Haha ik wou net zeggen, ik háát bieten
When baby is here, errrrrrrone will know haha!!
Maar gekookte bieten zijn minder gezond dus dat vind ik eigenlijk zonde.
omggg ik heb een bod op een huis gedaan en hoor vandaag of die geaccepteerd is maar werd net gebeld dat ik een goede kans maakte.
ben al tijden opzoek naar een woning dus ik vind het zo spannend. het zat zo tegen de hele tijd en ik hoop dat het nu eindelijk mee zit
Ik raak echt altijd puntenslijpers kwijt… Had er 4 en nu ik er eentje nodig heb zijn ze allemaal op vakantie
Typische vrije dag vandaag. Ik heb echt 12u geslapen en ben nu te lui om van de bank af te komen maar dat moet want om half 1 komt een vriendin lunchen en moet nog stofzuigen, boodschappen doen en mijn fiets ophalen bij fietsenmaker aaahh
Als ik ga douchen mis ik mijn doodgereden kater alijd erg. Hij was gek op water.
Wat sip
Neeee m’n poessie heeft een haal gekregen van een andere kat. De steegkat. Onder de tuindeur door
Aahh jongens dit is mijn eerste berichtje vanaf mijn nieuwe laptop
Ben er zoo blij mee. Vooral omdat ik nu lekker de hele dag kan klooien met vanalles instellen en overzetten van mijn oude laptop enzo. Als iemand tips heeft voor handige en leuke dingen die laptops tegenwoordig kunnen en die mijn oudje uit 2012 niet kon, let me know!
Komt er ook pus uit? Dat had ik iig altijd bij oorontstekingen, icm met pijn idd. Ik zou even de huisarts bellen. Dan krijg je oordruppels en ben je er zo vanaf. Ik durf niet te zeggen of ze ook zoiets bij de kruidvat oid verkopen wat net zo goed werkt, maar de huisarts kijkt je echt niet raar aan als je daarvoor komt.
Is zij gelukkig wel iemand die zich aan een lijsje houdt? Ik heb dus ech best vaak gehad dat mensen vroegen welke plaat/boek wil je nog en dan kreeg ik echt ies compleet anders. (Denk aan een chicklit terwijl ik dat genre nooit lees :’)
Mijn t is écht versleten ja. (Moet ik nog laten maken, maar dat komt volgend jaar wel ). Eerst deed die het helemaal niet meer dus ben al blij dat ie weer werkt (nou soms dan als ik heel specifiek erop druk).
Nouja zeg. Ik was maandag helemaal over m’n toeren van de stress die al een hele poos aan het opbouwen was vanwege gezondheid icm stage, en zat (zit?) te denken om te stoppen met stage. Dinsdag heb ik dat uitgesproken op stage en gezegd dat ik er wel heel goed over na ging denken omdat de arts gezegd had dat ik wel echt rustig(er) aan moest gaan doen. En nu vind ik het ineens weer superchill op kantoor en ervaar ik veel minder stress dan eerst? Terwijl er verder volgens mij niks veranderd is. Ik heb vrijdag een gesprek met mijn begeleider van school maar hoe ik me nu voel denk ik dat ik het net zo goed gewoon af kan maken. Ik ga wel alsnog met haar praten want het is ook wel goed als ze weet hoe en wat maar ik denk eigenlijk dat het gewoon wel goed gaat komen!
In aanvulling op deze post… Wat ga ik nu als startpagina instellen? Welke startpagina hebben jullie?
Ik heb m’n mailbox als startpagina maar dat vind ik eigenlijk best stom
Hm ja dat vond ik ook saai haha. Wilde mss het forum als startpagina doen maar ik gebruik mijn laptop ook bij mijn vrijwilligerswerk en wil niet dat iemand daar het ziet haha. Misschien hou ik het voor nu maar gewoon bij Google (alsof dat niet saai is haha).
Soms moet ik ineens denken aan toen Mike tegen Jessica zei “black don’t crack” (Suits) en moet ik gewoon hardop lachen. Zoooooo’n droog moment
Ik ben nu bij een lunchbuffet en het begint een beetje gênant te worden hoe vaak ik langsloop, maar ja het zijn kleine broodjes en ik heb honger.
Ik had echt zooo’n leuke gynaecoloog, ze was heel grappig en aardig en super leuk tegen haar co-assistent. Kwam helemaal vrolijk bij mijn afspraak vandaan terwijl er lekker in mijn baarmoeder is gewroet en een jongen die eruit zag als 18 een inwendige echo bij me heeft uitgevoerd, wtf.
Dit klinkt zo lekker, ik ga het volgende week maken