Wat je even kwijt wilt #11

Van de week mijn kerstplaylist gemaakt op Spotify! :christmas_tree: Zo blij weer! Alleen mijn vriend iets minder… nu kan ik m alleen afspelen als hij niet thuis is haha.

Heb trouwens bij vrienden laatst het hele Philips Hue systeem ontdekt en het is zo mooi! Nu wil ik het ook… wil zon starterskit kopen, maar het is zo duur aargh. Heeft iemand dit thuis en is het de €170 waard? Voor 3 lampen?

3 likes

Ik zou je adviseren om eens te kijken naar het systeem van IKEA en dan kijken of je nog een Philips wilt.

Dat heet Tradfri. Echter op dit moment zijn nog niet alle lampen gekleurd, maar je kunt wel wisselen in wittinten. Ik ga er vanuit dat vrij snel alle lampen volledig gekleurd kunnen worden.

Je kunt IKEA koppelen aan Google Home en dan ook je lampen van buiten je wifi bereik bedienen.

Thanks voor de tip! Had van de week even bij de IKEA gekeken en ook wat reviews gelezen maar word toch minder snel warm van het IKEA systeem. Het lijkt allemaal nog niet zo vlekkeloos te verlopen en vind het jammer dat het systeem van IKEA nog niet open is voor ontwikkelaars van apps, dat heeft philips namelijk wel en dan is er zoveel mogelijk! Heb jij zelf de IKEA lampen? Bevalt het?

Iemand nog tips voor een trillend ooglid? Ik word al dagen/wekenlang gek :mad:
Buiten magnesium en genoeg slapen haha (en heb ook niet enorm veel stress ofzo)

Schermtijd minderen? Werkte voor mij!

1 like

Disney in je eentje is top! Toen ik er woonde ging ik bijna dagelijks alleen door de parken wandelen. Vond dat heel fijn.

3 likes

Shit dat heb ik nog niet geprobeerd. Volgens mij zit ik de hele dag wel achter een of ander scherm idd. Telefoon, computer op werk, tv… :sweat_smile:

Ik heb inderdaad het systeem van IKEA. Ik ben er wel heel erg blij mee. Zo fijn om overal alles aan en uit te kunnen doen zonder het lichtknopje te gebruiken. Daarnaast vind ik het heel fijn dat ik de lichtsterkte kan veranderen en ook de kleur wit kan veranderen.

Daarnaast hebben we ook de stekkers ervan om het aan het uit te zetten.
Ik ga er ook vanuit dat IKEA dit verder door gaat ontwikkelen.

1 like

Ik heb opeens in mn hoofd gehaald om te gaan werken voor een jaartje (ipv studeren). Hiervoor heb ik mbo gedaan en mn diploma behaald, alleen heb ik daar nu al twee jaar niks mee gedaan. Sowieso vind ik eigenlijk niet dat ik nou echt iets heb geleerd of klaar ben voor de arbeidsmarkt, maar mn oud-klasgenoten hebben wel allemaal een baan gevonden en zijn aan het werk gegaan. Maar ik durf gewoon niet te solliciteren want ik voel me zo dom? Ik had gewoon bij mn stage moeten blijven hangen dan had ik nu waarschijnlijk wel een baantje

Al heerlijk gesport met m’n vriendin en net lekker tosti gemaakt voor lunch. Ik heb besloten dat ik best vaker wat dingen mag eten waar ik echt heel veel zin in heb. En ik ga denk ik bloemen voor mezelf te kopen want daar word ik altijd zo blij van. En morgen wil ik kibbeling halen op de markt als lunch. Wil deze tijd echt ff goed voor mezelf zorgen

Het voelt wel apart om weer single te zijn vond ik vanmorgen maar ik ga er denk ik ook echt van genieten

31 likes

Jij bent echt goed bezig

2 likes

Jaa ik merk echt dat ik dit nu nodig heb! Het is zo belangrijk om van jezelf te houden merk ik, en jezelf af en toe verwennen met leuke en lekkere dingen.

9 likes

Mooie gedachte! Veel plezier de komende dagen, ga er lekker van genieten. Zo belangrijk.

2 likes

Ik heb trouwens vorige week ook kibbeling gehad. Ineens zo’n echte craving naar! Het was zo lekker! Maar wel weer even genoeg, heb ik altijd met kibbeling. 1 keer per jaar heb ik daar onwijs zin in, dan eet ik het en dan is het ook weer goed voor een jaar. Zo droog haha

2 likes

Haha jaaa dat heb ik ook! Ik heb er deze week ineens zoveel zin in en dan is het daarna voor een tijdje weer prima zonder :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sterkte! Dat soort dingen zijn altijd naar en zit je echt tegenaan te hikken. :slightly_frowning_face:

1 like

Ik had zoveel zin in witte chocolade dus ging ik naar de appie, en daar werd ik zo geinspireerd door alle huishoudelijke bonus dat ik mn mandje daarmee heb volgeladen. Kom ik net thuis, ben ik die chocolade vergeten terwijl ik daarvoor kwam :mad:

2 likes

Mijn schoonmoeder is morgen jarig. Heeft iemand een cadeauidee?

@Noomie Ging jij niet binnenkort naar Disneyland??? als je nog gaat: veel plezier!!

Ze zouden als nieuw escape room achtig concept moeten verzinnen dat je met een groep mensen een clip kan namaken die je daarna krijgt.
Bijvoorbeeld een kamer: Wannabe van The Spice Girls
En een andere: bohemian rhapsody (ook met die effecten erin)

3 likes