Wat je even kwijt wilt #11

Brrr de broer van mijn (Venezuelaanse) opa is overleden en gisteren heeft zijn dochter, mijn moeders nicht, allemaal foto’s gestuurd op whatsapp van zijn lichaam in de kist??? Lief bedoeld (denk ik) omdat wij natuurlijk niet naar de begrafenis konden (en mijn moeder en haar zussen zijn met hun in Venezuela opgegroeid, waardoor het niet gewoon “verre familie” is), maar ik heb er echt nachtmerries over gehad vannacht? Die man leek zo erg op mijn opa en die foto’s zagen er gewoon supereng uit. :sob:

Een tip: zelfs in momenten van wanhoop niet complete maaltijden in de blender gooien. Smaakt niet.

Ook geen chips trouwens, kruimels eten is zo teleurstellend

10 likes

sowieso al die koppels die steeds hun geluk op social media etaleren :face_vomiting: enige gepaste hashtag is #humblebrag

8 likes

Als ik word gebeld door een nummer dat ik niet ken kijk ik heel lang naar mijn telefoon, wachten tot het zelf stopt. Daarna ga ik eerst het nummer googlen, om daarna pas terug te bellen.

14 likes

WOW!

Dat gebeurde afgelopen jaar ook toen mijn opa was overleden (fam. woont in Azië en mijn vader kon er dus niet bij zijn binnen 24u). Ik heb het idee dat het daar wat gebruikelijker is om alles zo te delen, maar een spoilerfunctie op Whatsapp was best leuk geweest.
Ik hoop dat je de beelden gauw kunt loslaten, want het is rot om te zien. Kon je moeder het wel waarderen?

1 like

Het zijn bananenwafels geworden!

2 likes

Dit is onder andere gedeeld door mijn teamleider, een paar andere collega’s en mijn stief opa :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:. Het is wel heel erg met al die pro zwarte piet berichten de laatste dagen.

1 like

Vind het echt stoer dat je dat doet!!
Ik kom zelf bijna jaarlijks in Disney en het is voor mij echt het ultieme familie/vriendje/vriendinnetjes gevoel. Echt instant happiness :smiling_face_with_three_hearts:. Ben bang dat ik mij heel erg eenzaam zou voelen als ik er alleen naar toe zou gaan. Maar zou zie je maar hoe iedereen het anders ervaart. Geniet ervan als je nog gaat!

2 likes

Er is een bommelding bij mijn woning en ik en mijn hondje zijn nu bij mijn ouders maar m’n katten zijn er nog en ik maak mij zorgen om ze…

Sterkte!

1 like

Mijn huisgenoot vindt het dus een beetje moeilijk om van mijn spullen en was af te blijven. En mijn wasrek staat normaal op zolder. Heb het nu maar in de woonkamer gezet, zodat ik er beter op kan letten. Misschien lukt het hem nu er van af te blijven. En nu ruikt mn huis lekker :woman_shrugging:t2:

Yes yes yes na maanden pendelen heb ik gisteren eindelijk woonruimte in de stad waar ik werk gevonden. Ik kan dit weekend de sleutel al ophalen! Gaat allemaal wel heel rap, maar ook wel fijn want ik ben er zó aan toe om weer op mijzelf te wonen in plaats van bij mijn ouders. :biggrin::biggrin::biggrin:

42 likes

Gatver waarom stinken kersenpitkussens zo erg. Vind het zooo heerlijk warm maar echt, die geur, m’n eetlust verdwijnt gewoon.

8 likes

Ik zat te denken… hoelang geloven kinderen eigenlijk in Sinterklaas? Tot je achtste is een beetje de max, denk ik? Als je nu Zwarte Piet helemaal niet-zwart zou maken hebben je over acht jaar dus alleen maar gelovende kinderen die van roetveegpietjes houden. Een generatie die gewoon Zwarte Piet-vrij is. En de roetveegpieten en variaties daarop bestaan nu ook al weer… vijf jaar of zo? Dus potentieel is er nu al geen enkel kind dat alleen maar zwarte Zwarte Pieten heeft ‘geloofd’ of gezien. Vind ik wel een mooie gedachte. Dat verandering er sowieso komt omdat de nieuwe generatie dat al meteen meekrijgt.

21 likes

Ok, ik heb dus een adventkalender gekocht voor de kat van mijn vriend en heb al een half uur dikke lol met mezelf tijdens het schrijven van het bijbehorende gedicht. Crazy cat lady much?

14 likes

Wat grappig, ik vind dat juist zo’n heerlijke geur! Doet mij denken aan amandelspijs.

Misschien stond ze ivm met haar emoties er niet bij stil dat je dat soort foto’s beter niet zo onaangekonigd kan sturen. Of zou een verschil van (rouw)cultuur een rol kunnen spelen? Sterkte.

Ik was afgelopen maandag ook echt facking chaga :joy: Volgende keer als je alleen ben ff hoi zeggen :stuck_out_tongue:

Nouja in de stad zal in elk geval niemand ze zien aangezien ze ‘na de stad’ gaan :woman_facepalming:t2:

3 likes