Ik heb echt zoveel stress deze week. Er moet zoveel gedaan worden voor volgende week zaterdag.
Er zitten te weinig uren in een daaaaaaggg ughhhhhh. Ik kan geen 3 dingen tegelijk doen ahh.
Ik heb echt zoveel stress deze week. Er moet zoveel gedaan worden voor volgende week zaterdag.
Er zitten te weinig uren in een daaaaaaggg ughhhhhh. Ik kan geen 3 dingen tegelijk doen ahh.
Komt gooeeedd <33
Ik heb er wel zin in. Alleen niet in de opbouw, dag erna heel de dag entree staan (tot 11 en dan hoop ik te dansen) en de 2 dagen erna afbouwen. Jenke.
Voel me echt een oud wijf omdat ik alweer in bed lig. Omaleven.
Oh ja en: ik mag niet afrijden volgende week want het CBR vindt de wachttijd te kort.
Help me morgen even te onthouden dat ik kijk naar de samenstelling. Denk dat de dure misschien hogere waarden heeft.
Ja ik rook het vooral in de ochtend als ik aankwam met de trein. Was dan altijd rond half 9 op Boxtel station. Ik weet niet hoe ze t daar deden tbh. Ik kwam er echt alleen voor mijn opleiding haha.
@August ik lig al een uur op bed te chillen
Ja twee weken er tussen mag dus niet.
IK BETAAL TOCH GEWOON
Ohh ben toch gegaan en voelt echt heerlijk
Lijken mij ook gewoon vitamine pillen die door middel van marketing zo verkocht worden. In de zomer groeit je haar ook sneller door de zon. ( ook je nagels)
Dus eigenlijk moet ik gewoon een vakantie naar de zon boeken
Nah dan zijn die pillen goedkoper
True
Ja die wachttijd, wat is dat voor zoiets stoms. Was net aan gezakt en heb nu een maand niet gelest omdat ik pas een maand later een tweede poging mag doen. Ik had het liefst een week erna gelijk weer willen gaan, ugh. Duim dat je snel afrijdt en je rijbewijs in de pocket hebt! Oh en niks mis met omaleven, love it.
Het is dat ik al stevig dik haar heb ( sorry geen opschep gedoe maar ben gewoon een gezegende princess)
Maar het lijkt me wel interesant om een test te doen. Aantal maanden die pillen en dan een aantal maanden een speciaal dieet waar bij je dingen eet die goed voor huid en haar zijn.
Oh wat heftig van die varkens, ik ben er beetje stil
van Ik rijd er meestal langs rond 7.30 en dan weer tussen 17.30 a 18.00
@Gebruikersnaam @Prikkelbaar
Oh wel goedkoper dan op vakantie gaan, verdien ik nog geld ook
Haha maar thanks!
Wilt ze een specifiek ebook? Anders kun je een cadeaukaart van bookchoice geven.
Als ze een specifiek e-book wilt is denk ik de enige mogelijkheid om een cadeaukaart van bol.com te geven dat ze hem zelf download vanaf daar.
Kan met een schoen!! Google maar
Vuurtje er naast houden dan plopt tie eruit.
Ik heb het over de kurk
Dit moet ik hebben