Past perfect bij je! Vind het echt super mooi
Ik heb zin in morgen en dan krijg ik loon. En dan kan ik weer alles op mn spaar rekening pleuren.
Ik baal er wel van dat ik uit eten ga⊠anders kon dat geld ook op mn rekening hahaha
Er is iemand heel fanatiek aan het trainen in de sportschool. Rugsteun, zonder schoenen, squats met 80 kilo. En hij heeft een zakje pepernoten mee?
Heb me vandaag ziek gemeld bij werk en voel gewoon aan alles dat mijn manager hier geirriteerd door is. Maar ja kan er ook niks aan doen? Had mij echt voorgenomen mij nooit meer druk te maken over haar onredelijke emoties. Alleen ze is nu op haar vrije dag gaan werken, daar voel ik mij wel schuldig om. Zo irritant, alsof je je niet al rot genoeg voelt als je ziek bent
Last minute een ticketje voor een concert op Ticketswap gekocht voor Pavlovâs Dog vanavond zin in
Voor het eerst sinds het EGF is gesloten, wilde ik ineens de url ervan intypen. Dat terwijl ik zonder moeite naar het FF ben overgestapt. Ik snap mezelf niet
Er zijn echt spannende (leuke) tijden aangebroken op werk, ik word er helemaal blij van. En iedereen op werk is ook helemaal trots erop en op elkaar.
Oprechte vraag; is het leuk om in je eentje naar Disney te gaan?
Ik kan dus Ă©cht niet de telefoon opnemen in het Engels. Als Engelssprekende vrienden me bellen roep ik altijd âheyyy how are you!â, dat kan dan wel. Maar ik doe het bijv. ook bij collegaâs terwijl het dan echt niet gepast is. Ik weet wel hoe het zou moeten (âHello, NoyraSoturi speakingâ) maar ik krijg het niet voor elkaar. Voelt zĂł ongemakkelijk. Hoe doen jullie dit
Ik heb het idee dat 14 wel zoân leeftijd is die alle kanten op kan, maar op die leeftijd vond ik dingen als maskertjes, nagels doen enzo wel heel leuk en âvolwassenâ. Je zou ergens heen kunnen gaan voor een manicure oid of wat dingen om maskers te maken in huis kunnen halen? Hangt wel van het type meisje af of ze dat leuk vindt natuurlijk.
Ja stuur maar! Zit me toch te vervelen op werk haha
Heb dit afgelopen zomer gedaan (met een sportbeha met gladde stof en met touwtjes dus zag er bikini-achtig uit) en ik vond het superfijn. Zit veel steviger, bandjes zijn fijner (geen knoop in je nek ofzo) en blijft zitten waar ie zit dus niet constant alles goed doen zegmaar. Enig nadeel is wel dat ze vaak geen sluiting hebben en een nat topje over je hoofd uittrekken kan best een struggle zijn.
Oh oeps ben aan het bijlezen, hier heb je niet veel meer aan haha
Haha ik heb gisteren inderdaad maar gewoon mân bikini aangetrokken en moest vanochtend toch sporten dus heb even gedoucht met mân sport-bh aan om te kijken of/hoe het werkte en werkte goed dus denk dat ik het volgende week wel aandurf om aan te proberen!
Hmm, wat is leuk om aan een sleutel te hangen? Ik raak mijn fietssleutel altijd kwijt, omdat het 1 klein zwart sleuteltje is en mijn autosleutels vind ik saai.
Een sleutelhanger van iets dat je leuk vind?
Sorry, inkoppertje. Maar ik hang gewoon dingen die ik leuk vind eraan. Disney-sleutelhangers, een schaapje uit Ierland, etc. Batman hangt aan onze tag voor de afvalcontainer.
Goed voor de weerstand!
Je kunt wel chlamidya in je keel krijgen van orale seksâŠ
Of wat is er gek aan haar verhaal?
Ik ben superemotioneel vandaag en ik weet niet waarom. En het past niet echt .
Het is natuurlijk niet netjes en onprofessioneel van je manager om het zo te laten blijken maar ze ergert zich waarschijnlijk alleen aan de situatie, niet aan jou. Voel je dus absoluut niet schuldig, kan niemand natuurlijk wat aan doen. Beterschap!