Wat je even kwijt wilt #11

Ok ik vind het filmpje niet echt grappig ofzo, maar de hand-in-broekzak-flip rond 1 minuut 15 kan ik wel waarderen!

En Noah was beetje een ding op het forum toch?

4 likes

Ughhh mijn buren zijn zooo luid. Het is een Frans meisje en een Italiaan (ofzo) en ze hebben constant vrienden voor meerdere dagen op bezoek, nu ook weer. En ik woon in een best wel goed geĆÆsoleerd appartement, maar ik hoor hen gewoon heel de tijd zĆ³ hard praten (eerder roepen), lachen, gitaar spelen enz. Ik ben al eens gaan aanbellen toen het echt tĆ© erg werd, maar ik denk dat ik maar eens op een rustig moment met hen moet gaan praten over hoe goed ik alles hoor en hoe erg het me stoort. Ik woon hier zo graag en wil hier echt niet weg, maar ik vind hier totaal geen rust meer sinds zij hier wonen :disappointed:

@Krabsalade @Trenchcoat :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik was vandaag in een museum en ik zag daar een best wel jonge, leuke geklede vader met zijn, ook leuk geklede kind van 2 ofzo. Ik vond het zo leuk :heart_eyes:

7 likes

Bij mij ook! Dacht al dat het aan mij lag, word iedere nacht nog gestoken!

1 like

Klinkt heel cute dit

1 like

Yes! En dat laatste wat je zegt, dat vind ik echt fijn om te horen! Hopelijk knoopt die het even goed tussen zā€™n oren en ga je een positieve verandering zien :grin:

1 like

Misschien dan haar deze week toch even bellen om haar een hart onder de riem te steken? Een luisterend oorbiedenals ze daar atm even behoefte aan heeft. (Mocht je dat niet al gedaan hebben, maar wel je eigen grenzen blijven bewaken.)

2 likes

Wat een rot dag!

Mijn fwb doet de laatste tijd erg afstandelijk en ik voel me daardoor al wat rot.
Ook heb ik mijn rug verpest door twee verhuizingen en sporten.

Nu kan ik niet slapen omdat mijn hoofd veel te druk is.

Crimes of Grindelwald is echt een goede film!
En altijd weer :drooling_face::drooling_face: bij Eddie Redmayne

4 likes

@Loxodonta wauw super leuk! Gefeliciteerd! Wil je vertellen over wat het gaat (evt in pb)?
Als je dat liever niet doet dan begrijp ik dat zeker ook!

1 like

Hahah jaa

Gisteren al met dikke koppijn wakker geworden en voel dat het straks weer kermis is :+1:

Lieve @HvO. Heb geen adviezen of tips voor je helaas, maar even heel veel :heart:tjes jouw kant op

1 like

Oh man het is zoā€™n dag. Ik ben zo moe/gesloopt dat ik er misselijk van ben. Zoā€™n dag dat je denkt, HOE ga ik deze (werk)dag doorkomen?

@HvO dikke knuffel!

1 like

Sameā€¦ pfff :dizzy_face:

Ik heb gedouched en een trui aangetrokken maar zit nu weer in bed. Waarom doe ik mezelf dit aan? :stuck_out_tongue: We dan do this!

1 like

Dit is echt de kou waar ik van geniet ā€˜s ochtends :grimacing:

11 likes

Ik ga nu douchenā€¦
succes vandaag :grin:

1 like

Lieve @hvo dikke knuffel voor jou! <3

1 like