4,5 jaar bijna haha. Ja heb goed doorgefokt
Ja zelfde plaatje!
Hahah indd, en woww baby 4 in de maak dus, dat schiet op
Het is verboden om mama dingen te posten in wjekw.
Dat wist ik niet. Sorry! Snel die 50 berichten dan maar plaatsen.
Moet je uiteraard met een korreltje zout nemen maar hier worden doorgaans geen “moeke” berichten geplaatst.
Snap ik hoor! Ik was alleen vergeten dat het allemaal soort van verstopt zit
Mede-moeke here haha, baby 3 on the way. Op egf ook nog foto van baby 1 gepost. Niet dat ik heel actief was maargoed, wil het weer een beetje oppakken.
zo klinkt het bijna als een soort hygiënische maatregel… alsof we ze in quarantaine geplaatst hebben haha.
Is besmettelijk he, die rammelende eierstokken en babykoorts. En dan het wordt zo’n herrie hier.
Ga doooood, zo heet op de OU campus en juist vandaag een trui aan
Hoe gaat het nu met je?
Ik heb gewoon al weekend vrijdag naar 013 voor een concert van nothing but thieves. Iemand nog tips voor leuk opstap te gaan in Tilburg? Iets wat in de buurt is van de 013
Ik durf eigenlijk niet op je te reageren. Maar wou toch even zeggen dat ik je post genoteerd heb. En nu bang ben dat ik dus spam, omdat ik op jou reageer.
Ah lief! Niet heel verdrietig ofzo hoor, denk er wel veel over na maar het valt me alleszins mee qua verdriet of boosheid. Moest alleen die avond erg huilen. Zat gisteren wel hele dag op een appje van hem te ‘wachten’ en hij heeft die inderdaad gestuurd, een appje wat je kan opvatten als dat hij het terug wil draaien, iets wat ik eigenlijk al voorzag. Dus hoe het nu tussen ons zit ligt een beetje open, denk ik.
Maar als ik alles overdenk is dit niet hoe ik een fijne relatie voor me zie. Maar wil het sowieso bespreken in het echt. Het is alleen moeilijk te regelen qua werktijden en wil het ook niet ff snel tussendoor of net voor mijn bedtijd ofzo bespreken, dus ik weet niet zo goed wanneer dat gaat plaatsvinden.
Haha, goed dat ik het weet. Limburger hier dus kom nooit verder dan Maastricht
Woah kunnen die dingen beschimmelen?
Een kak madam is aan het bellen in de trein over muziek instrumenten. Hoor ik haar zeggen " Hij zei u heeft een mooie fluit".
Ik zit hier echt zo
Haha toevallig, ik deed dit net ook ineens
Ze is nu heel irri aan het kuchen… waarschijnlijk is er iets mis gegaan met die fluit