nooit wat ik moet zeggen?! Niet alleen tegen jou hoor haha maar ik kwam ook een keer @Jeg tegen. Toen durfde ik ook niet. En ik was ook met een vriendin en zij weet niet dat ik hier zit dus dat vind ik dan ook lastig.

Maarja ik heb wel een paar leuke dingen bij je gekocht :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja geen idee, ik heb nooit bijgehouden hoe vlug mn haar groeide, dus ik kan t ook niet vergelijken eigenlijk :sweat_smile:

1 like

gaat morgen avocade kopen
(Ik ben zo beĆÆnvloedbaar jongens)

4 likes

@Evi-lena ik vind die ā€˜dure’ van de Tuinen echt werken. Ik ben alleen zo lui dat ik geen zin heb om mijn overige haar goed bij te houden. Dat groeit namelijk ook veel sneller.

2 likes

Misschien kun je een plaatje van de voorkant van het boek printen en daar dan opschrijven dat ze de digitale versie krijgt?

2 likes

Hm ja dat vind ik eigenlijk ook best kut hahha

Wat een stomme klotezooi is die ziekte ook. Knuffel. Veel sterkte!!

1 like

ik HUIL :disappointed_relieved: echt, mijn hart breekt hiervan.

Zouden die dure dan beter helpen dan de goedkope?
Of ligt het gewoon aan de persoon die ze slikt of het werkt?