Wat je even kwijt wilt #11

Haha ik was ook met Mn vader opstap in een natuurgebied, heb alleen wel enorme blaren nu. 27 km gelopen, was wel super mooi weer vandaag.

6 likes

Ja en ik liep met m’n dommehoofd zonder mobiel buiten, dus heb m’n mams haar werk gebeld en ben stiekem omgelopen om m’n spullen te pakken en weg te wezen

1 like

Ik heb die van mij online besteld bij MedPets, maar volgens mij heb ik hier ooit gelezen dat de Action ze ook weleens verkoopt.

1 like

Ik ga vanavond denk ik lekker naar de bios, maar ik twijfel over de film. Aan de ene kant wil ik graag naar Fantastic Beasts, maar die lijkt me juist leuk om met iemand samen te zien. Weet alleen niet zo goed met wie ik dan zal gaan, want veel vrienden wonen niet in de buurt dus vanavond ga ik waarschijnlijk alleen. De notenkraker lijkt me ook heel leuk. Wat zouden jullie doen?

  • Notenkraker
  • Fantastic Beasts

0 stemmers

Dan is er nog dilemma twee over Fantastic Beasts, hij bestaat namelijk in 23480980 uitvoeringen en ook daaruit kan ik niet kiezen. Wat is het leukste?

  • 2D
  • 3D
  • Dolby Cinema 3D
  • Imax 3D
  • 4DX 3D

0 stemmers

Soms denk ik wel eens: vreemd eigenlijk dat veel mensen niet van deze leuke plek afweten! Ik “ken” hierdoor zoveel mensen en er is altijd iemand om mee te kletsen.

Maargoed waarschijnlijk zijn er wel veel meer leuke fora en andere dingen op internet waar ik dan weer geen weet van heb.:yum:

Ik wil het wel eens vertellen aan mijn beste vriendin want zij zou het ook echt fijn vinden hier. Maar toch wil ik het voor mezelf houden ofzo.

Oke random dit.

9 likes

Lange dag, fucking moe. Maar dit laat me wel weer lachen.

image

27 likes

@SpeedOfSound Ah snap dat het stom voelt, maar is het wel een opluchting?

Ik heb net tegen mn baas gezegd dat ik iets anders ga zoeken en hij reageerde wel goed! Voelt wel raar nu
 en dacht dat het meer op zou luchten eigenlijk. Maar on het te vieren ga ik zo wijn halen joepie.

Oh en ben vergeten in te checken? Dat heb ik echt nooit.

4 likes

Ik denk dat wij vlak bij elkaar wonen, of het moet wel heel erg toevallig zijn.

er is ook een stel hier je ict vragen topic ofzo, misschien heb je daar wat meer respons?

1 like

Privé bericht :wink:

1 like

Ik heb vandaag een filmpje gezien van een mishandeling van een zwerver. Het filmpje werd zo onder mijn neus geduwd en was vrij kort.
Nu moet ik steeds aan die arme man denken

Ik hoop echt heel erg dat hij medische hulp heeft gekregen. Mijn hart breekt echt, nu nog.

Ik werd vanochtend ongesteld na 64 dagen (wtf is up met mijn cyclus :roll_eyes:) en toen moest ik huilen omdat ik de broek die ik aan wilde niet kon vinden en daarna omdat mijn vriend het vaatdoekje dat hij gebruikte niet wilde opruimen. Kuthormonen :triumph:

Echt hĂš :-1: Bizar hoeveel invloed zoiets kan hebben. Ik was gisteren ook al zo strontchagerijnig, ben blij dat ik ongesteld geworden ben maar dat geneuzel erbij kan ik missen als kiespijn.
Jij ook, en thanks :blush:

1 like

Ik heb zo’n leuke dag gehad! Lekker de hele dag alleen in de stad gelopen, muzieklijst van de 80s opgezet. Ik was zo blij! Vanavond denk ik lekker even netflixen nog. Eigenlijk wil ik nog ergens warme chocomelk drinken, maar niemand wil of kan mee :frowning:

Vind het trouwens zo bizar dat ik tot vorig jaar eigenlijk nergens echt van kon genieten, en dat ik sinds dig jaar zo veel gelukkiger ben geworden. Echt heerlijk

22 likes

Jij bent zijn nieuwe? Goals

Ik kwam zojuist thuis in een schoon huis met eten dat klaar staat <3 Nu heb ik de avond deels vrij omdat ik eigenlijk moest opruimen van mezelf. Fijn zo’n man.

4 likes

Heeft @Matilda haar overstap gehaald?
Hoe is het met @boemboem

Gedachten die ik had in de autooo

7 likes

wow ik ben zo blij, ik heb een nieuw baantje in mijn afstudeerrichting (lekker betaald) en ik hoop dat dit misschien mijn weg naar binnen is ?! Of dat ik mijn scriptie daar kan schrijven :biggrin:

Het is bij de

GGZ

stond de afgelopen tijd zo stil en stage vinden is lastig dus dit is even een goeie impuls zeg

31 likes

ik ben echt een cat lady maar heb vanmorgen de border collie van een vrouw in de tram mogen aaien (wel eerst toestemming gevraagd uiteraard). Het was zo’n lief beestje. We hebben ook een heel gesprek over honden gehad.
De hond noemde Kiki en ik had de hele tijd dat liedje van Drake in m’n hoofd.

6 likes

Nee helaas hahaha.