Disney in je eentje is top! Toen ik er woonde ging ik bijna dagelijks alleen door de parken wandelen. Vond dat heel fijn.
Shit dat heb ik nog niet geprobeerd. Volgens mij zit ik de hele dag wel achter een of ander scherm idd. Telefoon, computer op werk, tv⦠
Ik heb inderdaad het systeem van IKEA. Ik ben er wel heel erg blij mee. Zo fijn om overal alles aan en uit te kunnen doen zonder het lichtknopje te gebruiken. Daarnaast vind ik het heel fijn dat ik de lichtsterkte kan veranderen en ook de kleur wit kan veranderen.
Daarnaast hebben we ook de stekkers ervan om het aan het uit te zetten.
Ik ga er ook vanuit dat IKEA dit verder door gaat ontwikkelen.
Ik heb opeens in mn hoofd gehaald om te gaan werken voor een jaartje (ipv studeren). Hiervoor heb ik mbo gedaan en mn diploma behaald, alleen heb ik daar nu al twee jaar niks mee gedaan. Sowieso vind ik eigenlijk niet dat ik nou echt iets heb geleerd of klaar ben voor de arbeidsmarkt, maar mn oud-klasgenoten hebben wel allemaal een baan gevonden en zijn aan het werk gegaan. Maar ik durf gewoon niet te solliciteren want ik voel me zo dom? Ik had gewoon bij mn stage moeten blijven hangen dan had ik nu waarschijnlijk wel een baantje
Al heerlijk gesport met mān vriendin en net lekker tosti gemaakt voor lunch. Ik heb besloten dat ik best vaker wat dingen mag eten waar ik echt heel veel zin in heb. En ik ga denk ik bloemen voor mezelf te kopen want daar word ik altijd zo blij van. En morgen wil ik kibbeling halen op de markt als lunch. Wil deze tijd echt ff goed voor mezelf zorgen
Het voelt wel apart om weer single te zijn vond ik vanmorgen maar ik ga er denk ik ook echt van genieten
Jij bent echt goed bezig
Jaa ik merk echt dat ik dit nu nodig heb! Het is zo belangrijk om van jezelf te houden merk ik, en jezelf af en toe verwennen met leuke en lekkere dingen.
Mooie gedachte! Veel plezier de komende dagen, ga er lekker van genieten. Zo belangrijk.
Ik heb trouwens vorige week ook kibbeling gehad. Ineens zoān echte craving naar! Het was zo lekker! Maar wel weer even genoeg, heb ik altijd met kibbeling. 1 keer per jaar heb ik daar onwijs zin in, dan eet ik het en dan is het ook weer goed voor een jaar. Zo droog haha
Haha jaaa dat heb ik ook! Ik heb er deze week ineens zoveel zin in en dan is het daarna voor een tijdje weer prima zonder 
Sterkte! Dat soort dingen zijn altijd naar en zit je echt tegenaan te hikken. 
Ik had zoveel zin in witte chocolade dus ging ik naar de appie, en daar werd ik zo geinspireerd door alle huishoudelijke bonus dat ik mn mandje daarmee heb volgeladen. Kom ik net thuis, ben ik die chocolade vergeten terwijl ik daarvoor kwam 
Mijn schoonmoeder is morgen jarig. Heeft iemand een cadeauidee?
Ze zouden als nieuw escape room achtig concept moeten verzinnen dat je met een groep mensen een clip kan namaken die je daarna krijgt.
Bijvoorbeeld een kamer: Wannabe van The Spice Girls
En een andere: bohemian rhapsody (ook met die effecten erin)
Niet als escape room, maar ik heb dit ooit oor een vrijgezellenfeestje gedaan: we hadden een Bollywood videoclip opgenomen.
Ik heb even gezocht maar er is geen āHelp de computer noob topicā toch?
Dan maar hier. Bij voorbaat sorry voor domme vragen haha.
Ik heb dus een nieuwe (Windows) laptop en ik ben nu een beetje aan het uitvogelen hoe en wat ik wil. Google Drive is een beetje wat iCloud is bij Apple toch? Want ik vind het nu soms best irritant als ik iets op mijn laptop wil hebben wat op mijn telefoon staat of andersom. Dus zoān cloud lijkt me wel handig. Dropbox werkt ook maar ik gebruik qua mail en agenda al Google dus dan kan ik net zo goed ook die Drive erbij pakken denk ik.
Kan ik Google Drive kan ook als map op mijn laptop installeren net zoals dat bij Dropbox kan? Zodat ik ook gewoon Word en Excel enzo kan blijven gebruiken, want alleen maar online in google docs enzo werken vind ik dan weer wat minder geloof ik.
Oh en op mijn laptop krijg ik veel meldingen over een microsoft account. Ik heb wel een @hotmail.com mailadres maar die gebruik ik eigenlijk niet echt want ik die dus alles in gmail. Heeft het toegevoegde waarde om zoān account aan te maken of heeft dat verder niet echt nut?
Super leuk! Ik dacht al dat er zoiets al moest bestaan maar googlen leverde nog niet echt iets op.
Ik heb de kussens van de bank gewassen en die hangen nu te drogen maar nu kan ik dus niet op de bank zitten 
Nu zit ik maar voor de bank op een kussentje met mijn rug tegen de zitting
En er dan pas uit kunnen als je het dansje onder de knie hebt, soort escape room X Just Dance (lijkt me oprecht leuk).