Wat je even kwijt wilt #11

Dat je het in het verleden al meermaals tegen haar gezegd hebt dat je het niet meer wil eten zou voor mij alleen maar een extra reden zijn om bij je principes te blijven. Al zou ik het anders dus ook niet gegeten hebben als je dat uit principe niet wilt, wat in het geval van foie gras toch goed te begrijpen zou moeten zijn.

Dit en anders flikt ze het de volgende keer weer.

Ik ben er zo klaar mee dat iedereen allemaal verwachtingen van me heeft en dat ze altijd hun mening laten weten en ik iedereen maar tevreden moet houden. Echt tyf op en laat mij een keer bepalen hoe en wat en wanneer ik dingen doe. :fu:t2: nu ga ik in bed wijn drinken en narcos kijken

4 likes

Eerste pils is een feit, woehoe

4 likes

Ahh ik vind goede flashmobs zo leuk, krijg er echt kippenvel van en had hem al een keer gezien haha. Gewoon dat een groep mensen besluit om zoiets leuks te gaan doen en dat de persoon die naast je staat misschien ook deel van het plan is en dat diegene dan opeens mee gaat doen. Krijg er echt een saamhorig gevoel van, wat eigenlijk gek is want ik doe niet eens mee dus word eigenlijk juist buitengesloten van het hele plan. Echt leuk.

4 likes

Ik moet echt altijd denken aan die keer dat het ging over het paard en dat ie “Slecht-Weer-Vandaag” heet en dat de niet-Vlamingen daar niks van snapten en wij zeiden dat ie bij ons Amerigo heette en @fysicus toen zei “huh, Amerigo, wat een rare naam voor een paard” hahahahaha ik moet zelden hardop lachen om het internet maar ik krijg nog steeds de slappe lach als ik aan die conversatie denk het was echt een van mijn favoriete momenten van het forum :heart::heart::heart:
Ik vind Slecht-Weer-Vandaag ook zoo schattig en leuk gevonden :smiling_face_with_three_hearts:

42 likes

Oh maar ik ga er ook niet vanuit dat ze het expres heeft gedaan hoor, dat staat er ook los van voor mij.

Adblock is gratis

Ik zie dat ik alleen sta met mijn mening haha. Ik vind foie gras afschuwelijk, maar uit jouw bericht maak ik op dat je het vroeger wel hebt gegeten. Ik stel me dan vooral voor hoe dat bij mijn eigen moeder zou gaan, hoeveel moeite ze gedaan zou hebben. Ik zou het moeilijk vinden om bij mijn principes te blijven, hoewel ik eigenlijk wel vind dat je dat moet doen. Maar ik zou het toch eten denk ik.

3 likes

Oh, ja, dit wilde ik in het youtube topic vragen maar als het er toch hier even over gaat.

Ik heb al heel lang adblock op m’n laptop en ben heel gelukkig, maar zijn er ook goede adblockers voor de app op mobiel? Ik had er eentje gedownload, maar die deed dus absoluut niks.

Ik zit in de tram zonder portefeuille en sleutels omdat ik anders m’n tram niet ging halen. Ik had het niet bij en er was geen tijd om alles op te halen.

Heb gelukkig wel een ticketje via sms kunnen kopen.
Voel me echt raar en ben bang om gecontroleerd te worden ofzo? Ik kan gelukkig straks wel m’n huis in omdat m’n ouders thuis zijn.

1 like

Ik zou best zo’n teddy jas willen, maar ik zie er in een dunne jas al uit als een beer want ik heb overgewicht. Dus zo’n teddy jas lijkt me dan geen goed idee :sob:

1 like

Hahaha, ik moest ook precies aan hetzelfde gesprek denken toen ik de post van @Saturnus las.

1 like

@SpeedOfSound gefeliciteerd!

1 like

Ik heb nergens last van. Misschien moet je ff updaten? Of verwijderen en weer opnieuw installeren of zo

Niks ernstigs hoor! Nu een paar uur later kan ik ook wel zeggen dat ik me aanstelde. Meerdere dingen gingen niet zoals ik gehoopt had, maar geen grootse dingen gelukkig. Wel superlief dat je er naar vraagt <3

1 like

Maar heb je dan de gewone adblocker? en de youtube app?

Serieus in welke setting mailt iemand dat :sob:

@Insouciance Adblock plus for Safari heb ik

1 like

Ooh, iPhone dan ook? Shit, misschien is dat het verschil dan wel.