Wat je even kwijt wilt #11

Dit weekend is er wel wat te doen ja :wink:

6 likes

Ik zit in de metro en een man zet zijn tas op de stoel naast mij? En blijft zelf staan???

1 like

Ik wilde inderdaad ook wijzen op de sinterklaas intocht.

Maar heel veel plezier!!

1 like

Die melding heb ik ook continu gehad. Uiteindelijk kwam hij zelf met een soort melding dat er toch nog iets beschikbaar was op rang 5 met beperkt zicht. It’s something, haha, toch maar gedaan.
Ik had computer + telefoon + vriendin in de wachtrij. Het was gewoon megadruk.

@Hermione @Nox @indolence Thanks! Ik had echt geen idee hahaha. We gaan zaterdagavond, dus ben benieuwd of er dan nog wat van te zien is!

In het centrum van mijn stad hebben ze alle lantaarnpalen etc. beplakt met Zwarte piet moet blijven stickers. Ik heb ze verwijderd.

Edit: en zal blijven doen mochten ze opnieuw alles gaan stickeren.

34 likes

Hm ja ik denk dat ik voor 34 man dan juist duurder uit ben

Ik heb alvast curry gemaakt voor vanavond maar hij is vet goed gelukt en zo lekker dat ik er eigenlijk nu al een bakje van wil nemen maar ik heb net geluncht en heb ook geen honger meer eigenlijk :frowning:

3 likes

Ik bezoek zowat maandelijks de ā€˜action fanpage’ op Facebook en vaak zijn daar de reacties ook van het niveau zwarte piet. Ik moest hardop lachen van deze reactie op een post waarin een chocolade gereedschapsset wordt aangeprezen voor jongens en make-up voor meisjes.

51

@Zemraluani wat verschrikkelijk. De dader kan ook wel bepaalde zorg gebruiken. Welke zieke ziel doet nou zoiets :confused:

6 likes

Ik plaste net bijna in mijn broek. Kutblaasontsteking.

Zin in eind december! Zoveel leuke feestjes hier.

fucking tranen in m’n ogen. what the FUCK is er mis met je dat je zoiets doet

1 like

Wel risico dat ik stiekem verhuis zonder mijn adres door te geven.

2 likes

Aaah, ik ga zo voor het eerst afspreken met een meisje dat ik via mijn werk ken. Spannend, voelt bijna als een eerste date!

12 likes

Oooooooh nee het zal toch niet. M’n tante deelt met een bericht uit 2016 van ā€˜Nederland is mijn land’ op fb, over hoe de NTR heeft bevestigd alle zwarte pieten af te schaffen en door het bericht te delen kan zwarte piet BLIJVEN!!!

Ik regel dit jaar het kerstdiner en als dit is wat ik denk dat het is wordt m’n tantes uitnodiging ingevorderd.

12 likes

Ik zit op school na drie dagen vrij te zijn geweest, en het enige waar ik aan kan denken is slapen.

1 like

Ik moet naar de winkel want ik heb niksss meer in huis maar het is zoo fucking koud

Ben heeeel benieuwd of de correspondent die 2,5 miljoen binnen gaat halen en zit steeds die pagina te refreshen om te zien hoe ver ze al zijn

Ik ben stagebegeleider van een collega en moet zijn verslag nakijken op waarheid. Allemaal prima, maar ZIJN SPELLING :tired_face:… Ik wil zo graag alle kromme zinnen aanpassen maarja, daar ben ik niet voor.

1 like

Ik vind het een sexy shirt dus win win situatie haha

1 like