Vandaag heb ik voor het eerst sinds jaren weer gerookt en meteen echt veel ook. Het ziet er niet naar uit dat dat binnenkort weer gaat gebeuren, maar ik voel me er best schuldig om… Mijlpaal weg.
Een verslaving gaat met vallen en opstaan, niet zo streng zijn voor jezelf.
Je kunt balen van de mijlpaal, maar het is dus ook al jaaaren goed gegaan, én het is ‘fijn’ dat je eerder neigt naar schuldgevoel dan naar drang naar meer.
Ik werd wakker omdat ik heel zachtjes “whieeee, whieee” hoorde en maakte m’n vriend wakker. Ik vroeg of hij het ook hoorde, maar ondertussen was het al gestopt. Zegt ie (half in slaap) “was ik bezig op mijn telefoon? Want dat geluid komt uit een spel”. Was ie in z’n droom dus het spel aan het spelen en zelf geluidjes aan het maken
Ugh ik werd wakker met buikpijn en ik dacht wat is dit nou weer. Dus ff in mn menstruatieapp gekeken en ja hoor ik ovuleer. Fucking pijnlijk, ga weg.
Waarom ben ik wakker. En nog steeds zwanger. Heb zoveel zin in een mc chicken en een lavacake.
Ik wil slapen
Mijn collega heeft daar een boek van ‘het grote geheim van sinterklaas’ en dan aan het einde van het boek wordt onthult dat sinterklaas niet bestaat. Het is echt zo’n kinderboek, dus haar kinderen hebben die toen zelf gelezen
Ik denk dat die mensen het ook niet kunnen omvatten maar wel een manier hebben gevonden om te accepteren dat ze het niet kunnen omvatten en er op die manier wel over kunnen praten en ermee kunnen rekenen.
Heb er laatst een hele presentatie over gehad, dat mensen gewoonweg het begrip oneindig niet kunnen omvatten. Lijkt me logisch. Maar daar ‘reken’ je dus mee in het heelal. Nou veeg mij ook maar op hoor, ik vind het alleen al irritant dat ik het niet begrijp.
Pff dat heb ik dus ook altijd, echt rot
Rij mono!!
Pff had weer zon kut droom dat ik te laat kom. En wat ik ook doe het lukt me niet om te vertrekken haha.
Hahaha ja zo voelt het ook. Iedereen bevalt and i’m here like:
Maar dat komt ook omdat het forum echt mn uitlaatklep is voor m’ zwangere gezeur. Ik was gister uitgerekend dus ze kan ieder moment komen! Al heb ik ‘t gevoel dat ze het nog veeel te veel naar dr zin heeft in mn buik
Nee nog niet, maar het is zelfs na die hele rant nog erger geworden want hij is nogmaals teruggekomen op mijn reiskosten die “per direct” om zouden worden gezet naar mn loonsverhoging. Toen ik er naar vroeg zei hij “oja, ik regel dat dit gebeurd zodra je weer aan het werkt bent.” Dus hij drukt me gewoon ongeveer €1200 netto door m’n neus terwijl ik met verlof zit.
Al met al dus suuuuper schijt klaar mee en zodra de kleine er is ga ik erheen en zeg ik het op per 1 feb (dan zou ik weer aan het werk gaan). Voel me hier al weken meer zeker over dan ooit.
Ja oke bieten kunnen in een smoothie maar het is mega arelaxt. Merp.
Edit: Dit hoefde niet als antwoord op @lovewarrior. Wel wil ik me graag aanmelden voor baby updates.
Hahaha ja aik doe altijd maar een klein beetje. Maar het went wel. En het ia supwr goed voor je huid en littekens haha
Echt chill dat je gewoon even uitleg geeft. We gaan je missen! Ik snap je situatie heel goed, heb ook wel eens zulke periodes (vooral bij extreme stress ga ik hier juist vaker zitten ipv minder vaak)
Het werd helemaal niet klein dus het was een soort dikke felroze drab die naar aarde smaakte. De banaan, appel en twee mandarijnen mochten ook niet baten. Volgende x een halve biet erin. Hoe is het goed voor littekens?
Ik doe het door de juicer maar mn juicer heeft er altijd best moeite mee om hem te persen zeg maar. Denk dat daarom veel mensen gekookte bieten gebruiken.
Kleine oppervlakkige (bijv acne littekens) verdwijnen sneller als je regelmatig bieten sap drinkt. Hoe dat precies werkt weet ik niet.
het is goed dat je er een bericht voor hebt gestuurd, want het is nog niet in alle gevallen mogelijk om zelf alle handelingen uit te voeren. Daarom nemen wij dit vooralsnog op ons. Dit is iets wat we nog goed aan het uitzoeken zijn. Ik ga je vraag er even uithalen!
Jeetje wat heftig en naar. Hopelijk heb je een beetje geslapen, kan je er met iemand over hebben vandaag? Hopelijk gaat de nekpijn ook snel over.