Wat je even kwijt wilt #11

Yes vanavond is smartlappenfestival, mn lievelings vrijdagavond vh jaar :heart_eyes_cat:

2 likes

Ben ik de enige die die reclame van Gerard Joling voor Lidl niet verstaat? Die vrouw zingt op het einde iets tegen hem maar ik versta niet wat hij zingt en niet wat zij daarop reageert?

3 likes

Haha nee ik versta hem ook niet, helemaal omdat ze volgens mij zegt “nee die is van ons”, huh?? Wat is er van Gerard dan? :thinking:

2 likes

Exact dit ja. Deze vragen heb ik ook

1 like

Zo, ze hebben er bij vapiano toch een partij knoflook in mn pasta gegooid. Het was wel lekker, maar als ik t nu nog proef is dat geen goed teken.

Volgens mij zingt Gerard “dat is nieuw”, alleen is het antwoord van die vrouw niet logisch dan?:thinking:

Ja ik versta ook echt niks van. Ik denk steeds dat ie het over Lido heeft. Goede reclame man.

1 like

Zuurvlees, Trappisten biertje, vriend doet de afwas, en zo lekker douchen /omamodusaan

weg

6 likes

‘Bio’ toch? Want die broodjes zijn biologisch

1 like

Seriously haha, ik denk nu ja dat zal hij wel bedoelen :joy:

Aan het eind van de reclame zag ik dat een reclame voor Lidl was, dus dacht dat zal ie wel bedoelen. Maar vond het al helemaal niet klinken als Lidl haha

1 like

Haha ik zit nu echt te wachten tot die reclame weer langs komt

Even schaamteloos mezelf quoten, maar de ‘eerste date’ was heel erg geslaagd. Het was nog leuker dan ik me van tevoren had voorgesteld :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Ik luister rtl 4 nieuws, want ik zit te internetten en niet te kijken.

Gaat het over de intocht van sinterklaas morgen. Hoor ik opeens een buitenlandse die niet zo heel duidelijk Nederlands praat zeggen:
Lekker pepernoten eten en murico aaien?

Ik ‘dacht wie is murico? Bedoelde ze Amerigo!’

4 likes

Ah wat leuk! Altijd fijn als dat soort dingen goed verlopen.

1 like

Ah lief berichtje, dankjewel! Ik was van tevoren ook echt een beetje nerveus, maar zit nu met een brede grijns in de bus en ben zelfs schor vab al het kletsen.

2 likes

Het is zo koud buiten en ik ben zooo blij dat mijn vriendinnen lekker naar mij komen voor een filmavondje. Heb nu mijn chillkleding en ik ga nergens meer heen

[quote="poes, post:2283, topic:6622, full:true"]

Ik viel gisteren in het rabbithole dat pro pieten facebook heet.

Viel me meerdere dingen op:

• De mensen die pro piet waren, waren gek genoeg bijna allemaal blond?
  • Bijna allemaal van die oerhollandsche namen
  • Veel waren tokkies
  • Als je zegt " zwarte piet is blackface", dan en ik quote " je bent zelf een blackface rot op naar je bananenland"???
  • Constant gezeik dat deze " prachtige traditie" het feest voor de kinderen verpest? Whatthefuck
  • Als er weer een antipiet was, gingen ze shit zeggen als " bedankt buitenlanders"?
  • oh ja, ze zaten te kankeren op buitenlanders, maar geen een kon fatsoenlijk ABN. Een pareltje:
    " Rot op met jullie onzin en neem die gestoorde salvana simmons ook mee wandt jullie maken onze oude tradities kapot voor onze kinderen"

Dit was de shit die ik zag in de pro piet zooi thanks for coming to my ted talk
[/quote]

*Ik vind het jammer (en persoonlijk heel erg) dat je dan dit woord gebruikt om iets te benadrukken wat jij vervelend vindt dat anderen op internet zeggen.

Voor mij valt dat in hetzelfde straatje.

Ik ga ervan uit dat je dit niet zo bedoeld hebt, maar ik wilde er toch even wat van zeggen.

7 likes

Leuk!! @dante

@anon44972210 :frowning: wat is er gebeurd? <3

1 like

Ik zit filmpjes te kijken van flashmobs en het lijkt me zoooo leuk om te doen.

4 likes