Wat je even kwijt wilt #11

Ja wel iPhone idd. Maar zit nu te twijfelen of ik wel eens videos vanuit de YouTube app kijk. :’) Ik kijk amper videos op m’n telefoon maar als ik op m’n telefoon kijk heb ik nergens last van. Vanuit de browser werkt het iig gewoon prima

1 like

Bij mij staat ie ook alles behalve flatterend maar ze zijn zoooo lekker!!!

1 like

Gewoon kopen en dragen hoor als je graag zo’n jas wilt. :slight_smile: Iedereen kan een teddy zijn. :teddy_bear:

2 likes

Ik zoek ronde kruidnoten/pepernoten met snoep erdoorheen, maar kan het in de winkel niet vinden. Weet iemand misschien waar ik dat kan kopen? Dus niet dit soort kruidnoten:

Edit: ik ben dus op zoek naar pepernoten met snoep in één zak

Ik heb precies deze vandaag gehaald (want in de bonus) en ik denk dat ik er ook een nieuwe favoriet bij heb!!!

1 like

Hahaha nee, samen met kruidnoten in de zak. Heb het misschien onduidelijk geformuleerd. Ik zoek ronde kruidnoten en niet rond met een platte onderkant

Dat soort strooigoed hadden we vroeger ook op de basisschool! De kruidnootjes/pepernoten waren rond en licht(er) van kleur. Kan helaas niet vragen waar ze dat kochten, want de basisschool is afgebrand.

18 likes

Ja, wij dus ook! Maar kan ze in de supermarkt niet vinden :pensive:

Edit: @Indolence ja, de foto die ik postte zijn kruidnoten. Maar ik weet niet of degene die ik bedoel kruidnoten of pepernoten zijn :sweat_smile:

Sorry haha ik ben denk ik zelf ff moe van andere discussies. Los van dit forum :woman_facepalming:t2: Ik las dat en reageerde te snel.

Huh, ik heb nog nooit kruidnoten gezien zonder platte onderkant?

Oke, dan ben ik dus op zoek naar pepernoten met snoep in een zak :joy:

Jumbo heeft dit.

Oh laat maar dat zijn kruidnootjes. :’) maar als je dus met kruidnootjes zoekt… Jumbo heeft een zak te koop met kruidnootjes en snoep door elkaar.

Dat heet toch strooigoed? Daar zitten van die schuimpjes bij.

1 like

@SpeedOfSound Gefeliciteerd!!:heart::heart:

1 like

Ah man het is zo koud kan bijna niet typen

Zometeen voor de eerste keer weer op stap als vrijgezel :open_mouth: zo leuk maar vind het ook spannend ofzo haha

4 likes

Wat heftig, hopelijk verloopt het allemaal goed maar daar ga ik wel van uit! Knuffel x

Maar pepernoten zijn toch ook alles behalve rond? Ik ben nu echt benieuwd wat je bedoelt, haha.

Ik ken alleen strooigoed, dus met kruidnoten, schuimpjes en die kleine vieze snoepjes.

Hahahahaha oja!!! Hahahaha ik had het niet meer, zit nu weer te schuddebuiken help

2 likes

Zucht :smiling_face_with_three_hearts:

1 like