Wat je even kwijt wilt #11

hahahhaha wat kut, love it

1 like

@Zemraluani welke serie staat in je screenshot?

Ik zou voor een nieuwe gaan! Misschien een air dan. Ik had laatst nml problemen met mn pro uit 2011 en die wordt door apple al ā€˜vintageā€™ genoemd dus vaak hebben ze onderdelen ervoor al niet meer. Mocht er dus in de toekomst nog wat stuk gaan kan je problemen krijgen mbt reparatie en dan kan je nu misschien beter die ā‚¬300 bij een nieuwe(re) leggen dan in de oude stoppen nog.

2 likes

Ja dat dacht ik dus stiekem ook. Ik neem mā€™n maccie morgen wel mee naar Amac en eens kijken wat ze zeggen. Heb van @Prikkelbaar wel wat tips gehad die ik als idioot zelfs zou moeten kunnen uitvoeren. Maar toch kwetsbare zooi
Mijn model is ook 2011 btw

1 like

OMG gefeliciteerd en jaaa goed gegokt qua datum dus, heel veel plezier in disney!

1 like

Heb zn brief gelezen haha. Misschien kan hij beter online bestellen en thuis zn espresso gewoon als een Lungo drinken.

1 like

Weet iemand hoeveel dat Linda Meiden winterboek (ongeveer) kost?

Het zomer boek was 6/7 euro. Denk ook zoiets.

1 like

6,95! Ik heb hem gekocht, als je hem koopt voor een specifiek onderdeel kan ik je daar ook eventueel fotoā€™s van sturen als je dat wil (wel maandag pas)

Ik kan niet meer. Ben gesloopt. Ik hou van mā€™n baan, maar het lijkt (lichamelijk gezien) wel steeds zwaarder te worden. Ik ben nu ook zwaar verkouden en heb geen goed slaapritme meer, dus daar kan het ook aan liggen.

Lief! Maar dat is niet nodig want ik vroeg het omdat ik bezig ben met cadeautjes voor sinterklaas haha. Ik heb iets van 20 euro dus kan nog iets van 5 euro vragen maar weet echt niks

Als je een tijdschrift wil geven zou ik een andere zoeken, deze is leuk maar niet bijzonder en snap ook niet wat het een winterboek maakt. Weet alleen niet of andere tijdschriften goedkoper zijn!

Is voor mezelf! Maar ik weet het ook nietā€¦ koop echt nooit tijdschriften maar volgens mij zijn ze toch al gauw boven de 5 euro. Daarom koop ik ze waarschijnlijk ook niet :stuck_out_tongue:

Madagascar (flora en fauna) is geweldig. You are going to have a great time!

Alsof ik het zelf geschreven heb :sob:

1 like

Ik weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren maar: :heart::heart::heart:

1 like

Ik dacht dat het morgen blackfriday was dus ik had allemaal al plannen om te shoppen, maarja dat schijnt dus pas volgende week te zijnā€¦

Haha een makkelijke klant is ie niet nee. Wel zo grappig want hij schrijft erover alsof het een obscuur koffiewinkeltje betreft maar het gaat hier om een nogal bekend merk toch?

1 like

Sterkte! <3

1 like

@Karl_Lagerfeld lief dat je nog aan me dacht. Het is oke, we hebben alles afgehandeld. Veel autoschade en schrik maar verder geluk gehad denk ik.