Wat je even kwijt wilt #11

zo geen zin om te sporten

1 like

Gefeliciteerd! :smiley: is het het huis van de gierige mensen die de ketel wilden verkopen? Hoe is dat verhaal eigenlijk verder gegaan?

1 like

Ik voel me op slag 10 jaar ouder maar dan met een mentale achterstand van 10 jaar.
Unsuccesfull adulting

Kijken meer mensen dit (live)?

Top trouwens dat de ā€˜iā€™ in Bijenkorf het niet doet hahahaa

Te veel boerenkool gegeten en nu moet ik naar yoga. Als dat maar goed komtā€¦ :nauseated_face:

7 likes

Het lucht aan de ene kant wel op, maar het voelt ook wel een beetje als falen ook al weet ik dat het niet zo is.

Wat goed van je dat je met je baas hebt gesproken vandaag! Naar wat voor soort baan ben je nu op zoek?

1 like

Wat is er gebeurd?

Gvd ik wil series kijken in bed maar de wifi is daar super slecht

1 like

Nee maar een vriend van mij heeft opgetreden! Was het leuk?

@MadameMignon supercool, gefeliciteerd!

1 like

Op het werk was er gewoon de hele dag herrie en in- en uitloop van mensen en nu ben ik chagrijnig omdat mā€™n man te hard kauwt (doet ie wel vaker) maar hij vindt natuurlijk dat ik onredelijk ben. Ik ben gewoon overprikkeld en iets te zwanger ja! :confounded:

1 like

Ik zeg links en rechts altijd goed, maar moet het toch elke keer controleren.

Ohja, dat kan ook natuurlijk :slight_smile: Moet even uitvogelen hoe dat dan moet. Thanks voor je reactie!

1 like

Super bedankt voor de uitleg, ik ga het meteen even doen!

1 like

Ik voelde me superslecht vandaag en lag in bed te janken, maar heb mezelf nu echt top bijeengeraapt, gedoucht, een shake gedronken (evenveel voedingswaarde als 1 maaltijd), bullet journal bijgewerkt, zo oefenen voor stage met een huisgenoot en ik heb helemaal zin in morgen weer een stagedag en weer eetlust na 20 uur niet te hebben gegeten!!!

12 likes

Misschien moet je niet denken van wil ik kinderen, maar is het verstandig als ik mezelf voortplant. Dan is de beslissing vast zo gemaakt.

2 likes

Iemand die ik ken (naja haar moeder) gaat gordijnen maken voor mij. Nu hebben hun een stof voor mij uitgekozen (het moet wel goedkoop namelijk) en het is dit geworden:


Wat vinden jullie ervan? Ben wel nieuwsgierig naar jullie mening. Inmiddels kan ik er zelf wel aan wennen nu ik de foto vaker zie en het is altijd beter dan geen gordijnen hehe.

  • Leuk!
  • Wel okĆ©
  • Mwah
  • Lelijk

0 stemmers

Ik moest vandaag 04.45 opstaan en was pas 19.00 thuis van werk en mijn hemel ik ben gewoon zo slaap dronken

Heftig dagje wel

Morgen komt mn 2ehands harry Potter boek binnen en ga ik s avonds sushi eten. Het voelt echt alsof net morgen mijn verjaardag is, allemaal kriebels net als een klein kind

13 likes

Ik vind ze lelijk, maar als het dit is of niks, of je krijgt ze gratis ofzo, dan is het toch prima? Voor even dan :stuck_out_tongue:
Kun je niet zelf een stof uitzoeken eigenlijk? Ik associeer een krijtstreep toch eerder met een pak dan met gordijnen. Mijn hele inrichting is trouwens lelijk, maar ik denk er niet te veel over na nu, het functioneert en dingen worden vervangen zodra ik meer geld heb.

2 likes

Ik vind ze best okƩ als is het voor mij ook altijd een beetje afhankelijk van de inrichting. Maar ze lijken me wel heerlijk verduisterend en zijn sowieso 100x beter dan wat ik hier heb hangen (op mijn oude kinderkamer). Ik heb orange/blauw/geel geblokte gordijnen met rode bloemetjes atm :stuck_out_tongue:

1 like