Jeej net gebeld door mijn nieuwe werk want ik ben nu officieel aangenomen! Kan morgen al beginnen. Heel erg blij, kan de afleiding ook goed gebruiken nu
en het geld natuurlijk
Ik zou het er zelf niet op gokken. Het is niet zijn #1-team, dus gaat hij er dan wel helemaal blij mee zijn? Hoeveel lijken die andere jerseys van ‘zijn’ team op elkaar?
Ik vind het gezellig als ik mijn konijn zachtjes hoor snurken 
Gefeliciteerd!!!
Heeft iemand hier wel eens taart bij Hema besteld? Ik wil t eigenlijk zondag ophalen, dan ben ik nu zeker te laat?
Een vriendin van mij is hoogzwanger, nouja ze is over een kleine maand uitgerekend. Haar buik is ZO enorm, ik heb het in het echt nog nooit bij iemand zo gezien. Is haar eerste kind, ze is ook niet zo groot en eerder tenger dan normaal gebouwd. Ze stuurde net een foto en omg, ik hoop dat die baby zich snel meld. Ze had wel een extra echo gehad maar alles was gelukkig goed. Jezus christus hoe kan het zo groeien. Het lijkt alsof ze een elftal draagt. Ik vind het gewoon zielig. De eerste keer dat ik een zwangere vrouw zielig vind.
vul gewoon op de website in en kijk wanneer je kan ophalen, dan heb je je antwoord.
Wanneer een Limburger niet in Limburg is, dan haal je Limburg toch gewoon naar je toe? 
Er staat hier al sinds 14.00 een pan met zoervleisj te pruttelen 
Echt dat kut gedoe met die pil word er zo knetter knetter gestoord van
Is dat hachee? Zo ja dan kom ik ook. Oh ik sprak net hardop zoervliesj uit er ik klonk als een pool.
Soort van, maar dan nog beter 
Fuck ik trek net mn kettinkje kapot die ik iedere dag draag
is vgm echt zilver, kan ik dat laten maken bij iedere random juwelier?
Gewoon sterling zilver? Ik draag dagelijks een fijn kettinkje van sterling zilver en toen dat gebroken was (bij de sluiting) ben ik idd gewoon naar een random juwelier gegaan en die hebben het gemaakt.
Zo was het bij mij ook gebroken en is goed gemaakt en gaat alweer 2 jaar mee 
Ja heb ik ook al 4 keer gehad met een gouden ketting.
superprima ja, hoeveel heb je ongeveer betaald?
Je vroeg het niet aan mij, maar ik had laatst ook zoiets en dat is gemaakt met zilversoldeer voor €10