Ik was vandaag op jaarlijkse visite bij de gynaecologe en het voelde zo raar om haar te vertellen dat ik voel dat ik aan baby’s wil (/moet) beginnen, en vragen te stellen over vruchtbaarheid. Dat maakt het zo echt en serieus haha echt een gevalletje imposter syndrome.
Dikke knuffel
Het forum is kapot bij mij word steeds uitgelogd en het laadt niet of nauwelijks. Meer mensen last van misschien?
Ja idd, of die kerel met z’n witte pak in dat dorpje Vind het sowieso echt apart dat er mensen zijn die helemaal niet stilstaan bij waar hun spullen vandaan komen… Maar daar is het bestaan van al die mega ketens met bodemprijzen natuurlijk al genoeg bewijs van. Ben benieuwd of zo’n tv show dan ook echt als eyeopener werkt voor mensen.
@EllaFitzgerald ja bij mij ook!
Massa moest net boksen dus raakte het beutyblogtopic redelijk oververhit.
- gekopieerd van hierboven *
Samenvatting
Mwah, redelijk. Nog altijd pijn, wordt aan gewerkt, maar meer kan op t moment niet… En ik moet gewoon dngen leren loslaten en meer op mezelf letten en stoppen wanneer mijn lichaam dat aangeeft. En dat is moeilijk
Oké, ik heb dit dus gister gegeten maar dan met verse munt i.p.v. koriander en het was echt mega lekker! Thanks voor de tip!
Oh nee geen sorry zeggen! Vind t keilief dat j t vraagt, maar wil t topic niet vervuilen
En jep…
Gisteren was ik naar een concert van Spinvis en die man vind ik zo lief, zo aandoenelijk.
Kwam dat echt daardoor??
Ik was vanavond bij boekpresentatie en het was best leuk. Maar ik voelde me toch niet helemaal op mijn plek ofzo. Merk op dit soort avonden dat ik toch niet echt een sociale vlinder ben. Which is fine, maar jeetje, wat kost het een energie zeg. Hoe doen mensen dat toch? Altijd maar gezellig doen enzo.
Denk t wel, is met bzv en er ook elke week raak
Morgen alvast wat dingetjes halen bij de IKEA, zin in! Sowieso wel leuk want ik ga met een huisgenoot die gisteren sleutel heeft gekregen van zijn huis, hij is o.a. een bank nodig. Lekker banken testen haha.
Ik ben al 3 dagen lang aan het vergaan van de pijn door mijn beugel en kan niet normaal eten :(
De druk is eraf. Super!
Weet iemand waar ik een goede neppe kerstboom met lichtjes er al in kan scoren? Was bij de Intratuin en degene die ik mooi vond was €329(!) euro
Had eigenlijk een budget van €150 oid of is dat niet realistisch?
Ik vind het zo raar als mensen op insta #couplegoals gebruiken, toch vreemd als jezelf als goals te zien? En wat kunnen wij nou zien aan die foto, behalve dat er twee mensen naar elkaar staan?
En ook heel veel mensen die #cute #model gebruiken waarvan je denkt ehhhhhhhhhhh vee plezier ermee maar nee
Ik heb de auto mee, dus mag zo met de auto naar werk, maar ben zo bang dat het door de files toch langer is dan met de trein.
En ik heb een vrijdag gevoel
Ik heb een keer gezien dat een stewardess aan een reiziger een soort fast pass gaf. Geen idee in welke mate je hiermee echt voorrang kan afdwingen, maar misschien het proberen waard? Sowieso heb ik al wel een paar keer gezien dat mensen voorrang kregen als ze konden bewijzen dat er nog maar heel weinig tijd was, dus ik zou het zeker vragen als het echt krap begint te worden.
weg