Vuurtje er naast houden dan plopt tie eruit.
Ohhh gelukkig!!! Dat is een opluchting. Hahahaha ik moet echt lachen om die lezing, ik vind het echt superschattig! Waarom zo geheimzinnig hahaha als ze hadden gesmst âwe zijn nog op een lezing dus pas 22:00 thuisâ had dat jou zoveel zorgen bespaard! Maar eind goed al goed
Marbella slikte toch âhaarâ pillen die wel werkte? Weet alleen niet meer welke dat waren. Er zijn wel veel mensen die claimen dat die pillen van tati westbrook daar ook voor helpen
Ik wil ook zo kunnen dansen
Oh wat mooi! En raar, lijkt bijna onecht
Wat een lekker nummer. Meteen toegevoegd aan mn Spotify haha
Rode biet kun je toch rauw eten? Tenminste dat heb ik vorige week gewoon gedaan hoor. Maar nu zoek ik smoothie recepten met bieten en ze gebruiken allemaal gekookte bieten? Kan het ook met rauwe?
Kan zeker met rauwe. Zorg er wel voor dat je de biet goed klein snijd is beter voor je blender
Ik dacht dus dat ik ergens een keer had gelezen op het forum dat je al je berichtjes kon verwijderen en dan je account. Of dat een van de mods het in een keer konden doen. Maar kan het dus niet meer terug vinden, ben al sinds het plaatsen van je bericht aan het zoeken
Ik heb hoi gezegd! (op ADE)
Ik zou even een berichtje sturen naar @moderators. Lula en Nescio hebben het wellicht druk en je berichtje nog niet gezien, op deze manier komt ie bij meer mensen terecht.
Ik wil naar de kapper maar weet niet zo goed wat ik wil met mn haar. Waar doen jullie inspiratie op? Heb pintarest wel gehad maar alles wat ik daar tegenkom vind ik een beetje oubollig, of ik gebruik de verkeerde termen?
Ik ben nu eigenlijk heel nieuwsgierig waaromâŠ
Wauwzie, staat je mega goed!
Welke winkel werk je? Of zeg je dat liever niet
Ik zat vanmiddag in een parkje en zag een grote hond voorbij wandelen. Ik keek rond en zag niemand die zân baasje kon zijn dus ik besloot om de hond in de gaten te houden. Toen stak hij plots de straat over net toen er een auto aankwam maar hij remde godzijdank net op tijd. Scheelde nog geen centimeter. Was zo eng om te zien. Toen kwam er net een vent in zoân speciaal busje voorbijgereden en hij bleek dus op zoek te zijn naar die hond maar hij rende telkens weg⊠heb nog 45 min rondgewandeld maar kon hem niet meer vinden.
Hij had wel een halsband aan en zag er goed uit verder dus denk dat ie ergens is ontsnapt ofzo. Hoop gewoon dat ze hem gevonden hebben en dat hij niet is aangereden
Pff de laatste weken ben ik echt veel bezig met diertjes, moet er ook heel snel om huilen telkens.
Pinterest meestal wel maar ook gewoon op Instagram! Daar vind ik vaak wel leuke ideeën en ook van deze tijd
Oh en misschien doe je dat al wel maar als ik in het Engels zoek krijg ik ook altijd veel meer en veel leukere resultaten!
Ik liet vanmiddag mijn telefoon uit mijn handen vallen op de fiets⊠Gewoon geen schade en ik heb echt geen goede bescherming erom heen. Damn wat een geluk heb ik haha. Meteen weer afgeleerd om te app-n op de fiets, deed ik sowieso al amper hoor want onveilig.
Ongeluk gehad op de snelweg. Mijn fout. Was er gewoon niet bij of zo? Het overkwam me gewoon voor mijn gevoel? Gelukkig niemand gewond alleen autoschade. En zieke nekpijn.
Voel me zoooo dom en kut en slecht. Ugh
Mijn god wat erg zeg gelukkig valt het mee. Hoop dat je lekker in je bed ligt zo