Wat je even kwijt wilt #11

Er zat gister een muis in m’n keuken en nu durf ik niet meer eten te pakken/te opruimen daar :weary:

1 like

Ik geloof max €15 maar het is al 2 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed :sweat_smile: Maar het was het geld zeker waard haha

1 like

Het is zo kouhoud en ik moet zo weer naar buiten

1 like

ik lig op de bank in mijn huispakkie, ben net in slaap gevallen en heb het eindelijk warm vandaag. Ik heb om 1900 uur in de stad afgesproken :sob:

Oh noo dat is helemaal afzien! Ik heb gewoon mn meest comfortabele outfit die er wel nog oké uitziet aangedaan. En een dikke sjaal. Sterkte zometeen

1 like

Niets beters dan thuiskomen na een lange werkweek en nergens meer naartoe hoeven. Gelijk al mijn sieraden afgedaan, make-up eraf, chillkleding aan en zit nu heerlijk prikkelvrij op de bank. Het enige wat ontbreekt is wijn want dat ben ik vergeten te kopen :sob:

4 likes

Ik heb vandaag al 4 L water gedronken omg zooooooo’n dorst en niet eens nadorst

Vandaag is echt een stomme rotdag.

Yes vanavond is smartlappenfestival, mn lievelings vrijdagavond vh jaar :heart_eyes_cat:

2 likes

Ben ik de enige die die reclame van Gerard Joling voor Lidl niet verstaat? Die vrouw zingt op het einde iets tegen hem maar ik versta niet wat hij zingt en niet wat zij daarop reageert?

3 likes

Haha nee ik versta hem ook niet, helemaal omdat ze volgens mij zegt “nee die is van ons”, huh?? Wat is er van Gerard dan? :thinking:

2 likes

Exact dit ja. Deze vragen heb ik ook

1 like

Zo, ze hebben er bij vapiano toch een partij knoflook in mn pasta gegooid. Het was wel lekker, maar als ik t nu nog proef is dat geen goed teken.

Volgens mij zingt Gerard “dat is nieuw”, alleen is het antwoord van die vrouw niet logisch dan?:thinking:

Ja ik versta ook echt niks van. Ik denk steeds dat ie het over Lido heeft. Goede reclame man.

1 like

Zuurvlees, Trappisten biertje, vriend doet de afwas, en zo lekker douchen /omamodusaan

weg

6 likes

‘Bio’ toch? Want die broodjes zijn biologisch

1 like

Seriously haha, ik denk nu ja dat zal hij wel bedoelen :joy:

Aan het eind van de reclame zag ik dat een reclame voor Lidl was, dus dacht dat zal ie wel bedoelen. Maar vond het al helemaal niet klinken als Lidl haha

1 like

Haha ik zit nu echt te wachten tot die reclame weer langs komt